Gå til innhold

Er du glad i din mor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er glad i min mor 😊 Er du? 

Anonymkode: 4c064...e22

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja :) 

Anonymkode: c0f4f...e77

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Glad i henne ja, men mange andre i familien jeg hadde valgt før henne om jeg måtte velge i en ulykke foreksempel

Anonymkode: 0ede2...afd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Kan ikke komme på et positivt ord å si om henne.  Får dårlig samvittighet av å si det, men det er sant. 

Anonymkode: 6edd3...172

• Liker 7
Skrevet

Ja, elsker min snille, gode lille mamma 💕

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i min mor. 

Men jeg liker henne ikke.

Anonymkode: 5aba9...0d0

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 06134...56d

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men hun er heldigvis død.

Anonymkode: 15557...600

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Moren min er min beste venn ❤️ 

Anonymkode: 0f4b0...9ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Men hun er sykt irriterende og var en ganske dårlig omsorgsperson. 

Anonymkode: 36acc...096

• Liker 4
Skrevet

Jeg har et komplisert forhold til min mor. På en måte er jeg veldig glad i henne, og tenker at jeg ikke vet hvordan jeg en eller annen gang skal leve videre i verden uten at mamma lever. 

Samtidig så er hun en veldig vanskelig person å ha med å gjøre. Det er mye som hun har sagt og gjort som har hatt en negativ innvirkning på livet mitt, og hun er veldig kontrollerende med mennesker rundt seg. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Har et godt forhold til henne. Føler vi kom enda tettere at jeg fikk barn selv. Hun stiller alltid opp og er en god veilder. Ser jeg gjør mye av det samme mot mitt barn som hun gjorde mot/med meg. Et godt forbilde, og en jeg ikke hadde klart meg uten. Vi sees ikke så veldig ofte, kanskje 2-6 dager i måneden - men jeg vet hun alltid er der om det er noe.

Anonymkode: 4d10d...160

AnonymBruker
Skrevet

Mamma er min beste venn. Støtter meg uansett ❤️Verdens beste og jeg vil gjerne være slik mamma hun er/har vært gjennom min barndom. 

Anonymkode: f19c9...5dd

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg er glad i mamma. Men vi har aldri hatt et nært forhold, og det har vært mange ting fra oppveksten min som har vært negativt. I terapi snakker  man om at alle gjør så godt de kan utfra de forutsetningene man har, og det kan jeg forstå  - men det gjør allikevel vondt å tenke på de rare tingene jeg ble utsatt for.

Men hun ble syk for noen år siden og det endret ting litt. Vi snakker sjelden, men det er greit. Det er sånn vi har det. De som snakker med moren sin hver dag eller opptil flere ganger i uka, bra for dem. Men mamma og jeg har ikke alltid så mye å snakke om.

Men jeg er redd for den dagen da hun ikke er her mer, og vet at savnet kommer til å være stort.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er utrolig glad i min mamma. Hun er et av de beste menneskene jeg vet om. Så god, snill, lett å snakke med, lite dømmende, støtter meg alltid, gir meg gode råd når jeg trenger det og stiller alltid opp. Hun er et omsorgsmenneske som gir mye av seg selv, er så glad i henne og er redd for at jeg skal miste henne... bare tanken på den dagen hun er borte gir meg tårer i øynene. Vi bor langt unna, men jeg snakker med henne hver dag, har de koseligste samtalene på kveldstid. Min vakre, gode mamma❤️ Har utrolig glad i pappaen min også, og redd for å miste ham også❤️ Foreldre, altså... 

Anonymkode: c7f70...b6d

AnonymBruker
Skrevet

Veldig glad i mamma. En av de viktigste menneskene i livet mitt ❤️ Mamma er best 

Anonymkode: 77138...e25

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, dessverre. Det er vel derfor jeg har holdt ut med helvetet hennes så lenge også. Men nå har jeg bestemt meg for å ikke ha kontakt selv om det er vanskelig, men det er det beste for meg. Ble i anbefalt å ikke ha kontakt med henne allerede da jeg var 16. Så det tok 10 år for meg å bli sterk nok. 

Anonymkode: bfe2c...cb5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært interessant å samtidig høre om mammaen "gav vekk" de som svarer tildig i livet. Mamma satte meg bort til dagmamma fra jeg var 3 måneder fordi hun studerte og skulle fokusere på jobb. Jeg hadde åttetimers dager i barnehagen fra 1-7 år. Lange dager med skole og sfo etterpå det. Så mamma kanskje 2 timer på ettermiddagen og kvelden hjemme. Vi har aldri hatt nært forhold. Syns det er vanskelig som voksen.

Anonymkode: 20b74...b58

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jo er jo glad i henne på tross av alt hun har utsatt meg for. 

Anonymkode: 2f2d7...360

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 
Hun prioriterer samboer og hans familie over sine egne barnebarn. De reiser på ferier sammen, feirer jul og overnatter hos samboeren sine barn imellom. Jeg tror vi har vart på middag sån utenom bursdagsfeiring hos dem færre enn fem ganger på 10 år. 

Snakkes ikke om ting egentlig, en gang annenhver uke snakkes vi på telefon og da er det mest om ting som skjer om dagen. 

Anonymkode: 58be7...c31

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...