AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #41 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg er snart 27 år gammel. Oppvokst i et hjem med vold, alkohol og omsorgssvikt. Fra jeg var 18 til 23 var jeg innlagt på psykiatrisk flere ganger pga selvmordforsøk. Gått på mye samtaler, kurs og tilslutt 12 ukers behandlingsløp for traumer. Idag er jeg 99% frisk ifra diagnosene. Jeg har hatt en vikarjobb for første gang i hele mitt liv i ett halvt år nå. Jeg har ett barn og lever lykkelig med mann med ett barn fra før. Lurer på å ta ny utdanning. Har helsefag fra videregående. Men stusser på en annen retning innen helse. Men jeg er da altså 27 år, begynne studie, bare vikarjobb. Andre på min alder har jobbet i mange år. Burde jeg føle på skam? Anonymkode: df19a...694 Nei, du burde føle på stolthet over at du har kommet deg dit du er. 😊 Godt jobbet! Lykke til videre. Anonymkode: 86e82...452
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #42 Skrevet 30. juni 2021 En av mine svake sider er at jeg fort kan dømme noen. Men til og med jeg kan si at nei, deg dømmer jeg virkelig ikke. Vær stolt, hev hodet og ta den utdanningen du ønsker. Anonymkode: 41d57...832
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #43 Skrevet 30. juni 2021 Skam?? Nei Guri land. Hva skal du skamme deg over? Ikke din feil at du har hatt det vanskelig hjemme, og at du har fått problemer. Du har jobbet hardt og har kommet deg videre i livet, mange gjør ikke det i det hele tatt. Du virker både modig og sterk Anonymkode: 20c29...59f
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #44 Skrevet 30. juni 2021 Så bra at noen som vet hvordan det er å være syk vil jobbe innen helse omsorgen. Det vil gagne andre som er syke. Anonymkode: 5aa98...d0e
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #45 Skrevet 30. juni 2021 Kjør på! Da jeg begynte å studere som 21-åring, var det flere over 30 på studiet. Til og med noen over 40 Det er mer vanlig enn man tror. Anonymkode: e96ab...a55
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #46 Skrevet 30. juni 2021 Og jeg har selv vært "eldre student". Tok et årsstudium for å bygge på utdanningen. Årsstudiet var også 1.året for de som skulle ta bachelor. Det var altså mange 19-åringer der. Jeg var 29, fylte 30. Gikk helt fint, det. Ble kjent med både 19-åringer og 35-åringer. Eneste var at jeg ikke ble invitert på så mange fester med 19-åringene som fremdeles ikke var ferdig med russetida og som levde for fadderuken. Jeg hang mest med folk 26+ som tok det litt roligere. Anonymkode: e96ab...a55
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå