Gå til innhold

Hotel Cæsar - Et hjem for mimring! :-)


Tradegy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 24.4.2022 den 21.56):

Jeg syntes det var så ekkelt at Ninni ble sammen med den gamle fyren. 🙄

 

Ja, at hun orket haha.

Anonymkode: a0fdf...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 24.4.2022 den 21.56):

Tause Tove var utrolig irriterende.

Synes hun var søt. Men skjønner ikke hvorfor hun ville være sammen med den frekke dustepikkoloen. Moren hennes var veldig irriterende.

Anonymkode: a0fdf...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Synes hun var søt. Men skjønner ikke hvorfor hun ville være sammen med den frekke dustepikkoloen. Moren hennes var veldig irriterende.

Anonymkode: a0fdf...5ef

Var det han sønnen til Åge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (52 minutter siden):

Var det han sønnen til Åge?

Ja, Henning.

Anonymkode: a0fdf...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, Henning.

Anonymkode: a0fdf...5ef

Så lenge siden at jeg har begynt å glemme navn 😅 tviler på at de første sesongene hadde vært like spennende å se på for meg nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Cid skrev (På 27.4.2022 den 23.14):

Så lenge siden at jeg har begynt å glemme navn 😅 tviler på at de første sesongene hadde vært like spennende å se på for meg nå

De aller første var ikke så verst, ble verre etterhvert.

Anonymkode: a0fdf...5ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

De aller første var ikke så verst, ble verre etterhvert.

Anonymkode: a0fdf...5ef

Jeg synes det tok seg opp på tidlig 2000 tallet men innen 2010 så hadde det gått nedover 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ble veldig tullete og parodisk sommeren 2001, tror ikke de som lagde serien skjønte hva de drev med lengre. Synes det var bra rundt 2003 til 2008.

Anonymkode: a0fdf...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Jerry var så skummel. Ofte det kom sånn skummel musikk, spesielt når han gikk inn på hotell rommet og voldtok Andrine.😰 Og når Eva rusa seg inne på hotell rommet med lille Jenny på armen og ser seg selv i speilet. Uff😰

Anonymkode: 1d2e6...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker faktisk masse. Linn Fylke. 
Loke husker jeg, syntes han var så skummel 😛 

Sue Astrid, som drev å gikk inn på rommet til Jens August da han var blind, uten å si noe satte hun seg i undertøy og han blir bare glad 😅

Da Daphne (psyko dama til broren til Storm) steker Tassen (hunden til lillesøsteren til kjæresten) levende i ovnen. 
 

Husker også en av de nyere episodene. Da hun Line (hun som var i maskineriet og Naboer bla) åpnet Baker Hansen og forelsker seg i kunde så blir hun venninne med ei annen kunde. Så viser det seg at de to er sammen og skal gifte seg. Men han forelsker seg visst i Line også. Og det blikket på hun Camilla når hun har blitt dumpet og ser på Line.. 

Husker Hermine og Runa. Hermine er rik og Runa er fra såkalt lavstatus. Hermine er forelsket i Goggen (sønnen til Jens August) og foreldrene hans ønsker at han skal bli med henne, men han er forelsket i og sammen med Runa. Hermine spiller venninne med henne, men prøver å ødelegge. 
 

Husker også Vanessa. Der hun skryter av at hun skal satse på modellkarriere i LA og drar dit. Synes jobben som stuepike er så kjedelig. Så blir hun så mobbet av de andre der. Hun drar men så er hun tilbake, og hun ene stuepiken bare «da har jenta endelig skjønt hvor hun hører hjemme» 😆
 

Vanessa som begynner med hefting. Forelsker seg i treneren som viser seg å være sammen med Celine. Hun vet ikke det først og sier til Celine at hun liker han. Celine begynner å mobbe Vanessa noejævlig. 
 

Når Vanessa klipper håret av russejente fordi hun tror hun lå med typen hennes. 

Svein og Pelle, når de tar med seg ponnien inn 😅😅 og den klarer å gå ut og de må lete på hotellet. Husker tydelig «hvor er Teitur!?» 

Også Svein og Pelle. Desperate etter å tjene penger, satser på stripping, siden de har brukt opp alle sjansene på hotellet. Trynet på Bea når Pelle står og blotter rumpa og Svein sitter i sofaen og tydelig bare ønsker seg vekk.

Lo veldig når Hilde Lyrån(husker ikke navnet hennes i serien) og moren sniker seg inn i leil til BingoBjørn og så faller stigen ned og de kommer seg ikke ned igjen. Og moren foreslår at de hopper. Og blikket på Hilde når hun hører en lyd i leiligheten 🤣🤣

Når Victoria forelsker seg i Pål og blir sjalu når hn finner ut han har dame. Begynner å stalke han og riper opp bilen til dama.

 

Og det kleineste!! Svein som er i samfunnstjeneste for fyllekjøring. Skal være hjelper til han kortvokste, og begynner å bli krenka på hans vegne. Klippene er på YouTube tror jeg 🤣

 

Endret av Avstand
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Natterangler

Jeg har begynt på sesong 1 nå. Så nettopp episode 20. Det er 70 episoder i sesong 1 og over 30 sesonger. Kommer til å bruke et år på å få sett alt 😄 Men gøy å mimre. Var bare 10 år da serien startet på tv2. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natterangler skrev (18 minutter siden):

Jeg har begynt på sesong 1 nå. Så nettopp episode 20. Det er 70 episoder i sesong 1 og over 30 sesonger. Kommer til å bruke et år på å få sett alt 😄 Men gøy å mimre. Var bare 10 år da serien startet på tv2. 

Det blir flere og flere episoder pr sesong etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Natterangler
Tessa12 skrev (5 minutter siden):

Det blir flere og flere episoder pr sesong etterhvert.

Da kommer det til å ta ett og et halvt år da 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Natterangler skrev (2 minutter siden):

Da kommer det til å ta ett og et halvt år da 😄 

Tror det er 3123 episoder😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natterangler skrev (23 minutter siden):

Jeg har begynt på sesong 1 nå. Så nettopp episode 20. Det er 70 episoder i sesong 1 og over 30 sesonger. Kommer til å bruke et år på å få sett alt 😄 Men gøy å mimre. Var bare 10 år da serien startet på tv2. 

Det er godt over 3000 episoder (husker ikke nøyaktig), så skal du rekke å se alt på et år må de se 9-10 episoder daglig i snitt. Så da må du virkelig henge i, hehe 😄 Jeg begynte å se igjen for 3-4 år siden og er bare på sesong 20 enda. Ser veldig sporadisk, kan se flere episoder daglig en periode for så å ikke se det på månedsvis. Gleder meg til Scott og Rolv begynner å regjere hotellet, det er ikke så lenge til, tror jeg. Og ikke minst skytedramaet da Rolv klikka, husker jeg syntes det var sååå spennende. Nå har Juni akkurat havnet i koma og tror ikke det er å lenge til Christian klikker. Helt enig, veldig gøy å mimre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Det er godt over 3000 episoder (husker ikke nøyaktig), så skal du rekke å se alt på et år må de se 9-10 episoder daglig i snitt. Så da må du virkelig henge i, hehe 😄 Jeg begynte å se igjen for 3-4 år siden og er bare på sesong 20 enda. Ser veldig sporadisk, kan se flere episoder daglig en periode for så å ikke se det på månedsvis. Gleder meg til Scott og Rolv begynner å regjere hotellet, det er ikke så lenge til, tror jeg. Og ikke minst skytedramaet da Rolv klikka, husker jeg syntes det var sååå spennende. Nå har Juni akkurat havnet i koma og tror ikke det er å lenge til Christian klikker. Helt enig, veldig gøy å mimre.

Skulle vært laget en spin off med Juni og Christian 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (3 minutter siden):

Skulle vært laget en spin off med Juni og Christian 😅

Haha, ja! Evig på fylla! :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Natterangler
jukkapalme skrev (9 minutter siden):

Det er godt over 3000 episoder (husker ikke nøyaktig), så skal du rekke å se alt på et år må de se 9-10 episoder daglig i snitt. Så da må du virkelig henge i, hehe 😄 Jeg begynte å se igjen for 3-4 år siden og er bare på sesong 20 enda. Ser veldig sporadisk, kan se flere episoder daglig en periode for så å ikke se det på månedsvis. Gleder meg til Scott og Rolv begynner å regjere hotellet, det er ikke så lenge til, tror jeg. Og ikke minst skytedramaet da Rolv klikka, husker jeg syntes det var sååå spennende. Nå har Juni akkurat havnet i koma og tror ikke det er å lenge til Christian klikker. Helt enig, veldig gøy å mimre.

Jeg gleder meg også til Scott og Rolv dramaet, men foreløpig er jeg der at Juni og Rolv nettopp har begynt å ligge sammen, så det er leeenge til 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (24 minutter siden):

Juni og Christian - Alkiser på avveie 

Den perfekte humorserie! 

Natterangler skrev (17 minutter siden):

Jeg gleder meg også til Scott og Rolv dramaet, men foreløpig er jeg der at Juni og Rolv nettopp har begynt å ligge sammen, så det er leeenge til 😄

Da er det leeeenge til, ja! 😄 Og Svein i starten, fysj så ufordragelig han var, men etterhvert ble han jo bare snill og god og en av mine favoritter. Var gøy da Svein og Juni drakk seg dritings i bryllupet til Ninni og Georg da, haha :hoho:  Mye fyllehumor i den serien, hehe. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...