Gå til innhold

Hotel Cæsar - Et hjem for mimring! :-)

Tradegy

Anbefalte innlegg

Tradegy skrev (1 time siden):

et perspektiv jeg har tenkt mye på :hjerte:. Tror mange fant mye selskap i serien. Ble ren rutine for mange. Kanskje spesielt eldre, selv om det jo fenget hele familien, på et tidspunkt 🙂

Veldig sant! Som tenåring var det ikke mye jeg gadd å henge med foreldrene mine, men akkurat halvtimen fra 19.30 var vi alltid samlet. Husket mamma og pappa alltid sørget for at vi kom oss hjem til denne tiden om vi feks var på bytur eller noe :🤭 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Juni på fylla :hoho: Anette Hoff var helt rå på å spille full

Junis mange gullkorn

Juni som spiser fleinsopp

Juni og Christian Borchmann på fylla

Scott og Rolv som prøver å servere Juni alkohol, hvorpå Juni sier «Scott og Rolv! Rolv og Scott! Jeg er alkoholiker og dere er to små ekorn! :hoho: 

Astrids mange gullkorn. Husker hun stadig sa oh lala og var det noe som var ekstra sjokkerende sa hun oh-lalalala!

Blom som skulle fikse håret til Astrid og håret hennes sto til alle kanter så hun så ut som et troll (så den episoden i går)

Den onde, gærne Linn Fylke, fy faen til skummel karakter. Skjønner godt at barn ble redd henne

Kidnappingen av Victoria. Syns den historien var spennende, men litt for lang 

Bussulykken

Brannen

Ranet 

Da Rolv klikka og skjøt så mange 

Den gærne, onde Daphne og da hun la hunden i mikrobølgeovnen og prøvde å steke den 

Den ekle og onde Arne Marcussen og da han forgiftet Hugo med arsenikk 

Maskeradeballet. Er på sesongen med det nå og gleder meg til den episoden!

Charlotte og prins Sverre og den irriterende idioten av en kabinettsekretær. Charlotte var jævlig irriterende, men også hysterisk morsom til tider. Så jeg digget henne og ble gal av henne på samme tid :fnise: Noe annet som irriterte meg var at hesten på vignetten ikke var den samme som den som var hennes. Noe så teit! 

Svein og vennskapet med han og Holger da han hadde samfunnstjeneste og da Holger døde :grine:Det var så trist!

Da Liv, Runa og Storm døde :grine: 

Da Astrid døde. Syns serien ble så tom uten henne 

Da Goggen klikka og kjørte flyet inn i hotellet, akkurat som sin bestefar Egil Espevoll 

Den utrolig skuffende siste episoden. Herregud, så teit! Hele siste sesongen var kjedelig, men jeg hadde sett nesten hele serien og måtte se det til «the bitter end» 

Endret av jukkapalme
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom plutselig til å tenke på Tom Lycke 🙂Sønn av Arnfinn (eller var det det han ikke var?) Meget søt fyr, men var vel ikke bare uskyldig)  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (På 30.6.2021 den 14.50):

Husker hvor badass det var da Ninni arvet hele konsernet og hvor lamslått Georgs barn var.

Kidnappingen av Victoria, Linn var dritskummel!

Da Juni var høy sammen med Blom og ikke ville ha slimete skinke.

Da Jens August ble forelsket på ordentlig som eneste gang i sitt liv og den utkårede brutalt ble påkjørt! (Liv)

Gaute Ormåsens sang 'kjærlighet er mer enn forelskelse'

Sveins sang 'Jeg er Svein og jeg er med på alt!'

Hvor synd det var i Pelle hele tiden

Bussulykken der mange døde

Gærne Bitten

Mislikte bytter av skuespillere, som Albert og Ninni

Det var vel etter ulykken hvor hun havnet i koma hun ikke ville ha slimete skinke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (På 1.7.2021 den 21.29):

Fabian ja :ler: Ja, han virket å være med fordi de trengte "en skrue". Likte han jeg, men han er som flere av karakterene; hèlt umulig å rive løs fra rollen. Er og blir Fabian :Knegg:

Ja, Synd på Storm og, men nå er det vel ikke vm i tragedie, heller :Knegg: Kommer opp flere og flere ting etterhvert som man blir påminnet hendelsene. Synes Storm var skyld i mye selv, med unntak av dødsfall o.l. Men husker han fikk voldsomme flashbacks etter å ha tjenestegjort i utlandet. Fikk masse reaksjoner og var jo "hèlt ødelagt" en periode. :trist:

Enig her. 

Solrun var i grunn såpass "tam" at hun passet perfekt til Åge. Men mest "fyll" for å ha en karakter som hverken var fugl eller fisk. 

Tove var nok med på et slags "samfunnsoppdrag/alle skal med"-nivå. De burde ha stoppet lenge før hun gikk fra døvstum til snakkende. Bare irriterende. 

Pelle og Svein sammen var kruttsterke :ler: Og Martine. En smule dominerende i starten. De giftet seg, mener jeg å huske. Han hadde et arsenal av damer denne Krogstad-duden :Knegg: 

Tove var da bare stum, ikke døv. Stum etter traume er ikke så sjelden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Tessa12 said:

Tove var da bare stum, ikke døv. Stum etter traume er ikke så sjelden. 

Da har vi fått oppklart i det. Jammen bra. My bad :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tradegy skrev (3 minutter siden):

Da har vi fått oppklart i det. Jammen bra. My bad :klaske:

Ingen grunn til å være spydig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser virkelig folk på denne serien fremdeles?
Jeg hoppet av da Georg døde og etter en stund kom Maurstad tilbake som broren til Georg. Ærlig talt, da fikk jeg nok.

Elendig skuespill og vanvittig mye intriger. Tviler veldig på at det kan være sånn i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterpotta skrev (17 minutter siden):

Ser virkelig folk på denne serien fremdeles?
Jeg hoppet av da Georg døde og etter en stund kom Maurstad tilbake som broren til Georg. Ærlig talt, da fikk jeg nok.

Elendig skuespill og vanvittig mye intriger. Tviler veldig på at det kan være sånn i virkeligheten.

Nei, nei, nei, Georg (Maurstad) kom da ikke tilbake, var en helt annen som spilte Hugo. Georg kom tilbake i en drøm hos barna sine, men ikke noe mer.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (3 timer siden):
Blomsterpotta skrev (4 timer siden):

Ikke uvanlig med intriger i virkeligheten, verre enn de idiotiske intrigene vi så i serien. Men enig at serien ofte hadde fokus på feil sted, og mye var elendig skrevet og gjennomført. 

Anonymkode: a0fdf...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (10 timer siden):

Nei, nei, nei, Georg (Maurstad) kom da ikke tilbake, var en helt annen som spilte Hugo. Georg kom tilbake i en drøm hos barna sine, men ikke noe mer.

Åja, jeg nådde iallefall min maks på hvor mye jeg gadd se den serien. Har kanskje sett litt dann og vann senere, men ikke nok til å skjønne hva som foregår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Driver å soser litt frem og tilbake i sesongene. Så igjen episoden da Liv ble påkjørt. Herregud :trist:

Og i den andre skalaen: Når Ragnar har blitt buddhist, langhåret og sjuskete :ler:

Og Victoria stakkar, som har arvet appetitten på flaska, som sin mor.....

Går kjapt i svingene, da hele sesonger blir for langtekkelig. Men jammen mye som er glemt :Nikke: 📺

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juni og Borchmann som var dritings sammen😂😂 Og Sol og Måne😄

Anonymkode: 48693...640

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Juni og Borchmann som var dritings sammen😂😂 Og Sol og Måne😄

Anonymkode: 48693...640

Bet ikke han Borchmann en mann i beinet mens han bjeffet og knurret? 😳😂🙈 

Anonymkode: bca7f...821

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...
Hannah80 skrev (På 30.6.2021 den 21.02):

Mange karakterer som kun var ren irritasjon. Karakterer som var helt overflødige.  Som han som fikk jobb der, og bare fjaste rundt og snakket om seg selv i tredje person. "Fabian vil ha Solo". 

Solo kongen 😅 Husker når Magnus betalte han i soloflasker for å hjelpe han 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 15.8.2021 den 22.42):

Bet ikke han Borchmann en mann i beinet mens han bjeffet og knurret? 😳😂🙈 

Anonymkode: bca7f...821

Ja selve statsministeren :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor manusene til alle episodene ligger.

Anonymkode: a0fdf...5ef

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en episode der Svein (tror jeg) hadde blitt sammen med en dame som viste seg å være transvestitt. Måten de fant ut av det på var å lytte når kjæresten tisset, for menn står og tisser og det gjør ikke damer. 

Det er så mye feil med den episoden...🤨🤪🤯😳

Anonymkode: b618c...39b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Husker en episode der Svein (tror jeg) hadde blitt sammen med en dame som viste seg å være transvestitt. Måten de fant ut av det på var å lytte når kjæresten tisset, for menn står og tisser og det gjør ikke damer. 

Det er så mye feil med den episoden...🤨🤪🤯😳

Anonymkode: b618c...39b

Det var Pelle sin kjæreste, men Svein så at «hun» stod og tisset.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...