Gå til innhold

Tør du å melde deg på naked attraction?


knulleGuden666

Anbefalte innlegg

knulleGuden666 skrev (1 time siden):

?

Du spurte, jeg svarte. Jeg er ikke komfortabel med min egen kropp til å melde på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg handler det ikke om "å tørre". 

En ting er å vise seg naken fremfor mange. Det er ikke galt sånn sett. 

En helt annen ting er å melde seg på et idiotisk realityshow. 

Jeg hadde helt greit fikset å vise meg naken. Men jeg ville ikke ha stilt opp i noen som helst idiotiske realityshow - naken eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er bra!

Anonymkode: 5a64f...998

Og det blir fake.

Anonymkode: 7d7fb...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skammer meg ikke over kroppen min, men  har  virkelig ikke behov for å blotte meg på tv. Jeg mener det er en spesiell type mennesker som melder seg på slikt, og det er helt greit. Jeg sier pent "nei takk" 

Anonymkode: ae946...3e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Nytt for meg dette, men nå har til og med jeg sett fire programmer i rask rekkefølge for å se hva det dreier seg om og det er et underlig scenario, maksimalt overfladisk og avvisning på syltynt grunnlag...men de får jo normalisert alle varianter av hva som er vanlige kropper da...og alles bak og fortrinn + "vedheng" er litt forskjellig, men helt likt egentlig og det er akkurat som det skal være.

Bra for dem som tror at alt skal være modellpent her i verden, men for et fattig og nokså hårløst program sånn ellers. Bokstavlig talt så er fett ok, men ikke hår? Rart. De syns visst at det er pent med alle inngrodde røtter, rask piggete ettervekst og nuppede røde tilstander lokalt, men skyr hår som pesten. Deler av menneskeheten er en rar overtattovert liten ting med piercing der det faller seg. lol

Kommer jeg til å se det igjen? Nei. Lykke til alle letende. :) 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er komfortabel med nakenhet generelt, men har partner så ingen behov for å melde meg til noe slags datingprogram i grunn ;) For øvrig skyr jeg all slags "reality"-TV som pesten.

Anonymkode: 305b4...5f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

knulleGuden666 skrev (På 2.7.2021 den 22.43):

IQ-en har nok ikke noe å si på de som melder seg på der eller ikke, er nok heller at de er komfortable med seg selv og anser nakenhet som naturlig 👍

Hahaha har du sett en episode eller? Det er sikkert fine folk men spesielt intelligente er de nok ikke. Ikke at det gjør noe! De slår meg gjennomgående som enkle og litt ekle/perverse, det samme gjelder folk fra Poly Norge jeg har sett i media. 

Anonymkode: e3bf5...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan

Dette handler jo ikke bare om å tørre å vise seg naken, men også det å vise seg naken på tv. At familie, venner, kolleger og fremtidige relasjoner skal se det er nok en større hindring for de fleste. 

Jeg ville aldri gjort det. Det er ikke noe jeg har lyst til og jeg hadde heller ikke følt meg komfortabel med det. Tenk noe så idiotisk som å bli sendt hjem fordi på grunn av at man ikke har fine nok føtter for eksempel. Hele konseptet er egentlig så langt unna meg som man kan komme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...