Gå til innhold

Er du for eller imot bilder i signaturen?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Du har sånt helsikes distraherende bilde du, så jeg blir bare sittende og se på det i stedet på hva du har skrevet.  :sjarmor:

Fordi David Hasselhoff er som en bilulykke? Grusom, men man klarer ikke å la være å se på..? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener du det takraset som ligger under den søte hunden?  ;)

Hehe, ja.. Så du ser på hunden med andre ord? Bra...fordi det ville vært skremmende om du likte å se på "the Hoff" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Snart medlem*

Jeg er i prinsippet i mot.

Men de bildene som er diskret plassert og små kan jeg til en viss grad akseptere fordi de ikke forstyrrer.

På et annet forum jeg har besøkt er det en som har deler av et annet foruminnlegg som signatur-bilde, og det er noe av det verste jeg har sett når det gjelder forstyrring. Man tror alltid at det er del av innlegget og ikke signaturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder i signaturen plager meg overhodet ikke, så lenge folk ikke har bilder av barna sine.... DET synes jeg ikke noe om. Hold barna dine utafor dette, de kan jo ikke velge selv hva slags innlegg ansiktene deres skal henge på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker det INTENST!!!

Kan ikke fatte og begripe hvorfor de skulle innføre det der "nautaskapet"!

Hver gang jeg ser noen med bilde i signatur, blokkerer jeg brukeren. Uten unntak.

Endret av Leyla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mot - og synes det gjør forumet mye mer rotete - men at det er en skam er jeg vel ikke direkte enig i (selv om jeg absolutt synes det burde være forbudt)

Jeg velger da stort sett å ikke vise signaturer - selv om jeg da går glipp av lenker til både dagbøker og andre visdomsord jeg gjerne ville sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ? Er DET noe å irritere seg over??

Jeg ser dem ikke engang jeg. Altså, jeg ser dem, men klarer fint å lese nedover, hoppe over bildet og gå til neste innlegg. Koster meg ikke én kalori faktisk!

Legger forøvrig merke til at det kun er de som ikke er supermedlemmer og dermed heller ikke har muligheten som irriterer seg over dette.

(Når det er sagt så ble jeg altså ikke supermedlem for å kunne bruke morsomme ting i signaturen, men for å støtte forumet litt... )

Klarer man altså ikke å overse alle disse dingsene, men blir distrahert av dem? :overrasket: Lette å avlede, folkens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg misliker det INTENST!!!

Kan ikke fatte og begripe hvorfor de skulle innføre det der "nautaskapet"!

Hver gang jeg ser noen med bilde i signatur, blokkerer jeg brukeren. Uten unntak.

Så fordi enkelte synes det er morsomt å leke med signaturen sin, så gidder ikke du å bry deg om hva de kan mene om forskjellige temaer? Du kan gå glipp av mye visdom som du antakelig trenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fordi enkelte synes det er morsomt å leke med signaturen sin, så gidder ikke du å bry deg om hva de kan mene om forskjellige temaer? Du kan gå glipp av mye visdom som du antakelig trenger...

Er ikke det opp til hver enkelt da? At ikke du bryr deg om det, hvor interessant er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedgruppen som KG retter seg mot er stort sett kvinner i voksen alder. Hvorfor skal de prakke på oss sånne fjortisgreier som bilder i signaturen? Kan de ikke snart begynne med winks der også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedgruppen som KG retter seg mot er stort sett kvinner i voksen alder. Hvorfor skal de prakke på oss sånne fjortisgreier som bilder i signaturen? Kan de ikke snart begynne med winks der også?

Er du ***? Visst hovedgruppen KG retter seg mot stort sett er kvinner i voksen alder og disse igjen bruker sånne fjortisgreier som bilder i signaturen så er det vel det de vil da! :frustrert:

Endret av Remyline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...