Gå til innhold

Tar dere brazilian wax selv?


hecuba

Anbefalte innlegg

Har søkt på brazilian wax her på forumet, og har lest at noen gjør dette selv? :overrasket:

Har bestemt meg for å vokse, trodde man var nødt til å gjøre det i salong, men hvis jeg kan unngå å blotte herligehten min for de lokale damene i solsalongen(hvor også mor og bestemor går), vil jeg helst det.

Så, hvem har prøvd og hvor vellykket var det?

(venter fremdeles på Donnie Darkos resultat...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjør det på salong og må nok tilbringe minst et år med alvorlig stretching-trening for å være fysisk i stand til å gjøre det selv. Du skal være bra mjuk for å få tatt bakerst - eller ha bra med speil da, så du har oversikten over det du tar.

Husk at kjønnshårene dine vokser ulike veier og at voksen må påføres i riktig retning for å få et godt resultat.

For å være helt ærlig så ser jeg ikke helt poenget med det om du ikke tør å kle av deg for å få det gjort? ;)

Om du er redd for folkesnakk så er det vel bare å si fra at du forventer diskresjon, hvis ikke kommer du ikke til å sette din fot der igjen og evt klage på henne til fagforbundet hennes (har hun fagbrev så bør hun være medlem av noe sånt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...