Gå til innhold

Du som er selverklært Chad

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
SomeDude32 skrev (På 7.7.2021 den 17.43):

Joda fortell meg gjerne hvordan menn kan jobbe hardere sånn at de blir 185cm++

Ja, det tøyset om høyde tror jeg er en mote som en del usikre damer har satt i sving. Jeg kjenner en rekke menn under 1.80 som har hell med damer. Hva kjennetegner dem? De er glade, hyggelige, morsomme og sjarmerende. De har flere mål i livet enn å få fitte. De trener og tar vare på seg selv, og bruker minimlt med tid på å klage på problemer de ikke får gjort noe med og på å være misunnelig på andre. De føler seg ikke automatisk berettiget til noe, og de forstår at man høster som man sår og at livet er urettferdig. Høyde er bare enda en ting man kan bruke som unnskyldning for å slippe å gjøre noe med livet sitt...sikkert kjempeutviklende og nyttig for dem som mener at hvis de bare var 185+ så hadde alt ordnet seg. Og da kan man lulle seg inn i det, i trygg forvisning om at man aldri kan bli den høyden lell, så det er ikke vits i å ta tak i livet sitt. Kanskje hvis man syter nok på internett, så vil de hotte damene ta seg sammen til slutt og begynne å finne ambisjonsløse og sytete menn som ikke gidder å ta vare på kroppen sin attraktive...

Anonymkode: bc16f...1bb

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest SomeDude32
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, det tøyset om høyde tror jeg er en mote som en del usikre damer har satt i sving. Jeg kjenner en rekke menn under 1.80 som har hell med damer. Hva kjennetegner dem? De er glade, hyggelige, morsomme og sjarmerende. De har flere mål i livet enn å få fitte. De trener og tar vare på seg selv, og bruker minimlt med tid på å klage på problemer de ikke får gjort noe med og på å være misunnelig på andre. De føler seg ikke automatisk berettiget til noe, og de forstår at man høster som man sår og at livet er urettferdig. Høyde er bare enda en ting man kan bruke som unnskyldning for å slippe å gjøre noe med livet sitt...sikkert kjempeutviklende og nyttig for dem som mener at hvis de bare var 185+ så hadde alt ordnet seg. Og da kan man lulle seg inn i det, i trygg forvisning om at man aldri kan bli den høyden lell, så det er ikke vits i å ta tak i livet sitt. Kanskje hvis man syter nok på internett, så vil de hotte damene ta seg sammen til slutt og begynne å finne ambisjonsløse og sytete menn som ikke gidder å ta vare på kroppen sin attraktive...

Anonymkode: bc16f...1bb

Skrevet av en kvinne som ikke aner noe om hvordan det er å forholde seg til damer når man er lav.

AnonymBruker
Skrevet
SomeDude32 skrev (13 timer siden):

Les om hypergami så gir det mer mening. Kvinner er skapt for å være som du beskriver. Enten kan du akseptere det eller så kan du jobbe med å bli bedre. Hardt liv.

Jeg er kvinne og er absolutt ikke sånn. Mister fort interessen for en mann hvis alle damer sikler etter han. Ønsker en mann på mitt nivå og en som jeg kan ha i fred. Ville aldri delt en mann med andre damer. 

Anonymkode: 775a9...aa1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
SomeDude32 skrev (9 minutter siden):

Skrevet av en kvinne som ikke aner noe om hvordan det er å forholde seg til damer når man er lav.

En lav mann er uansett høyere enn mange kvinner.

• Liker 1
Gjest SomeDude32
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Spiller ingen rolle. De lave damene er jo de verste høydenaziene man kommer borti. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hjelper vel lite når de "fleste" damer sikler på menn 180+? ;)

Anonymkode: 85f59...3fd

Gjest SomeDude32
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er kvinne og er absolutt ikke sånn. Mister fort interessen for en mann hvis alle damer sikler etter han. Ønsker en mann på mitt nivå og en som jeg kan ha i fred. Ville aldri delt en mann med andre damer. 

Det er det kun stygge damer som sier

AnonymBruker
Skrevet
SomeDude32 skrev (2 minutter siden):

Det er det kun stygge damer som sier

Haha ,takk for den ❤️Men vi stygge damer vi er kvinner vi også. Om du liker det eller ikke ;) 

• Liker 1
Gjest SomeDude32
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Haha ,takk for den ❤️Men vi stygge damer vi er kvinner vi også. Om du liker det eller ikke ;) 

Ey, skal ikke lyve. Skulle jeg giftet meg med noen så hadde det vært stygge damer. Så over tid hadde jeg lært å elske henne. Og all sex kan forekomme i mørket ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hjelper vel lite når de "fleste" damer sikler på menn 180+? ;)

Anonymkode: 85f59...3fd

Hvis man er ute etter de fleste damer da blir det verre. Hvis man er interessert i hun ene du klaffer med da kan det ordne seg ;) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
SomeDude32 skrev (1 minutt siden):

Ey, skal ikke lyve. Skulle jeg giftet meg med noen så hadde det vært stygge damer. Så over tid hadde jeg lært å elske henne. Og all sex kan forekomme i mørket ❤️ 

Hehe, de færreste er så stygge at de ikke tåler dagslys ;) Og selvtillit er sexy vel? At man eier sine skavanker. Og hva er egentlig en stygg kvinne/mann? De fleste er midt på treet. Jeg synes de fleste av både menn og kvinner har noe pent ved seg. Også blir en person mer attraktiv og vakker  i mine øyne hvis de har en fin personlighet. Og motsatt mindre attraktiv ved dårlige egenskaper.

• Liker 2
Gjest SomeDude32
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hehe, de færreste er så stygge at de ikke tåler dagslys ;) Og selvtillit er sexy vel? At man eier sine skavanker. Og hva er egentlig en stygg kvinne/mann? De fleste er midt på treet. Jeg synes de fleste av både menn og kvinner har noe pent ved seg. Også blir en person mer attraktiv og vakker  i mine øyne hvis de har en fin personlighet. Og motsatt mindre attraktiv ved dårlige egenskaper.

Nei stygg er kanskje litt å ta i. Hadde valgt en helt middels dame som legger sjela si inn i å tilfredsstille mannen sin. Og ja selvtillit er sexy. Men nå skal jeg uansett være singel så dette blir alt helt hypotetisk. Men selv anbefaler jeg alltid gutta å gå etter jenter som er helt vanlige. Aldri under noen omstendighet gå etter en veldig fysisk attraktiv kvinne. Begge to kan ha baggasje, men fysisk attraktive damer er oftere skada i hodet, og de er mer late og er ikke like interessert i å tilfredsstille mannen sin.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.7.2021 den 17.31):

Jeg er ikke helt enig. Jeg mener at menn som har det vondt med seg selv konstruerer "Chads"for å trøste seg selv. Det er lettere å leve med at menn som får ligge stort sett er drittsekker, enn at de ganske enkelt er mer attraktive og sosialt intelligente.

Dere har bare ikke forstått det. "Chads, fucboy, horebukk" kall det hva du vil. Dette er gutter som er attraktive og har sjarm. Ja de er ofte sosialt intelligente og kan snakke en kvinne trill rundt inn i sengen. Jeg har hatt et par slike kamerater. Det som kjennetegner de er at de ikke har noe moral angående å "pule og hive ut" når de er lei kvinnen. La meg bruke ordet jente for dette er ikke kvinner. I det begrepet ligger jeg litt klasse. Jentene de liker jo den kjekke sjarmøren og går på limpinnen. Har sex, får følelser og de ser nok det store røde flagget at han ikke har noen planer om å forplikte seg, men de tror at de er den rette til å endre på det. Dette skjer gang på gang på gang selv om gutten får et dårlig "rykte" Selv innenfor venninneflokken holder de på med dette. 

Klart at gutter som lever slik over tid ikke har noe moralsk kompass, og de er lett utro om det byr seg. De skryter til og med av det når de er i et forhold. Jentene som kommer i et litt lengre forhold med de? De blir skadet for livet av disse drittsekkene. Ikke slik at de slår, er ufine verbalt eller slike ting. De er bare dønn egoister, har de en flott dame går de fort lei, og de sjekker opp andre gjerne mens de er i et forhold.

Hvordan de gjør det? De har et stort kontaktnett gjennom SOME! De treffer mennesker i jobbsammenheng, gjennom sosiale aktiviteter på fritiden, gjennom venner og kjente. Så dyrker de kontakten gjennom SOME og sjekker de opp når anledningen byr seg på fester eller bare treffer hverandre for sex. Rått, brutalt og totalt uten noen forpliktelser. Mange av de har sprengt mange familier også. Og spredd sykdommer rundt seg.

Gjest SomeDude32
Skrevet (endret)
14 minutter siden, Antiviruset said:

Dere har bare ikke forstått det. "Chads, fucboy, horebukk" kall det hva du vil. Dette er gutter som er attraktive og har sjarm. Ja de er ofte sosialt intelligente og kan snakke en kvinne trill rundt inn i sengen. Jeg har hatt et par slike kamerater. Det som kjennetegner de er at de ikke har noe moral angående å "pule og hive ut" når de er lei kvinnen. La meg bruke ordet jente for dette er ikke kvinner. I det begrepet ligger jeg litt klasse. Jentene de liker jo den kjekke sjarmøren og går på limpinnen. Har sex, får følelser og de ser nok det store røde flagget at han ikke har noen planer om å forplikte seg, men de tror at de er den rette til å endre på det. Dette skjer gang på gang på gang selv om gutten får et dårlig "rykte" Selv innenfor venninneflokken holder de på med dette. 

Klart at gutter som lever slik over tid ikke har noe moralsk kompass, og de er lett utro om det byr seg. De skryter til og med av det når de er i et forhold. Jentene som kommer i et litt lengre forhold med de? De blir skadet for livet av disse drittsekkene. Ikke slik at de slår, er ufine verbalt eller slike ting. De er bare dønn egoister, har de en flott dame går de fort lei, og de sjekker opp andre gjerne mens de er i et forhold.

Hvordan de gjør det? De har et stort kontaktnett gjennom SOME! De treffer mennesker i jobbsammenheng, gjennom sosiale aktiviteter på fritiden, gjennom venner og kjente. Så dyrker de kontakten gjennom SOME og sjekker de opp når anledningen byr seg på fester eller bare treffer hverandre for sex. Rått, brutalt og totalt uten noen forpliktelser. Mange av de har sprengt mange familier også. Og spredd sykdommer rundt seg.

Grunnen til at de ikke vil at mannfolk skal vite at disse gutta eksisterer, er fordi det vil medføre at mengden menn de kan gifte seg med krymper. Om flere og flere menn fikk vite hva kvinner egentlig vil ha, så vil damer slite med å tiltrekke seg tøffelhelter og andre snille menn

Derfor er de imot tanken om at Chad kan eksistere i Norge

Endret av SomeDude32
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, SomeDude32 said:

Jeg har masse lave venner og bekjente, de sliter ikke i det hele tatt. Blant bekjente som har ligget med mange er det kun én over 190, resten er under 180. Jeg er selv over 190 og har ligget med én kvinne, det er færre enn nesten alle jeg kjenner og langt lavere enn en gjennomsnittsmann på 170. Litt anekdotisk blir det jo, men jeg har så mange eksempler at jeg tror at dette med høyde har minimal betydning. Jeg ser stadig kvinner som er høyere enn mannen til og med.

Anonymkode: fab6c...2c9

Gjest SomeDude32
Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har masse lave venner og bekjente, de sliter ikke i det hele tatt. Blant bekjente som har ligget med mange er det kun én over 190, resten er under 180. Jeg er selv over 190 og har ligget med én kvinne, det er færre enn nesten alle jeg kjenner og langt lavere enn en gjennomsnittsmann på 170. Litt anekdotisk blir det jo, men jeg har så mange eksempler at jeg tror at dette med høyde har minimal betydning. Jeg ser stadig kvinner som er høyere enn mannen til og med.

Anonymkode: fab6c...2c9

Selvfølgelig er personlighet en medvirkende faktor, men det er langt lettere for en person som er høy mann å lykkes enn en lav mann. Det er det absolutt ingenting du kan si noe på. Det at enkelte høye menn ikke har personligheten i orden er deres problem. Det er litt som med deilige damer som er klin gærne i hodet. De deilige damene har det langt lettere enn stygge damer, men en dårlig personlighet vil uansett ikke hjelpe henne i lengden. Det er litt sånn med høye menn som ikke har draget i like stor grad. 

Gjennomsnittsmannen i Norge er 180 hvis jeg husker riktig

Endret av SomeDude32
Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende innhold. 

Perelandra, mod. 

AnonymBruker
Skrevet
Gjest SomeDude32 skrev (På 10.7.2021 den 16.25):

Aldri under noen omstendighet gå etter en veldig fysisk attraktiv kvinne. Begge to kan ha baggasje, men fysisk attraktive damer er oftere skada i hodet, og de er mer late....

Hæ? 

Anonymkode: 1e79b...060

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.7.2021 den 14.55):

Hvordan får du ligg?

Er det sånn at det står jenter utenfor døra di og banker på?

Møter du jenter på joggetur og tar dem med hjem?

Går du inn i et rom også kommer det 3-5 jenter og gir deg nummeret sitt?

Anonymkode: 5a760...044

Ja. All of the above. 

Anonymkode: 3871f...121

AnonymBruker
Skrevet
Gjest SomeDude32 skrev (På 10.7.2021 den 16.45):

Derfor er de imot tanken om at Chad kan eksistere i Norge

Alle vet at fuckboys finnes. 

Anonymkode: 1e79b...060

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...