AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Del Skrevet 5. juli 2021 Jeg lurer på nå som sentrene kan være åpne fra 05:00, om det er bemannet? Eller er det ubemannet? Vil helst at det ikke skal være noen deer når jeg drar og trener. Anonymkode: 196a4...aa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #2 Del Skrevet 6. juli 2021 Mitt senter er ikke bemanet før kl 9, men har åpent fra 5. Anonymkode: 74117...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 6. juli 2021 #3 Del Skrevet 6. juli 2021 Det varierer nok fra senter til senter. Sjekk på hjemmesidene eller ring og spør. Har jobbet på treningssenter og tro meg, vi går ikke rundt og ser på de som trener. Skjønner du synes det er ubehagelig, men oppfordrer deg til å utfordre den ubehageligheten med tiden så du kan trene når du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 6. juli 2021 #4 Del Skrevet 6. juli 2021 Der jeg trener åpner det kl 5, men det er ikke bemannet før kl 8. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sstinemor Skrevet 6. juli 2021 #5 Del Skrevet 6. juli 2021 Hvor jeg trener er det åpen hver dag 05-23, og bemannet man-fre 08-19😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå