Havnefogden Skrevet 11. juni 2024 #141 Del Skrevet 11. juni 2024 Damli er vel først og fremst oppskrytt. Ingen spesielle musikalske talenter, og da finner man ingen plass i det sirkuset. Hun var vel noe involvert i poker, som hun tjente gode penger på tidligere? Vet ikke om hun er det fortsatt. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 11. juni 2024 #142 Del Skrevet 11. juni 2024 Anonym75o skrev (3 timer siden): Synes hun var ganske pen før og likte stilen hennes, nå synes jeg ikke hun er pen i det hele tatt , tapt seg enormt, selvopptatt samt at hun har blitt for hippe i stilen .. og de hårete bryna, seriøst???? Hun er fremdeles pen. Helt nydelig, syns jeg hun er❤️ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 11. juni 2024 #143 Del Skrevet 11. juni 2024 Har fulgt Tone siden idol, altså blogg og media. Hun ble etter noen rotløse år i Oslo med mange forskjellige flørter sammen men en Simen. De var sammen noen år før hun ble forelsket i dansepartner i skal vi danse og han slo opp med kjæresten. Hun gikk etterhvert tilbake til Simen og det holdt til hun falt for hans kamerat Aksel. Så var de sammen noen år og skulle gifte seg før hun falt for hans kamerat Markus. Markus hadde på den tiden akkurat kjøpt ny leilighet med sin sveitsiske samboer gjennom mange år. På den tiden var Markus en ettertraktet kar for han var arving og styremedlem i Plantefoss som hadde eksistert og gjort det meget bra i veldig mange år. Så kom det en dundrende konkurs der da Tone var gravid, og hva han har gjort siden er litt usikkert for meg. Jobbet litt her og der antagelig. Tone kjøpte seg inn i boligmarkedet i Oslo tidlig, med hjelp av sin far. Om hun kjøpte noe sammen med Simen er sannsynlig men ikke sikkert. Da hun ble sammen med Aksel kjøpte de et townhouse på beste vestkant på Frogner. Da hun ble sammen med markus kjøpte hun seg inn i leiligheten han nylig hadde kjøpt med samboeren. Denne pusset Markus opp og de solgte med god fortjeneste. Så kjøpte de villaen på Høvik som de rev og bygget nytt. De skilte ut en tomt der som de solgte for ca 7 mill mener jeg. Eiendomsmessig har nok Tone tjent en god del millioner underveis. Selvsagt med hjelp av Markus som pusset opp leiligheten og etterhvert innredet det nye huset. Han er en handyman. Musikken hennes var litt populær i starten etter idol, som med sangen Bliss feks. Og litt med butterflies men så døde den stort sett. Husker hun var på et kjøpesenter og sang for kanskje fem tilskuere. Hun har tjent bra på blogg og som influenser i mange år med masse reklame nesten før det ble helt vanlig. Hun fikk vel et par uker på videregående før idol og har ingen utdannelse. Men hun er søt, utadvendt, har karisma og masse selvtillit og har klart seg veldig bra med det. Både ned kjærester og inntekter utenfor musikken. Stemmen er middels men hun er god på enkelte sjangere. Håper for hennes del at hun får litt mer suksess med musikken. 12 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 12. juni 2024 #144 Del Skrevet 12. juni 2024 M.H85 skrev (15 timer siden): Det er visst kommentert x antall ganger bakover her ser jeg nå. Kanskje det er vanlig stusse litt når en på 35+ er så tynn. Men for all del,trenger ikke kommentere MER rundt det. Det er da ikke uvanlig at en dame på 35+ er tynn? Mange har høy forbrenning og blir tynne etter at de har fått barn, inkludert meg selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 12. juni 2024 #145 Del Skrevet 12. juni 2024 Tough cookie skrev (1 time siden): Det er da ikke uvanlig at en dame på 35+ er tynn? Mange har høy forbrenning og blir tynne etter at de har fått barn, inkludert meg selv. https://tonedamli.com/kroppen-min/ Det er noen av de og ja, men er man så tynn så ligger det ofte noe bak gitt. Har vært like tynn om ikke tynnere enn Tone etter fødsel pga stress,men nå har vel Tone ikke akkurat nettppp født. Uansett så er poenget mitt at NEI det er ikke vanlig at voksne damer er så tynne uten grunn,noen ja men vanlig nei. Vanlig slank derimot. 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 12. juni 2024 #146 Del Skrevet 12. juni 2024 Det var vel en del kritikk for noen år siden da hun delte hvor streng diett hun hadde og treningsregime. Det var telling av kalorier og veiing av mat, så naturlig tynn er hun vel ikke. 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 12. juni 2024 #147 Del Skrevet 12. juni 2024 anno19 skrev (22 minutter siden): Det var vel en del kritikk for noen år siden da hun delte hvor streng diett hun hadde og treningsregime. Det var telling av kalorier og veiing av mat, så naturlig tynn er hun vel ikke. Enig,og direkte rart å skrive av hun ene at det er helt naturlig se slik ut?😅 Som sagt for noen ja,men alldeles ikke vanlig. Er bare å google Tone fra skal vi danse tiden... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 12. juni 2024 #148 Del Skrevet 12. juni 2024 Justlooking skrev (22 timer siden): Har fulgt Tone siden idol, altså blogg og media. Hun ble etter noen rotløse år i Oslo med mange forskjellige flørter sammen men en Simen. De var sammen noen år før hun ble forelsket i dansepartner i skal vi danse og han slo opp med kjæresten. Hun gikk etterhvert tilbake til Simen og det holdt til hun falt for hans kamerat Aksel. Så var de sammen noen år og skulle gifte seg før hun falt for hans kamerat Markus. Markus hadde på den tiden akkurat kjøpt ny leilighet med sin sveitsiske samboer gjennom mange år. På den tiden var Markus en ettertraktet kar for han var arving og styremedlem i Plantefoss som hadde eksistert og gjort det meget bra i veldig mange år. Så kom det en dundrende konkurs der da Tone var gravid, og hva han har gjort siden er litt usikkert for meg. Jobbet litt her og der antagelig. Tone kjøpte seg inn i boligmarkedet i Oslo tidlig, med hjelp av sin far. Om hun kjøpte noe sammen med Simen er sannsynlig men ikke sikkert. Da hun ble sammen med Aksel kjøpte de et townhouse på beste vestkant på Frogner. Da hun ble sammen med markus kjøpte hun seg inn i leiligheten han nylig hadde kjøpt med samboeren. Denne pusset Markus opp og de solgte med god fortjeneste. Så kjøpte de villaen på Høvik som de rev og bygget nytt. De skilte ut en tomt der som de solgte for ca 7 mill mener jeg. Eiendomsmessig har nok Tone tjent en god del millioner underveis. Selvsagt med hjelp av Markus som pusset opp leiligheten og etterhvert innredet det nye huset. Han er en handyman. Musikken hennes var litt populær i starten etter idol, som med sangen Bliss feks. Og litt med butterflies men så døde den stort sett. Husker hun var på et kjøpesenter og sang for kanskje fem tilskuere. Hun har tjent bra på blogg og som influenser i mange år med masse reklame nesten før det ble helt vanlig. Hun fikk vel et par uker på videregående før idol og har ingen utdannelse. Men hun er søt, utadvendt, har karisma og masse selvtillit og har klart seg veldig bra med det. Både ned kjærester og inntekter utenfor musikken. Stemmen er middels men hun er god på enkelte sjangere. Håper for hennes del at hun får litt mer suksess med musikken. Du visste mye😅 Det kan stemme hun var på "flørteren" mye. Catcha de mennene hun ønsket, ganske enkelt lett når hun er så pen. Husker hun var sammen med Aksel ja,det stemmer😅 Det virket som noe stormfullt forhold,mye media på de😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym75o Skrevet 12. juni 2024 #149 Del Skrevet 12. juni 2024 Denne fargen var veldig fin til henne 😊 hun kler mye bedre når hun har litt mørkt hår isteden for det håret som er ganske lyst( føler hun mister så mye av trekkene sine da) tone damli er kjempepen med mørkebrunt hår og litt farge i ansiktet 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 12. juni 2024 #150 Del Skrevet 12. juni 2024 M.H85 skrev (2 timer siden): Du visste mye😅 Det kan stemme hun var på "flørteren" mye. Catcha de mennene hun ønsket, ganske enkelt lett når hun er så pen. Husker hun var sammen med Aksel ja,det stemmer😅 Det virket som noe stormfullt forhold,mye media på de😅 Det var ikke stormfullt i det hele tatt. Bare velstand alt sammen til det bre bråslutt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 13. juni 2024 #151 Del Skrevet 13. juni 2024 Hun var overraskende god til å synge i Stjernekamp, syns jeg. Ellers syns jeg hun virker som en veldig kjedelig og uinteressant person, men absolutt pen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 13. juni 2024 #152 Del Skrevet 13. juni 2024 Justlooking skrev (8 timer siden): Det var ikke stormfullt i det hele tatt. Bare velstand alt sammen til det bre bråslutt. Jeg så noe klipp fra rød løper der det virket som umoden forhold+ masse rykter,men selvfølgelig rykter er bare rykter. Litt uenig at et forhold bare er helt fantastisk og velstand som du sier så pang blir det slutt🤣 Altså hvorfor blir et forhold slutt da uten grunn? Jøss aldri opplevd slike forhold. Har derimot vært i forhold der det går litt nedover gitt før brudd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 13. juni 2024 #153 Del Skrevet 13. juni 2024 M.H85 skrev (20 minutter siden): Jeg så noe klipp fra rød løper der det virket som umoden forhold+ masse rykter,men selvfølgelig rykter er bare rykter. Litt uenig at et forhold bare er helt fantastisk og velstand som du sier så pang blir det slutt🤣 Altså hvorfor blir et forhold slutt da uten grunn? Jøss aldri opplevd slike forhold. Har derimot vært i forhold der det går litt nedover gitt før brudd... Ja, enig i det. De skulle gifte seg men ble ikke noe av. Var sikkert trøbbel på slutten 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 13. juni 2024 #154 Del Skrevet 13. juni 2024 Gjest BigBear skrev (På 9.10.2019 den 22.42): https://www.instagram.com/p/B2zcZD7I7wH/?hl=nb Herregud å pen dame Pen ja, sjarmerende muligens, men synge kan hun ikke….. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 13. juni 2024 #155 Del Skrevet 13. juni 2024 Surpomp skrev (24 minutter siden): Pen ja, sjarmerende muligens, men synge kan hun ikke….. Meget pen absolutt ,men botox på henne og. Null mimikk😅 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 13. juni 2024 #156 Del Skrevet 13. juni 2024 Tror ikke det er Botox, men derimot filter. Det ser absolutt ikke slik ut i virkeligheten, uten sminke eller filter på bilder….. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 13. juni 2024 #157 Del Skrevet 13. juni 2024 Ser hun har fylt på leppene og. Trist at ingen kan eldes naturlig. Her vinner Vendela. Hun bruker ikke filter og våger å være seg selv. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 13. juni 2024 #158 Del Skrevet 13. juni 2024 anno19 skrev (7 timer siden): Tror ikke det er Botox, men derimot filter. Det ser absolutt ikke slik ut i virkeligheten, uten sminke eller filter på bilder….. Helt klart Botox i panne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krympeline Skrevet 13. juni 2024 #159 Del Skrevet 13. juni 2024 cerruti skrev (2 minutter siden): Helt klart Botox i panne. Ja, var helt ekstremt på Stjernekamp. Helt stiv i maska 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 13. juni 2024 #160 Del Skrevet 13. juni 2024 anno19 skrev (10 timer siden): Tror ikke det er Botox, men derimot filter. Det ser absolutt ikke slik ut i virkeligheten, uten sminke eller filter på bilder….. Det er botox😅 Ser du på gamle bilder av henne beveger pannen seg når hun pratet og hadde små linjer i pannen. Litt merkverdig at hun plutselig som eldre ikke beveger pannen?😉 Botox vet jeg hvordan fungerer gitt,og det har tone tatt i panna😅 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå