Gå til innhold

Bytting, H&M


Gjest 1111

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid har du på å bytte ting du har kjøpt, ikke brukt, med lapp intakt og fortsatt har kvittering på? På H&M altså?

Kjøpte noe på H&M på lørdag, men vil gjerne bytte det.

(Får man tilgodelapp, forresten? Eller?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke 8 dager eller noe sånt? Tror du kan få pengene tilbake også hvis du vil det (men da er kanskje fristen kortere? Husker ikke helt). Tror det pleier å stå nederst på kvitteringa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har byttet klær opp til nesten en måned etter at det ble kjøpt, så det burde ikke være noe problem. H&M pleier ikke være strenge på bytting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nå nylig beskjed om at det var kun 10 dagers bytterett på H&M. Skulle bytte et skjerf som jeg hadde kjøpt flere uker før. Sa jeg ikke var klar over denne korte fristen, og at jeg trodde de hadde 30 dager. Gikk fint, og jeg fikk byttet uten problem eller diskusjon. Men mener de har hatt lengre byttefrist tidligere.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du kvitteringen, får du pengene tilbake innen 10 dager.

Har du ikke kvittering, eller du kommer etter 10 dager, får du tilgodelapp eller ny/e vare/r. Sistnevnte har jeg tøyd ganske langt (kommer tilbake flere uker etter f eks, men innen samme sesong).

H&M pleier å være greie på bytting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet på H&M selv.

Det er liksom 10 dager, så får du pengene tilbake.

Tilgodelapp etter 10 dager, eller hvis du ikke har kvittering.

Har det gått mer enn 10 dager, og du vil ha igjen pengene, så sier du bare at du ikke fikk opplyst at det bare var 10 dager. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet på H&M selv.

Det er liksom 10 dager, så får du pengene tilbake.

Tilgodelapp etter 10 dager, eller hvis du ikke har kvittering.

Har det gått mer enn 10 dager, og du vil ha igjen pengene, så sier du bare at du ikke fikk opplyst at det bare var 10 dager. :)

Den går ikke hos oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at hvis de fortsatt har flere av varen tar de i mot selv om det er lenge siden du kjøpte, har de ikke flere igjen tar de kun i mot innen disse 10 dagene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den går ikke hos oss.

Er litt forskjell fra by til by, faktisk. Ganske dumt egentlig, men det er en annen sak. I storbyer er de ofte mer strenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...