AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #1 Del Skrevet 12. juli 2021 Noen som gjør det? Har lyst til å bruke mitt mors pikenavn i SoMe osv. Men må man egentlig offisielt bytte for at det skal være greit? Anonymkode: ae080...dfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 12. juli 2021 #2 Del Skrevet 12. juli 2021 i SoMe kan du vel kalle deg hva som helst egentlig, så... det er vel bare å kjøre på 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #3 Del Skrevet 12. juli 2021 Just now, Fjugur said: i SoMe kan du vel kalle deg hva som helst egentlig, så... det er vel bare å kjøre på Sant det.. Jeg skal bruke mitt eget navn også men vil gjerne sette pikenavnet som mellomnavnet mitt på IG og FB Anonymkode: ae080...dfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #4 Del Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sant det.. Jeg skal bruke mitt eget navn også men vil gjerne sette pikenavnet som mellomnavnet mitt på IG og FB Anonymkode: ae080...dfd Ja det kan du fint gjøre. Anonymkode: 5ed24...9e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #5 Del Skrevet 12. juli 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ja det kan du fint gjøre. Anonymkode: 5ed24...9e4 Så bra!! Jeg har tenkt til å offisielt bytte om noen år men vil bli litt "kjent" med navnet først. Anonymkode: ae080...dfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #6 Del Skrevet 12. juli 2021 Flere innspill? Anonymkode: ae080...dfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå