Gå til innhold

Dere som er barn/ungdom, hva er det kleineste eldre folk over 30 driver med? Som f eks foreldrene deres.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 11.7.2021 den 23.07):

Jeg er 30 og fikk beskjed av en videregåendeelev at det er teit å bruke pekefingeren til å skrive og trykke rundt på mobilen. Og emojis er faktisk ut. Spesielt denne: 😂

Anonymkode: 05ffe...e4a

Haha, heilt einig! Det er sånn den generasjonen over oss gjer på trykktelefonen sin! 😅
Mvh. dame 29 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes egentlig det er mest kleint med voksne som ikke skaper plass for unge mennesker, som tror at unge menneskers utvikling i livet har noe med dem å gjøre. 
 

Når jeg tester ut hva jeg liker er liksom ikke stygge Roger-Rolf blant dem jeg vurderer som potensielt, selv om det er helt på sin plass i Roger-Rolfs øyne at jeg vurderer ham på lik linje med en som har underholdningsverdi, mens hvis jeg skulle vært med Roger-Rolf hadde det blitt til at JEG hadde måttet underholde ham. Jeg vil jo heller bli underholdt selv … 

Anonymkode: bd06b...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine gutter på 14 og 15 synes det meste med meg er flaut. De synes ikke jeg er morsom lenger, flaut at jeg stiller vennene spørsmål, flaut at jeg synger når jeg vasker opp, flaut at jeg ikke forstår alle ordene de bruker, flaut at jeg vil være med å spille fortnite, flaut når jeg ler eller selv synes jeg er morsom, flaut om jeg går uten bh, flaut når jeg tuller mega...

Faren derimot, han er ganske kul.. så lenge det ikke er når vi tuller oss sammen da, eller snakker om å få oss en youtubekanal, da blir de flau over han også..  🤣 Jeg tuller ofte litt ekstra fordi det er veldig gøy for meg når de blir flaue.😄

Anonymkode: 2f802...5db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...