Fufu Skrevet 11. september 2022 #81 Del Skrevet 11. september 2022 Minner om CBE. Veldig tynn og det ser på grensen til sykelig ut. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 11. september 2022 #82 Del Skrevet 11. september 2022 (endret) Hun har blitt skremmende tynn i lår og legger, men hun har muskler i overarmene så trener gjør hun og det har hun vel alltid gjort, spist sunt og ikke for mye. Mange blir jo tynne etter amming, og hun har vel høy forbrenning. Jeg så anorektisk ut etter svangerskap /amming og de første årene etter, selv om jeg spiste godt. Jeg synes ikke hun ser sliten og dradd ut. Endret 11. september 2022 av Tough cookie 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 11. september 2022 #83 Del Skrevet 11. september 2022 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurer på ? Skrevet 29. september 2022 #84 Del Skrevet 29. september 2022 Tone er pen dame og har verdens peneste Nese. Den er lang stor i form og har fin figur rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 29. september 2022 #85 Del Skrevet 29. september 2022 (endret) Lurer på ? skrev (1 time siden): Tone er pen dame og har verdens peneste Nese. Den er lang stor i form og har fin figur rundt. Tone er en pen dame men en fin og positiv utstråling. Nesa har jeg ikke tenkt noe spesielt på 😊 Endret 29. september 2022 av Justlooking La til ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurer på ? Skrevet 30. september 2022 #86 Del Skrevet 30. september 2022 Justlooking skrev (11 timer siden): Tone er en pen dame men en fin og positiv utstråling. Nesa har jeg ikke tenkt noe spesielt på 😊 Nesa er en viktig del av utseende og Tone har en prefekt nese for holdt til ansikte hennes. hun har unorske nese den er bred i burene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 30. september 2022 #87 Del Skrevet 30. september 2022 Lurer på ? skrev (2 minutter siden): Nesa er en viktig del av utseende og Tone har en prefekt nese for holdt til ansikte hennes. hun har unorske nese den er bred i burene Lær deg å skrive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 30. september 2022 #88 Del Skrevet 30. september 2022 søøøøt!😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regnbueruby Skrevet 30. september 2022 #89 Del Skrevet 30. september 2022 Tone er veldig pen, men det er egentlig det eneste hun er, stemmen er ordinær og musikken er kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvelvelda Skrevet 30. september 2022 #90 Del Skrevet 30. september 2022 Gjest BigBear skrev (På 9.10.2019 den 22.42): https://www.instagram.com/p/B2zcZD7I7wH/?hl=nb Herregud å pen dame Nei nei nei nei! ALT på hun er jo falskt. Ikke naturlig skjønnhet i det hele tatt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvelvelda Skrevet 30. september 2022 #91 Del Skrevet 30. september 2022 Jeg støtter ikke kjendiser som legger ut så redigerte bilder! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 17. januar 2023 #92 Del Skrevet 17. januar 2023 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 17. januar 2023 #93 Del Skrevet 17. januar 2023 Modereres denne tråden strengere enn i feks CBE-tråden, tro? 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molly83 Skrevet 17. januar 2023 #94 Del Skrevet 17. januar 2023 Virker sånn🤔 Litt mindre innlegg å holde styr på her😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 26. januar 2023 #95 Del Skrevet 26. januar 2023 Blir så dumt å reklamere for mat, air fryere, smoothie osv når det ikke ser ut som damen spiser. Mye fasadebilder i livet hennes. Lei av alle samtlige kjendiser som reklamerer for ræl. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 26. januar 2023 #96 Del Skrevet 26. januar 2023 Xstrella skrev (4 timer siden): Blir så dumt å reklamere for mat, air fryere, smoothie osv når det ikke ser ut som damen spiser. Mye fasadebilder i livet hennes. Lei av alle samtlige kjendiser som reklamerer for ræl. Hæ? Dette er det dummeste argumentet jeg noen gang har sett på KG, tror jeg. Fordi man er tynn skal man ikke kunne reklamere for mat eller kjøkkenutstyr? Hallo? Hvor langt ut på jordet står du? 😅 Forklar meg gjerne logikken her. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 26. januar 2023 #97 Del Skrevet 26. januar 2023 Anim92 skrev (3 minutter siden): Hæ? Dette er det dummeste argumentet jeg noen gang har sett på KG, tror jeg. Fordi man er tynn skal man ikke kunne reklamere for mat eller kjøkkenutstyr? Hallo? Hvor langt ut på jordet står du? 😅 Forklar meg gjerne logikken her. Tenk hvis en litt overvektig person reklamerer for treningssenter da 😳 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 26. januar 2023 #98 Del Skrevet 26. januar 2023 Salmonella skrev (5 timer siden): Tenk hvis en litt overvektig person reklamerer for treningssenter da 😳 Det hadde jeg synes hadde vært helt flott det! Hvorfor tror du treningssenter bare er for tynne folk? 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 26. januar 2023 #99 Del Skrevet 26. januar 2023 (endret) Anim92 skrev (3 timer siden): Det hadde jeg synes hadde vært helt flott det! Hvorfor tror du treningssenter bare er for tynne folk? Det var ironi... Edit; Tar selvkritikk på at det ikke kom tydelig nok frem. Endret 26. januar 2023 av Salmonella 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 26. januar 2023 #100 Del Skrevet 26. januar 2023 Salmonella skrev (38 minutter siden): Det var ironi... Edit; Tar selvkritikk på at det ikke kom tydelig nok frem. Og jeg så ikke at du var en annen enn den jeg siterte først😅 hadde jeg tenkt over det, hadde jeg kanskje tatt den🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå