AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #61 Skrevet 5. juli 2021 Nei, jeg merker at jeg virkelig ikke er glad i moren min. Snakker med henne fire/fem ganger i uka på tlf, utelukkende for hennes del, kunne godt ha hatt null kontakt med henne. Hun har ikke mishandlet meg fysisk men som barn utsatte hun meg for omfattende psykisk vold og involverte meg i voksenproblematikk fra veldig tidlig alder. Hun er ekstremt umoden og krevende, hun er nok grunnen til at det har gått helt skeis med meg karrieremessig fordi på det tidspunkt jeg skulle ha hatt masse energi til å starte studier og jobbing var helt utkjørt av det psykiske kjøret hun utsatte meg for. Er i ferd med å bli middelaldrende nå og har blitt mye flinkere til å skjerme meg fra henne, ville kuttet henne fra tidligere av om jeg hadde vært litt klokere. Anonymkode: 30ab7...464 1
Gjest Elder Millennial Skrevet 5. juli 2021 #62 Skrevet 5. juli 2021 Glad i henne ja, men jeg likte henne ikke.
GulSitron Skrevet 5. juli 2021 #63 Skrevet 5. juli 2021 Ja, det var jeg. 🥰 Dessverre døde hun brått og uventet i september 2019. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #65 Skrevet 5. juli 2021 Dere som svarer her at dere ikke liker more deres og håper at hun dør, hvordan var hun? Var hun hjemmeværende? I jobb? Utdannet? Rus i bilde? Andre ting? Bare av ren nysgjerrighet .. Anonymkode: 0b795...b29
Kågebruker Skrevet 5. juli 2021 #66 Skrevet 5. juli 2021 (endret) Mamma er fantastisk. Endret 5. juli 2021 av Kågebruker 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #67 Skrevet 5. juli 2021 Min mor fikk meg som svært ung. Hun dumpa meg til bestemor, som jeg anser som ordentlig mamma. Biologisk mor er ung til sinns og uansvarlig og skjønner ikke det vanvittig raseriet jeg hadde mot henne da hun bestemte seg for å dukke opp i livet mitt etter å ha vært borte i 15 år av oppveksten min. Har aldri tilgitt henne. Bestemor er eneste omsorgsperson jeg noengang har hatt. Fuck "mamma". Jævla drittkjærring, ass! Anonymkode: ba558...152
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #68 Skrevet 5. juli 2021 Ja, jeg er veldig glad i moren min. Jeg har et mer komplisert forhold til faren min, og er veldig takknemlig for at jeg hadde en forelder som var trygg og omsorgsfull. Anonymkode: 5e833...1ce
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #69 Skrevet 5. juli 2021 Nja... bryr meg vel egentlig ikke noe særlig om ho. Anonymkode: e001f...af9
Lorieen Skrevet 5. juli 2021 #70 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere som svarer her at dere ikke liker more deres og håper at hun dør, hvordan var hun? Var hun hjemmeværende? I jobb? Utdannet? Rus i bilde? Andre ting? Bare av ren nysgjerrighet .. Anonymkode: 0b795...b29 Min var utdannet og i jobb. Men hun har bedrevet psykisk terror mot meg siden jeg var bitte liten. Hun er narsissist og ekstremt manipulerende. Vi har hatt et turbulent forhold hele min oppvekst. Kuttet kontakten totalt for 2,5 år siden, det er det beste jeg har gjort for meg selv noensinne. Rett og slett det beste valget jeg har tatt. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #71 Skrevet 5. juli 2021 Ja hun er en av de viktigste personene i livet mitt Å hun har vært ekstra god å ha nå når jeg har hyppige angstanfall og når jeg er deprimert. Anonymkode: 87886...c0c
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #72 Skrevet 5. juli 2021 Ja, det er jeg 💕. Men nå er hun gammel og syk, så det er jeg som tar vare på henne. Jeg er sliten nå etter 3 år, men hun skal få all hjelp og besøk som hun trenger. Har aldri hørt henne klage hele mitt liv. Hun er takknemlig for alt. Anonymkode: f5c77...5df
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #73 Skrevet 5. juli 2021 Jeg elsker mammaen min! 😍❤️😍❤️ Hun gjør hva som helst for meg, veileder meg og gir meg beskjed dersom jeg ikke oppfører meg greit mot andre og er verdens beste mormor for mine barn. ❤️ Hun stiller alltid opp, og jeg er uendelig takknemlig for at jeg har henne. ❤️ Anonymkode: db9ba...cf2
Gjest Middelmådig Skrevet 5. juli 2021 #74 Skrevet 5. juli 2021 Ja, veldig glad i henne. Men vi er veldig forskjellige og det er få ting vi kan snakke om og ha det hyggelig om. Men jeg vet jeg kan alltid stole på henne og at hun alltid støtter meg.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #75 Skrevet 5. juli 2021 Veldig glad i mamma. Tror jeg... Samtidig litt redd henne. Når hun "snur", da SNUR hun. Aldri vært voldelig. Utenom riving av nakkehår og litt dytting. Men når hun blir sint eksploderer hun virkelig. Og visste aldri helt hva hun ville eksplodere av... Godt forhold i voksen alder. Men alltid litt redd for å si eller gjøre noe som vipper henne. Anonymkode: b30d2...2fa
Sizz- Skrevet 6. juli 2021 #76 Skrevet 6. juli 2021 Jeg er vel glad i henne men liker henne ikke. Jeg misliker sterkt personligheten hennes og den hun er. Var veldig glad i henne da jeg var barn/ungdom. Men etter jeg ble voksen og fikk barn selv har hun oppført seg svært dårlig mot meg så vet ikke helt hva jeg føler for henne lenger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå