Gå til innhold

Tone Damli😊


Gjest BigBear

Anbefalte innlegg

29_j skrev (På 29.6.2021 den 14.02):

Fulgt henne lenge. Andre som har gjort det samme? Lagt merke til at kiloene hennes har rast? Eller bare meg? Ikke negativt, hun er like vakker😊 

 

cerruti skrev (17 timer siden):

Blitt veldig tynn ja. 

Det er ufint å kommentere andres kropp, uansett hva man synes om den. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
listefyll skrev (På 2.7.2021 den 17.19):

 

Det er ufint å kommentere andres kropp, uansett hva man synes om den. 

Det er jeg i prinsippet enig i.

Men samtidig er hun influencer, og baserer jo mye av dette på utseende.

Jeg følger henne ikke jevnt, men er innom avogtil.

Og jeg la også tydelig merke til at hun plutselig ser veldig, veldig undervektig ut.

Det kan jo ha alle slags årsaker, men hun poserer jo mye i fullfigur. 

Hun er jo smellvakker og sjarmerende uansett vekt, men klart man legger merke til det 🤷‍♀️

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløff skrev (59 minutter siden):

Det er jeg i prinsippet enig i.

Men samtidig er hun influencer, og baserer jo mye av dette på utseende.

Jeg følger henne ikke jevnt, men er innom avogtil.

Og jeg la også tydelig merke til at hun plutselig ser veldig, veldig undervektig ut.

Det kan jo ha alle slags årsaker, men hun poserer jo mye i fullfigur. 

Hun er jo smellvakker og sjarmerende uansett vekt, men klart man legger merke til det 🤷‍♀️

Det er helt greit at man legger merke til det når noen er profilerte, men det gjør det ikke greit å kommentere det. Ingen vet om hun strever med noe, men det man vet er at kommentarer på kropp er som en katalysator på de følelsene man har hvis kroppen blir måten følelsene synes på. Kanskje stevner hun og regulerer gjennom mat. Da er de kommentarene om at hun har gått ned i vekt eksplosive for henne. Kanskje er hun bare en stressa tobarnsmor som ikke rekker å spise nok, da er kommentarene vonde. Enhver person, kjent eller ikke kjent har rett til å ikke få kroppen sin kommentert.

Og så skal vi voksne øve oss på å generelt ikke kommentere om folk har lagt på seg eller gått ned i vekt, enten det er direkte til den det gjelder eller man sitter og snakker om naboen. 

  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Tone Damli her en dag med mann og barn og hun er veldig veldig tynn, men jeg tror det har å gjøre med amming og at hun har gått mye ned i vekt på grunn av det.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, hun er blitt fryktelig tynn.. ser det også på de siste bildene på Instagram med de hvite jeansene 🥶

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (På 19.7.2021 den 23.30):

Jeg så Tone Damli her en dag med mann og barn og hun er veldig veldig tynn, men jeg tror det har å gjøre med amming og at hun har gått mye ned i vekt på grunn av det.

Hun ammer ikke.

Jeg fulgte henne, men nå er det jo BARE reklame. Det gidder jeg ikke.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29_j skrev (På 21.7.2021 den 23.12):

Når enkelte plutselig raser ned i vekt, så blir det automatisk prat om det. Hun ville helt sikkert ned i vekt selv, så ser ikke problemet. Mange trives som supertynn. 

Herlighet. Rapporterer den kommentaren her. Dama har ammet og ammer nok fortsatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29_j skrev (1 time siden):

Hun ammer ikke nei. Uansett, spiller da vel ingen rolle. 

Hva vet vel du om det? Er ikke lenge siden hun fikk barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Tråden er ryddet for spekulasjoner og avsporing.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som mener at hun er smellvakker, hva er det som gjør henne vakker? :P 

Hva er det med henne som gjør at hun er vakker for dere? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (1 time siden):

Er hun sponset av Peroni? 
 

Tidligere har hun fått kritikk av Helsedirektoratet pga mulig sponsing fra Corona.  Reklame skal merkes, og er heller ikke lov. Bare å melde fra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Donpedro skrev (28 minutter siden):

Tidligere har hun fått kritikk av Helsedirektoratet pga mulig sponsing fra Corona.  Reklame skal merkes, og er heller ikke lov. Bare å melde fra.

Det var jeg ikke klar over. Har ikke fulgt med henne, men kun sjekket IG da jeg så henne på VG. De to siste storyene har Peroni vært mye i fokus, så jeg måtte lure.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og krenkelser.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvordan kan man bli så tynn og ikke dradd/rynkete i fjeset? Mulig mye filter på bildene men. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (7 timer siden):

Hvordan kan man bli så tynn og ikke dradd/rynkete i fjeset? Mulig mye filter på bildene men. 

Fordi hun har en konstruksjon der vekten legger seg på overkroppen først. Noen kvinner har en mer maskulin kroppsform med rette hofter og mindre innsving i livet, derfor ser bena veldig fort tynne ut når de mister vekt. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...