AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #21 Skrevet 7. juli 2021 Million skrev (5 minutter siden): De gjør ikke det! Hvor mange par ser du ikke på gaten en hvilken som helst dag du er ute og går i byen eller til butikken? Det er helt alminnelige, normalt utseende kvinner og menn som har funnet hverandre og er et par og kanskje har fått unger sammen. De aller, aller fleste parene du ser på gaten som går hånd i hånd, er ikke en "Chad" er det vel? NEI, det er helt alminnelige Anders og Even, som vinner damene sine ved å være god, snill og grei, respektfull og kanskje litt morsom. DET liker damer! Når du skriver "kvinner" som du gjør i den setningen der, så sikter du til den øverste 10-20% med kvinner som kunne vært fotomodeller. Det er de som velger Chad, og det er de som ender opp med Chad også. Like barn leker best, og de finner hverandre alltid. Men menn som deg sikter som regel etter fotomodelldamene og blir pottesure når de velger noen i sin egen liga utseendemessig. Da er det plutselig sånn at "alle kvinner" velger Chad. De aller fleste kvinner har øyne i hodet og se med, og en viss virkelighetsoppfatning, og de vet godt hvilke menn som er utenfor deres liga og utenfor deres rekkevidde, og går derfor etter normale menn som alminnelig kjekke Anders og Even jeg nevnte innledningsvis. Akkurat som en hvilken som helst mann ville sagt jatakk til å hoppe i høyet med Cindy Crawford i hennes glansdager på nittitallet, så vil naturligvis kvinner også gjerne ha seg med noen som er pene. Du kan jo ikke akkurat bebreide kvinner for dette, når du en hvilken som helst dag ville valgt en superpen kvinne selv om du kunne! Nå kommer du til å svar om at siden Chads ligger med alt og alle, så tror samtlige kvinner at de er bedre enn de er og at det går utover alle stakkarene som ikke får seg ligg, også blir det en masse klaging over kvinnene som er så desillusjonerte. Anonymkode: e1ff6...ba1 4
Gjest SomeDude32 Skrevet 7. juli 2021 #22 Skrevet 7. juli 2021 19 minutter siden, AnonymBruker said: Livet er hardt. Anonymkode: 1e79b...060 Nei med unntak av manglende sex, så er livet uten en kvinne overraskende lett
Kågebruker Skrevet 7. juli 2021 #23 Skrevet 7. juli 2021 (endret) Jeg trenger bare knipse og si hei.Damene kommer alltid løpende til meg. Endret 7. juli 2021 av Kågebruker 8
Million Skrevet 7. juli 2021 #24 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nå kommer du til å svar om at siden Chads ligger med alt og alle, så tror samtlige kvinner at de er bedre enn de er og at det går utover alle stakkarene som ikke får seg ligg, også blir det en masse klaging over kvinnene som er så desillusjonerte. Anonymkode: e1ff6...ba1 De som har utseendet med seg, benytter ofte sjansen til å få seg sex uten forpliktelser, ja, sånn er mennesket skapt og innrettet. Ikke noe rart i det. Incels innser ikke dette. Man må bare innse at forskjellen ofte ligger i at de mannlige "good looking" folkene er betraktelig mer innstilt på ONS, enn de kvinnelige med godt utseende. Forskjellen er at kvinner ofte er ute etter forhold, mens mennene ikke er det. Og det er mange menn her inne som sutrer over at ikke flere kvinner forbarmer seg over dem og gir dem ONS. 10
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #25 Skrevet 7. juli 2021 SomeDude32 skrev (39 minutter siden): Jeg kjenner endel Chads og felles for de er at de har mange av disse egenskapene ja. Du glemmer også at de aller fleste ikke har respekt for kvinner, og så ser de ned på dem om du virkelig fikk dem drita, og de kunne snakke hva de egentlig føler ovenfor kvinner. For det har jeg. Skjønner at det sitter langt inne for mennesker å forstå dette, og da spesielt for kvinner, men Chads og incels har som oftest det verste kvinnesynet. Så da veit du det. Det er gutta som er fanget i midten som har det beste kvinnesynet sett fra en kvinnes perspektiv. Biologisk sett er det vel best å være "normal" på alle vis. Fullstendig A4. Anonymkode: 2f40d...048 3
Example Skrevet 7. juli 2021 #26 Skrevet 7. juli 2021 Har man ikke allerede tapt når man bruker begreper som "chads"? Det er ingen tvil om at både kvinner og menn velger partner i sin egen liga. Ja, en del kvinner kan nok ligge med noen over sin liga, men blir sjeldent da valgt som fast partner. Da får man en del bitre kvinner som hater menn, fordi I likhet med en del menn ikke evner å se sin egen verdi i datingmarkedet. Det gjelder å klare se sin egen verdi, og eventuelt gjøre seg selv litt mer attraktiv på datingmarkedet. Blant annet gjennom holdninger og selvtillit. Er det noe som er frastøtende for damer er det menn som sutrer og ikke tar ansvar for seg selv. 16
Gjest SomeDude32 Skrevet 7. juli 2021 #27 Skrevet 7. juli 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Biologisk sett er det vel best å være "normal" på alle vis. Fullstendig A4. Anonymkode: 2f40d...048 For kvinner så er det nok å være gjennomsnittlig, mens for menn er det en evig konkurranse om å være best, sånn at damer syns de er bra nok til å føre genene videre eller noe sånt. Evolusjon slutter ikke å fungere bare fordi vi mennesker har blitt "siviliserte". I Norge derimot så tror jeg du er inne på noe, siden man prøver så sykt å gjøre alle mennesker like.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #28 Skrevet 7. juli 2021 Million skrev (45 minutter siden): De gjør ikke jo det! Hvorfor ser du ikke det som står med store bokstaver foran deg? ALMINNELIGE FOLK VELGER ALMINNELIGE PARTNERE. Hvor mange par ser du ikke på gaten OVERALT en hvilken som helst dag du er ute og går i byen eller til butikken? Det er helt alminnelige, normalt utseende kvinner og menn som har funnet hverandre og er et par og kanskje har fått unger sammen. De aller, aller fleste parene du ser på gaten som går hånd i hånd, er ikke en "Chad" er det vel? NEI, det er helt alminnelige Anders og Even, som vinner damene sine ved å være god, snill og grei, respektfull og kanskje litt morsom. DET liker damer! Når du skriver "kvinner" som du gjør i den setningen der, så sikter du til den øverste 10-20% med kvinner som kunne vært fotomodeller. Det er de som velger Chad, og det er de som ender opp med Chad også. Like barn leker best, og de finner hverandre alltid. Men menn som deg sikter som regel etter fotomodelldamene og blir pottesure når de velger noen i sin egen liga utseendemessig. Da er det plutselig sånn at "alle kvinner" velger Chad. Bare fordi de dritpene damene du selv sikler etter velger noen i sin egen liga! De aller fleste kvinner har øyne i hodet og se med, og en viss virkelighetsoppfatning, og de vet godt hvilke menn som er utenfor deres liga og utenfor deres rekkevidde, og går derfor etter normale menn som alminnelig kjekke Anders og Even jeg nevnte innledningsvis. Akkurat som en hvilken som helst mann ville sagt jatakk til å hoppe i høyet med Cindy Crawford i hennes glansdager på nittitallet, så vil naturligvis kvinner også gjerne ha seg med noen som er pene. Du kan jo ikke akkurat bebreide kvinner for dette, når du en hvilken som helst dag ville valgt en superpen kvinne selv om du kunne! Jeg ser faktisk ikke disse du snakker om. Enten så ser jeg kvinner gå alene eller med en veldig kjekk mann. Anonymkode: 5a760...044
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #29 Skrevet 7. juli 2021 SomeDude32 skrev (36 minutter siden): Nei med unntak av manglende sex, så er livet uten en kvinne overraskende lett Det er da ikke noe overraskende det. Jeg kunne også fint levd et liv uten kjæreste, om jeg ikke forelska meg. Anonymkode: 1e79b...060
Million Skrevet 7. juli 2021 #30 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ser faktisk ikke disse du snakker om. Enten så ser jeg kvinner gå alene eller med en veldig kjekk mann. Anonymkode: 5a760...044 Du skiller ut de du vil se åpenbart. Hvordan er det overhodet mulig å bare se det du påstår å se? Verden er jo ikke innrettet sånn. Verden består av stort sett alminnelig utseende mennesker, og som sagt...disse finner hverandre og blir kjærester. Selv incels sier at bare 20% av befolkningen er Chads. Så hvorfor sier du at du bare ser denne 20% på gata? Hvorfor overser du alle de andre 80% og glemmer at de finnes ? 11
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #31 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ser faktisk ikke disse du snakker om. Enten så ser jeg kvinner gå alene eller med en veldig kjekk mann. Anonymkode: 5a760...044 Beveger du deg ikke rundt i samfunnet? Ser du ikke par på matbutikken, på bussen, på kjøpesenteret, på lekeplassen med ungene, i byen på en lørdags formiddag? De fleste av både kvinner og menn ser helt ok ut, men kunne ikke levd av utseendet sitt. Anonymkode: 1e79b...060 7
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #32 Skrevet 7. juli 2021 SomeDude32 skrev (1 time siden): Jeg kjenner endel Chads og felles for de er at de har mange av disse egenskapene ja. Du glemmer også at de aller fleste ikke har respekt for kvinner, og så ser de ned på dem om du virkelig fikk dem drita, og de kunne snakke hva de egentlig føler ovenfor kvinner. For det har jeg. Skjønner at det sitter langt inne for mennesker å forstå dette, og da spesielt for kvinner, men Chads og incels har som oftest det verste kvinnesynet. Så da veit du det. Det er gutta som er fanget i midten som har det beste kvinnesynet sett fra en kvinnes perspektiv. Jeg er ikke helt enig. Jeg mener at menn som har det vondt med seg selv konstruerer "Chads"for å trøste seg selv. Det er lettere å leve med at menn som får ligge stort sett er drittsekker, enn at de ganske enkelt er mer attraktive og sosialt intelligente. Dakan de fortsette å leve på det falske narrativet om at noen"bare er født velkykket og med fin kropp". Det er tross alt enklere å klage på andre enn å ta seg sammen og gjøre noe med livet sitt. Anonymkode: bc16f...1bb 10
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #33 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er ikke helt enig. Jeg mener at menn som har det vondt med seg selv konstruerer "Chads"for å trøste seg selv. Det er lettere å leve med at menn som får ligge stort sett er drittsekker, enn at de ganske enkelt er mer attraktive og sosialt intelligente. Dakan de fortsette å leve på det falske narrativet om at noen"bare er født velkykket og med fin kropp". Det er tross alt enklere å klage på andre enn å ta seg sammen og gjøre noe med livet sitt. Anonymkode: bc16f...1bb Ja, og man ser heller ikke alle de små og store tingene andre mennesker gjør for å oppnå målene sitt, man ser kun resultatet. Og så plotter andre gjerne inn at de kun løfter et par øyenbryn og det er all innsatsen de gjør og damer kommer i fleng. Jeg vet ikke jeg, men jeg liker ikke å kakke andre i hodet med hva jeg har gjort for å oppnå noe ... Men det hadde sikkert vært en fordel. Synes veldig mye i livet er litt sånn at man blir "straffet" nesten uansett hva man gjør. Hvis man er bra er det feil, hvis man er dårlig er det også feil. Beste er vel å gå under radaren fullstendig. Anonymkode: 2f40d...048 2
Gjest SomeDude32 Skrevet 7. juli 2021 #34 Skrevet 7. juli 2021 11 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er ikke helt enig. Jeg mener at menn som har det vondt med seg selv konstruerer "Chads"for å trøste seg selv. Det er lettere å leve med at menn som får ligge stort sett er drittsekker, enn at de ganske enkelt er mer attraktive og sosialt intelligente. Dakan de fortsette å leve på det falske narrativet om at noen"bare er født velkykket og med fin kropp". Det er tross alt enklere å klage på andre enn å ta seg sammen og gjøre noe med livet sitt. Anonymkode: bc16f...1bb Joda fortell meg gjerne hvordan menn kan jobbe hardere sånn at de blir 185cm++
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #35 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Beveger du deg ikke rundt i samfunnet? Ser du ikke par på matbutikken, på bussen, på kjøpesenteret, på lekeplassen med ungene, i byen på en lørdags formiddag? De fleste av både kvinner og menn ser helt ok ut, men kunne ikke levd av utseendet sitt. Anonymkode: 1e79b...060 Jo jeg ser det og kan bare drømme om å ha det samme. Anonymkode: 5a760...044
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #36 Skrevet 7. juli 2021 Kågebruker skrev (1 time siden): Jeg trenger bare knipse og si hei.Damene kommer alltid løpende til meg. Da enkle e oftast det beste 😄 Anonymkode: 416f2...f21
Era Vulgaris Skrevet 7. juli 2021 #37 Skrevet 7. juli 2021 Jerry Lee skrev (2 timer siden): Altså en drittsekk og en møkkamann. Ok! Det virker som om nordmenn har tolket det slik, men etter å ha lest den wikipedialinken, så er den rette definisjonen menn som har et godt utseende, er veltrente og vellykkede, sosialt intelligente, og sjarmerende. At det blir et slags skjellsord, blir da feil. Jeg hadde heller aldri hørt uttrykket, men så er jeg da også for gammel til å snakke sånn Incel lærte jeg her på KG, men det har jo også mistet sin opprinnelige betydning, og blir brukt nedsettende. Det er jo egentlig ikke noe å harselere med, da det å være en incel er vanskelig for de det gjelder. Hvorfor legge sten til byrden. Tror for øvrig ikke det finnes så mange "Chads" her på KG, men hvem vet. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #38 Skrevet 7. juli 2021 Jeg er 3 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan får du ligg? Er det sånn at det står jenter utenfor døra di og banker på? Møter du jenter på joggetur og tar dem med hjem? Går du inn i et rom også kommer det 3-5 jenter og gir deg nummeret sitt? Anonymkode: 5a760...044 Jeg er en av de 22 som heter Chad i Norge. Damene dåner og blir mo i knærne med en gang de hører navnet mitt. Hvordan? Ett blikk og de hypnotiseres til å følge etter meg til dertil egnet sted. Svaret et ja på dine tre siste spørsmål. Anonymkode: 242a6...7b2 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #39 Skrevet 7. juli 2021 Som en attraktiv mann er det bare lettere. Tar man initiativ til damer som er single er de i større grad med på leken, og avviser ikke. Anonymkode: 2c3c1...099 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #40 Skrevet 7. juli 2021 SomeDude32 skrev (3 timer siden): Joda fortell meg gjerne hvordan menn kan jobbe hardere sånn at de blir 185cm++ De kan jobbe med å promotere seg og sin kropp, inkludert høyden. Et anna alternativ er å finne dame fra et land der folk og damer gjerne er lavere enn her på berget. Hvis man vil sikre seg å være 14+ cm høyere enn dama feks. Anonymkode: 1e79b...060
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå