Gå til innhold

Hotel Cæsar - Et hjem for mimring! :-)


Tradegy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Husker en episode der Svein (tror jeg) hadde blitt sammen med en dame som viste seg å være transvestitt. Måten de fant ut av det på var å lytte når kjæresten tisset, for menn står og tisser og det gjør ikke damer. 

Det er så mye feil med den episoden...🤨🤪🤯😳

Anonymkode: b618c...39b

De episodene er jo ganske gamle. Det som var akseptabelt å si på tv da har det praktisk talt blitt lynsjestemning for å si nowadays. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tessa12 skrev (3 minutter siden):

Det var Pelle sin kjæreste, men Svein så at «hun» stod og tisset.

Og så sier hun "I’m a man" og Pelle svarer “no I’m the man"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Husker en episode der Svein (tror jeg) hadde blitt sammen med en dame som viste seg å være transvestitt. Måten de fant ut av det på var å lytte når kjæresten tisset, for menn står og tisser og det gjør ikke damer. 

Det er så mye feil med den episoden...🤨🤪🤯😳

Anonymkode: b618c...39b

Husker så godt den episoden! Jeg såg på den da jeg var liten, og var så redd for at alle skulle tro jeg var gutt om de hørte meg tisse for hardt🤦🏼‍♀️

Anonymkode: b9e6f...430

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (1 time siden):

Det var Pelle sin kjæreste, men Svein så at «hun» stod og tisset.

Da husker jeg feil. Takk for oppdatering 😊

Anonymkode: b618c...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler liksom at noe manglet med serien!

Anonymkode: a0fdf...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hannah80 skrev (1 minutt siden):

Kvalitet, kanskje? 🤪🤭

I de siste årene definitivt, jeg fortsatte å se på av gammel vane :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

I de siste årene definitivt, jeg fortsatte å se på av gammel vane :P 

Må innrømme at jeg fulgte med noen år, jeg også. Men hoppet av, etterhvert. Arne Marcussen var en fantastisk karakter 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra kvalitet noen ganger, men ofte føltes det forhastet. De var ikke særlig tidsriktige heller, var ofte sommer i serien når det var vinter i virkeligheten, de hadde den teite vanen om å spille inn flere måneder før visning. Ødela mye motivasjon for meg til å se på. 

Anonymkode: a0fdf...5ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var bra kvalitet noen ganger, men ofte føltes det forhastet. De var ikke særlig tidsriktige heller, var ofte sommer i serien når det var vinter i virkeligheten, de hadde den teite vanen om å spille inn flere måneder før visning. Ødela mye motivasjon for meg til å se på. 

Anonymkode: a0fdf...5ef

De fleste dagligdags serier er slik da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (4 minutter siden):

Må innrømme at jeg fulgte med noen år, jeg også. Men hoppet av, etterhvert. Arne Marcussen var en fantastisk karakter 😂

Jeg likte serien veldig godt de første 10 årene, Svein var favoritten min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

De fleste dagligdags serier er slik da

Sikkert i Norge, men i USA passer de på at det er så tidsriktig som mulig, ofte bare 3 uker eller en måned til det blir vist på TV.

Anonymkode: a0fdf...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hottentått

Jeg likte godt da Liland-familien kom. Syns Det var ille med Liv sine spiseforstyrrelser. Syns Storm var søt ❤️😅 Jeg hadde fulgt med på den audition "jakten på en Cæsarstjerne".

Syns Arne Markussen var noe av det mest grusomme jeg visste om. Hårete og slem 😂 og Jens August som kom tilbake fra flystyrten og den øde øya. Og den gang alle trodde han var blind 😂 

Syns også det var gøy da Vilde kom inn i serien. Husker det alltid slutta med noe spennende rundt henne. Men var kjedelig da hun innledet forhold med hun andre dama 😴

Husker også godt at Scott tok livet sitt. Det gjorde veldig inntrykk! 

Syns generelt de fleste scenene med Astrid var litt snork..🤣 Bloooooooom?????? BLOM!!!🤣 

 

Slutta å se på hotell Cæsar rundt 2013 tror jeg, da syns jeg det hadde blitt dårligere og dårligere. Så har feks aldri sett på da Ninni ble spilt av hun nye. 

Endret av Hottentått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sikkert i Norge, men i USA passer de på at det er så tidsriktig som mulig, ofte bare 3 uker eller en måned til det blir vist på TV.

Anonymkode: a0fdf...5ef

Jeg tenker på slike såpeserier med 5 episoder i uken, da blir mye spilt inn i forveien slik at de alltid har noen måneder verdt med episoder. I vanlige serier med 1 episode uken så bruker det å være som du sier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Jeg tenker på slike såpeserier med 5 episoder i uken, da blir mye spilt inn i forveien slik at de alltid har noen måneder verdt med episoder. I vanlige serier med 1 episode uken så bruker det å være som du sier

Leste at de gjør det sånn med såpeserier også i USA, bare noen uker i forveien med innspilling. Kan skjønne at det kan være vanskelig i Norge, men når det går så langt til å bli over 6 måneder blir det for dumt. 

Anonymkode: a0fdf...5ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Leste at de gjør det sånn med såpeserier også i USA, bare noen uker i forveien med innspilling. Kan skjønne at det kan være vanskelig i Norge, men når det går så langt til å bli over 6 måneder blir det for dumt. 

Anonymkode: a0fdf...5ef

Da lager de det vel det vanligvis slik at det passer til den tiden episodene kommer ut? Men nå har ikke vi noen såpeserier i Norge lenger da og det kommer nok aldri til å komme noe nytt igjen heller, er vel bare de som har holdt på i flere tiår som fortsatt holder på ene og alene på grunn av fansen som har følgt med i mange år, tror ikke det hadde gått noe bra å prøve seg på en ny dagligdags såpeserie  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker så godt relasjonen mellom  Cathrine Hove og Pelle. Herlighet 😂 Pelle livredd og hun bare tura frem. 
Og ikke minst da hun ble gravid, og Pelle kobla via kalenderen på personalrommet at han var faren 😅 

Så dumt at det ble fascinerende 🤨

Ellers husker jeg at Runas sykdom gikk inn på meg. Det var så utrolig trist! 

Hotel Cæsar har alltid vært min guilty pleasure 😍

Anonymkode: ca74a...0b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (19 minutter siden):

Da lager de det vel det vanligvis slik at det passer til den tiden episodene kommer ut? Men nå har ikke vi noen såpeserier i Norge lenger da og det kommer nok aldri til å komme noe nytt igjen heller, er vel bare de som har holdt på i flere tiår som fortsatt holder på ene og alene på grunn av fansen som har følgt med i mange år, tror ikke det hadde gått noe bra å prøve seg på en ny dagligdags såpeserie  

Ja, jeg vil si de klarte det til en viss grad. Men de avslørte seg stadig vekk når jeg så datoer som man kunne se i serien. De måtte noen ganger ha lange innspillingspauser fordi de lå for langt foran, noe jeg mener hadde en uheldig påvirkning i serien. Da ble det jo i hvert fall store brå endringer. 

Ja, det er vel vanskelig å lage noe som vil vare like lenge. I dag lager man helst noe som ikke skal vare så lenge.

Anonymkode: a0fdf...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, jeg vil si de klarte det til en viss grad. Men de avslørte seg stadig vekk når jeg så datoer som man kunne se i serien. De måtte noen ganger ha lange innspillingspauser fordi de lå for langt foran, noe jeg mener hadde en uheldig påvirkning i serien. Da ble det jo i hvert fall store brå endringer. 

Ja, det er vel vanskelig å lage noe som vil vare like lenge. I dag lager man helst noe som ikke skal vare så lenge.

Anonymkode: a0fdf...5ef

Skjønner men jeg plages aldri av sånt da men så er home and away den eneste dagligdags serien jeg ser på og der er det bare en en årstid og aldri julefeiring 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...