Gå til innhold

Du som er selverklært Chad

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner blir våte bare jeg sier hei, derfra spør jeg om de vil bli med meg hjem.

Anonymkode: 8bbf0...3f8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest SomeDude32
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

De kan jobbe med å promotere seg og sin kropp, inkludert høyden. 

Et anna alternativ er å finne dame fra et land der folk og damer gjerne er lavere enn her på berget. Hvis man vil sikre seg å være 14+ cm høyere enn dama feks. 

Anonymkode: 1e79b...060

Hele poenget med Chad stereotypen er jo at de er kjekke, høye, har god selvtillit, og har alt det damer syns er attraktivt. Joda, men kan jobbe med personligheten, men det med høyden får de ikke gjort mye med. En manlet er en manlet uansett hvor rik eller bra han blir som person. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jo jeg ser det og kan bare drømme om å ha det samme. 

Anonymkode: 5a760...044

Hva slags utseende har de du ser? Bare mannlige modeller? Eller er det en del greit utseende med dad bods eller tom rare menn? Er alle rike? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kvinner blir våte bare jeg sier hei, derfra spør jeg om de vil bli med meg hjem.

Anonymkode: 8bbf0...3f8

Gjør de? Hva gjør du for å få dem våte? 

Anonymkode: 2f40d...048

AnonymBruker
Skrevet
SomeDude32 skrev (Akkurat nå):

Hele poenget med Chad stereotypen er jo at de er kjekke, høye, har god selvtillit, og har alt det damer syns er attraktivt. Joda, men kan jobbe med personligheten, men det med høyden får de ikke gjort mye med. En manlet er en manlet uansett hvor rik eller bra han blir som person. 

So what. Jeg har data flere menn under snitthøyde. De hadde sjarm og sto på. Han ene har ny kjæreste etter meg.

• Liker 4
Gjest SomeDude32
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

So what. Jeg har data flere menn under snitthøyde. De hadde sjarm og sto på. Han ene har ny kjæreste etter meg.

Du sliter tydeligvis med å forstå hva hele Chad greia går ut på. Så blander du inn hva du, en av mange milliarder kvinner, har valgt å gjøre. Totalt uinteressant.

AnonymBruker
Skrevet
SomeDude32 skrev (1 time siden):

Du sliter tydeligvis med å forstå hva hele Chad greia går ut på. Så blander du inn hva du, en av mange milliarder kvinner, har valgt å gjøre. Totalt uinteressant.

Jeg skjønner utmerket hva teorien om Chad etc går ut på. En teori om menneskelig adferd. Men mange sliter med å forstå at verden ikke er så sjablongaktig at hvis man er eller gjør x, vil y skje. De klarer ikke å fri seg fra tanken om at de er fanga om de ikke har en bestemt høyde, utseende eller andre egenskaper. De tenker på seg selv som en ikke-Chad, ikke som et individ med muligheter. Kanskje dumper de tom dama de hadde sjans på, i frykt for at hun egentlig vil ha Chad.

• Liker 7
Gjest SomeDude32
Skrevet

Jeg skjønner utmerket hva teorien om Chad etc går ut på. En teori om menneskelig adferd. Men mange sliter med å forstå at verden ikke er så sjablongaktig at hvis man er eller gjør x, vil y skje. De klarer ikke å fri seg fra tanken om at de er fanga om de ikke har en bestemt høyde, utseende eller andre egenskaper. De tenker på seg selv som en ikke-Chad, ikke som et individ med muligheter. Kanskje dumper de tom dama de hadde sjans på, i frykt for at hun egentlig vil ha Chad.

Hvorfor overanalyserer du det hele? Chad, Tyrone, Stacy, Brad, Becky osv er bare stereotyper. Ikke noe vits å gjøre så mye ut av det hele som du gjør.

AnonymBruker
Skrevet
SomeDude32 skrev (1 minutt siden):

Hvorfor overanalyserer du det hele? Chad, Tyrone, Stacy, Brad, Becky osv er bare stereotyper. Ikke noe vits å gjøre så mye ut av det hele som du gjør.

Nettopp, de er stereotyper og ikke det virkelige livet som mange behandler dem som.

• Liker 6
Gjest SomeDude32
Skrevet

Nettopp, de er stereotyper og ikke det virkelige livet som mange behandler dem som.

De er sterotyper basert på folk fra det virkelige livet. Det finnes langt flere stereotyper også, men å tro at disse stereotypene me Chad osv ikke eksisterer er en smule naivt.

AnonymBruker
Skrevet

Man trenger ikke å være en kjekkas for å få pult. Bare se på Paradise Hotel, flere av gutta er i beste fall gjennomsnittlig utseendemessig, men de trener, fikser håret og er utadvendte, og det funker.

Anonymkode: 4e88d...e2c

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Chad er ikke nødvendigvis singel. Han velger fra øverste hylle og har alltid de flotteste og mest populære kjærestene. Er det ikke slik at Chad og Staycy gifter seg og får det perfekte A4 liv?

Anonymkode: 5e08e...ae3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Er Stacy her? Eller bare Becky?

Becky. Stacey har bedre ting å gjøre.

Anonymkode: dd08f...e91

Skrevet
Million skrev (21 timer siden):

Akkurat som en hvilken som helst mann ville sagt jatakk til å hoppe i høyet med Cindy Crawford i hennes glansdager på nittitallet, så vil naturligvis kvinner også gjerne ha seg med noen som er pene.

post-15680-1207498229.jpg

Gi meg Vendela på 90 tallet, any day....... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, DHG said:

post-15680-1207498229.jpg

Gi meg Vendela på 90 tallet, any day....... 

Å herregud Vendela hadde jeg helt glemt, herregud for en dame selv den dag i dag! 😍 Hun får min stemme!

Anonymkode: 85f59...3fd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
On 7/7/2021 at 3:36 PM, AnonymBruker said:

Er Stacy her? Eller bare Becky?

Jeg er en sjenert og innadvent Becky «fanget» i Stacy’s utseende 😅 

Anonymkode: 5ace0...bff

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Man trenger ikke å være en kjekkas for å få pult. Bare se på Paradise Hotel, flere av gutta er i beste fall gjennomsnittlig utseendemessig, men de trener, fikser håret og er utadvendte, og det funker.

Anonymkode: 4e88d...e2c

Funker på 17-21 åringer ja. På gutter og jenter, ikke på kvinner og menn.

AnonymBruker
Skrevet
SomeDude32 skrev (20 timer siden):

De er sterotyper basert på folk fra det virkelige livet. Det finnes langt flere stereotyper også, men å tro at disse stereotypene me Chad osv ikke eksisterer er en smule naivt.

Hele opplegget er basert på stereotyper i USA. I Norge kan man spille mer på vennskap, friluftsliv og praktiske ferdigheter. 

• Liker 2
Gjest SomeDude32
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hele opplegget er basert på stereotyper i USA. I Norge kan man spille mer på vennskap, friluftsliv og praktiske ferdigheter. 

Den norske chad eksisterer idag også. Jeg har sett mine attraktive kompiser kose seg i årevis. De trenger bare møte opp der det er kvinner, og kvinnene kjemper om oppmerksomheten deres. Det som er trist er at de også opplever mye seksuell trakaserring når de er på fylla. Fordi enkelte damer ikke klarer styre seg.

Gjest Syngemann
Skrevet (endret)

Hvis en er selverklært Chad som trådstarter spør om. så betyr den setningen

at man kan ha et hvilket utseende som helst så lenge man ser på seg selv som Chad.

Det TS da lurer på er :

Hvordan får du ligg?

Er det sånn at det står jenter utenfor døra di og banker på?

Møter du jenter på joggetur og tar dem med hjem?

Går du inn i et rom også kommer det 3-5 jenter og gir deg nummeret sitt?

Er det noen selverklærte chads som kan svare på det her lurer TS på.

Endret av Syngemann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...