Gå til innhold

Hotel Cæsar - Et hjem for mimring! :-)


Tradegy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har nylig startet fra starten av på Hotel Cæsar og vil se alt. Jeg så for noen uker siden av episodene kun er tilgjengelig til 2027. Jeg sendte mail til TV2Sumo og spurte om de vil forlenge tiden når det tid kommer, men jeg fikk bare til svar at det må de se an. Det hadde vært synd hvis dette forsvant, det er bare første sesong som er tilgjengelig på DVD. :icon_frown: Kanskje hvis flere viser interesse vil tiden bli forlenget:phaedra:

Anonymkode: fa3c6...069

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (20 timer siden):

Nei, nei der legger jeg inn protest! :ler: Cathrine er ond i forhold til Cecilie :fnise:  Men hun skulle fortalt Storm at hun ventet barn.

Men langt snillere enn Cathrine :Nikke: 

Husker dere Bjørn Ivar? Og hun forferdelige dama hans, som heiv bikkja dems inn i ovnen :krangle:

(Tenkte mye på at hun i sitt virkelige liv var gift med Sondre Lerche. Hun var en rå skuespiller :Nikke:)

Snill ja, men dum som et hult brød😂himla med øyene hver gang hun sa noe. Cecilie hadde kanskje hjertet, men Cathrine hadde hjernen.

Anonymkode: b9e6f...430

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker hvor badass det var da Ninni arvet hele konsernet og hvor lamslått Georgs barn var.

Kidnappingen av Victoria, Linn var dritskummel!

Da Juni var høy sammen med Blom og ikke ville ha slimete skinke.

Da Jens August ble forelsket på ordentlig som eneste gang i sitt liv og den utkårede brutalt ble påkjørt! (Liv)

Gaute Ormåsens sang 'kjærlighet er mer enn forelskelse'

Sveins sang 'Jeg er Svein og jeg er med på alt!'

Hvor synd det var i Pelle hele tiden

Bussulykken der mange døde

Gærne Bitten

Mislikte bytter av skuespillere, som Albert og Ninni

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Amatariel said:

Mislikte bytter av skuespillere, som Albert og Ninni

Godt poeng! Er så enig. Et av de grepene som absolutt ikke fungerte. Ingen av karakterene ble hèlt som seg selv. 

Og elleville Bitten. 

Måne og Sol. Så søte, naive  karakterer :Nikke: 

 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hatet Arne Markussen. Synes for det første han var malplassert og synes for det andre han var ekkel. Ble kvalm av han. Men det var vel kanskje det som var meningen? 

Anonymkode: ad7c5...c2c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Amatariel said:

Hvor synd det var i Pelle hele tiden

Ja, både mye uflaks og egenforskyldt vimsing på den karen. Og peaket i tragedie når lille Cecilia døde :trist:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (1 time siden):

Ja, både mye uflaks og egenforskyldt vimsing på den karen. Og peaket i tragedie når lille Cecilia døde :trist:

Helt fryktelig ja. Var mange rundt han som døde mener jeg..!? Konen hans Bea? (eller døde hun ikke, kom "bare" i fengsel kanskje? Og stedatteren Runa :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Amatariel said:

Helt fryktelig ja. Var mange rundt han som døde mener jeg..!? Konen hans Bea? (eller døde hun ikke, kom "bare" i fengsel kanskje? Og stedatteren Runa :(

Ja, Bea havnet i fengsel flere ganger. Hun ble skrevet ut av serien og hèlt hvordan det gikk, vet vel egentlig ingen. 

Hun var sammen med Roger en stund som hadde med datteren Vanessa inn i forholdet. Moren til Vanessa husker jeg ikke navnet på, men ble spilt av Hilde Lyrån. Vanessa var ei skikkelig ufordragelig tøyte mye av tiden, men fikk seg en støkk da Runa ble dødssyk. 

Roger karakteren irriterte meg altså så ille :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange karakterer som kun var ren irritasjon. Karakterer som var helt overflødige.  Som han som fikk jobb der, og bare fjaste rundt og snakket om seg selv i tredje person. "Fabian vil ha Solo". 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (3 minutter siden):

Mange karakterer som kun var ren irritasjon. Karakterer som var helt overflødige.  Som han som fikk jobb der, og bare fjaste rundt og snakket om seg selv i tredje person. "Fabian vil ha Solo". 

Jeg likte heller ikke Solrun Jensen, Cato og Marianne Halvorsen... makan til kjedelige karakterer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (Akkurat nå):

Jeg likte heller ikke Solrun Jensen, Cato og Marianne Halvorsen... makan til kjedelige karakterer.

Hehe, Marianne var det da litt fart i. Da hun var utro mot Cato. Skjedde i hvertfall noe i livet hennes😁 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (2 timer siden):

Mislikte bytter av skuespillere, som Albert og Ninni

Ja, plutselig var Albert så vanvittig mye høyere haha. Mange andre de kunne brukt til bytting.

Anonymkode: a0fdf...5ef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den episoden jeg husker aller best er da hun Linn Fylke (?) står bak kontordøra til Juni med en kniv. Jeg var livredd i flere uker etterpå, og foreldrene mine måtte sjekke bak soveromsdøra mi hver gang jeg skulle legge meg en periode 😂

Og så glemmer jeg ALDRI scenen hvor Liv er død, og Jens August serverer tidenes dårligste skuespill. Hender fortsatt jeg ser det klippet kun for å ha noe å le av. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Amatariel skrev (1 time siden):

Helt fryktelig ja. Var mange rundt han som døde mener jeg..!? Konen hans Bea? (eller døde hun ikke, kom "bare" i fengsel kanskje? Og stedatteren Runa :(

Hva med storm da?? Enda mer synd i han. Begge foreldrene hans døde, søsteren hans døde, ene dama hans tok abort bak hans rygg, ble gravid igjen og både hun og barnet døde under en brann og neste kjæresten hans døde også. Stakkars Storm😭

Anonymkode: b9e6f...430

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Hva med storm da?? Enda mer synd i han. Begge foreldrene hans døde, søsteren hans døde, ene dama hans tok abort bak hans rygg, ble gravid igjen og både hun og barnet døde under en brann og neste kjæresten hans døde også. Stakkars Storm😭

Anonymkode: b9e6f...430

Ja det var veldig synd på ham også. Men samtidig klarte han å skape sine egne ting (ved hjelp av arv riktignok), var tæl i ham. Pelle var bare så hjelpesløs og uheldig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (1 time siden):

Mange karakterer som kun var ren irritasjon. Karakterer som var helt overflødige.  Som han som fikk jobb der, og bare fjaste rundt og snakket om seg selv i tredje person. "Fabian vil ha Solo". 

Ja, helt enig, at de mange bare ble plassert der av sentimentale grunner, fordi serien på død og liv skulle ta opp et tema, som den ikke ofte gjorde på en god måte synes jeg.

Anonymkode: a0fdf...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også om igjen. Har kommet til sesong 8, men hoppet over sesong 1 og 2. 

Juni var fantastisk som alkoholiker, og egentlig generelt, synes jeg. Jeg bare elsker de yttrykkene og reaksjonene hennes! Åge og Svein er også ganske bra. Ler meg ihjel! Ragnar kunne også være ganske morsom. Og selvsagt Astrid, hun er jo bare en dronning! 

Ellers husker jeg godt da Liv døde, det var vel det mest sjokkerende og triste for meg. Var så fascinert av hvor vakker hun var! Jeg likte karakteren hennes veldig godt. 

Husker Julian og at han slo Benedicte med appelsiner i en strømpe 🤬😱😢

Husket jo godt Linn Fylke, var livredd henne. 

Julie var/er en favoritt. Husker at hun var i Italia og inne på et hotellrom. Gardinene ble åpnet, hun gikk på toalettet, og alle i rommet ble skutt. 

Var ikke fan av Ninni, Tove, Solrunn eller Charlotte. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...