Tradegy Skrevet 28. juni 2021 #1 Del Skrevet 28. juni 2021 Fortell gjerne hva du husker av høydepunkter eller lavpunkter Gøy å mimre, for tipper det er en hel del som er glemt Var det en tematikk/karakter/hendelse som faktisk gikk inn på deg? Fortell om stort og smått med datidens øyne 📺 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #2 Del Skrevet 28. juni 2021 Nå har jeg ikke sett så mye av HC, men jeg har sett litt. Lavpunktet er nok kanskje skuespillet som ble utført i serien. Sånn generelt. Det var så dårlig. Men jeg husker Ingar Helge Gimle agerte full. Det gjorde han egentlig ganske bra. Anonymkode: f3344...772 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #3 Del Skrevet 28. juni 2021 Jeg husker da Benedicte ble mishandlet av eksmannen Julian. Det gikk innpå meg, syns det var grusomt. Og da Rolf og Scott gikk amok og gikk rundt og skjøt folk på hotellet… Benedicte sto og ba for livet, Rolf sa: Slapp av Benedicte, jeg har da alltid likt deg! Så plaffet han ned Julian. Husker med skrekk Arne Markussen, fy flate for en grusom karakter! 😱 Han hadde seg med både Juni og Julie. Anonymkode: bca7f...821 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. juni 2021 #4 Del Skrevet 28. juni 2021 Juni som spiser fleinsopp. Kidnappingen av Viktoria. Buss ulykken. Liv blir påkjørt og dør. Runa får kreft og dør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #5 Del Skrevet 28. juni 2021 Min «favorittepoke» i Hotel Cæsar var den perioden Viktoria var kidnappet. Husker jeg syns det var SÅ spennende! Likte også godt da Liland-familien kom inn i serien 😊 Anonymkode: 29534...67e 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 28. juni 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 28. juni 2021 Åh, Julian ja...for en psyko fyr Arne Markussen/Ingar Helge Gimle spilte vannvittig troverdig. Han har nok blitt stoppet mye på gata av folk som har levd seg litt for mye inn i handlingen Når ikke Juni opp til anklene mtp alkoholblemmer, men kombinasjonen Arne Marcussen, prest og overgriper... huff! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #7 Del Skrevet 28. juni 2021 Jeg følger med på hotel cæsar nå på sumo. Og har komet til sesong 26. Men da jeg så Juni sin alkohol proble, så gikk det innpå meg. Siden jeg selv er alkoholiker. Jeg prøvde å bli avholds da jeg var på den delen. Så jeg måtte ta en pause fra hotel cæsar for å ikke drikke igjen. Nå har jeg kommet til Viktorias alkoholproblem! Mye enklere å se det nå siden nå har jeg vært avholds i 6 måneder. Så den historien gikk veldig inn på meg. Da det faktisk gikk på tv, så var jeg redd for Julian siden han mishandlet Benedikte Anonymkode: 69515...a0b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 28. juni 2021 Forfatter #8 Del Skrevet 28. juni 2021 5 minutter siden, Athena79 said: Juni som spiser fleinsopp. Kidnappingen av Viktoria. Buss ulykken. Liv blir påkjørt og dør. Runa får kreft og dør. Altså, det var hèlt grusomt! Runa sin sykdom drøyde ganske langt ut i tid, husker jeg. Nitrist Og Liv sin påkjørsel, Jens August sin panikk....det var hèlt sjokkerende. 3 minutter siden, AnonymBruker said: Min «favorittepoke» i Hotel Cæsar var den perioden Viktoria var kidnappet. Husker jeg syns det var SÅ spennende! Likte også godt da Liland-familien kom inn i serien 😊 Anonymkode: 29534...67e Skrekk og gru... Linn Fylke og Donald Det var veldig intenst! Og Linn Fylke er nok den rollen som har gjort så sterkt inntrykk at jeg fort kunne rygget tilbake ved synet den dag i dag 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 28. juni 2021 Forfatter #9 Del Skrevet 28. juni 2021 (endret) 15 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg følger med på hotel cæsar nå på sumo. Og har komet til sesong 26. Men da jeg så Juni sin alkohol proble, så gikk det innpå meg. Siden jeg selv er alkoholiker. Jeg prøvde å bli avholds da jeg var på den delen. Så jeg måtte ta en pause fra hotel cæsar for å ikke drikke igjen. Nå har jeg kommet til Viktorias alkoholproblem! Mye enklere å se det nå siden nå har jeg vært avholds i 6 måneder. Så den historien gikk veldig inn på meg. Da det faktisk gikk på tv, så var jeg redd for Julian siden han mishandlet Benedikte Anonymkode: 69515...a0b Du er garantert ikke alene om å ha blitt trigget av Cæsar. Gratulerer med dine kruttsterke 6mnd! Husker Anette Hoff fortalte at hun hadde vært innom polet en morgen før opptak. Hun stod foran inngangen v 10 tiden. Og reaksjonene var tydelige på at der burde hun ikke være Opplevdes nok veldig reelt for de som strevde. Og garantert mange som har funnet styrke til å søke hjelp! Endret 28. juni 2021 av Tradegy 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #10 Del Skrevet 28. juni 2021 Tradegy skrev (10 minutter siden): Altså, det var hèlt grusomt! Runa sin sykdom drøyde ganske langt ut i tid, husker jeg. Nitrist Og Liv sin påkjørsel, Jens August sin panikk....det var hèlt sjokkerende. Skrekk og gru... Linn Fylke og Donald Det var veldig intenst! Og Linn Fylke er nok den rollen som har gjort så sterkt inntrykk at jeg fort kunne rygget tilbake ved synet den dag i dag Ja herregud Donald! Han skulle alltid ha «kosepakke» (Happy Meal) 🙈🙈🙈 Og Linn Fylke sendte en avkappet finger til Juni og Ragnar (det var ikke Victoria sin, Donald lot som han kappet av henne fingeren). Anonymkode: bca7f...821 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #11 Del Skrevet 28. juni 2021 Charlotte som skulle bli prinsesse og Jerry som spolerte planene hennes 😂 Han var så kjekk! Anonymkode: 79530...360 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #12 Del Skrevet 28. juni 2021 Da Victoria hadde et forhold til Juni og Ragnars venn Thomas! Datteren til Thomas var på Victorias alder og var rasende. En eller annen skurk plantet en bombe på båten til Thomas, som drepte Thomas og datteren. Victoria overlevde fordi datteren til Thomas dyttet henne av båten i raseri rett før eksplosjonen. Victoria lå på et skjær i dagevis før hun ble reddet. Anonymkode: bca7f...821 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. juni 2021 #13 Del Skrevet 28. juni 2021 Tradegy skrev (28 minutter siden): Altså, det var hèlt grusomt! Runa sin sykdom drøyde ganske langt ut i tid, husker jeg. Nitrist Og Liv sin påkjørsel, Jens August sin panikk....det var hèlt sjokkerende. Skrekk og gru... Linn Fylke og Donald Det var veldig intenst! Og Linn Fylke er nok den rollen som har gjort så sterkt inntrykk at jeg fort kunne rygget tilbake ved synet den dag i dag Ja, jeg gråt da Liv og Runa døde, det var så trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 28. juni 2021 Forfatter #14 Del Skrevet 28. juni 2021 18 minutter siden, AnonymBruker said: Da Victoria hadde et forhold til Juni og Ragnars venn Thomas! Datteren til Thomas var på Victorias alder og var rasende. En eller annen skurk plantet en bombe på båten til Thomas, som drepte Thomas og datteren. Victoria overlevde fordi datteren til Thomas dyttet henne av båten i raseri rett før eksplosjonen. Victoria lå på et skjær i dagevis før hun ble reddet. Anonymkode: bca7f...821 Herlighet, det stemmer det! Dramatisk. Thomas var vel svensk. Husker han som veldig karismatisk, men det kan fort være jeg husker feil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 28. juni 2021 Forfatter #15 Del Skrevet 28. juni 2021 34 minutter siden, AnonymBruker said: Charlotte som skulle bli prinsesse og Jerry som spolerte planene hennes 😂 Han var så kjekk! Anonymkode: 79530...360 Hihi, om du vil sjekke om han er like kjekk i dag, så finner du han i en av hovedrollene i "Lykkeland", hihi (Per Kjerstad) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #16 Del Skrevet 28. juni 2021 Tradegy skrev (54 minutter siden): Åh, Julian ja...for en psyko fyr Arne Markussen/Ingar Helge Gimle spilte vannvittig troverdig. Han har nok blitt stoppet mye på gata av folk som har levd seg litt for mye inn i handlingen Når ikke Juni opp til anklene mtp alkoholblemmer, men kombinasjonen Arne Marcussen, prest og overgriper... huff! Ingar Helge Gimle har spilt en menighetsfyr før faktisk, i forbindelse med Pride dukket en kortfilm opp på NRK TV fra 1985 faktisk, hvor han spilte en homofil konformantlærer, var en film som tok opp hvor vidt man skulle akseptere at en som var homofil jobbet på sånne steder. Men den han spilte der var en god person. Var en del trangsynte i menigheten, men også flere som var rause der! "En av oss?" heter filmen. Anonymkode: a0fdf...5ef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #17 Del Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg følger med på hotel cæsar nå på sumo. Og har komet til sesong 26. Men da jeg så Juni sin alkohol proble, så gikk det innpå meg. Siden jeg selv er alkoholiker. Jeg prøvde å bli avholds da jeg var på den delen. Så jeg måtte ta en pause fra hotel cæsar for å ikke drikke igjen. Nå har jeg kommet til Viktorias alkoholproblem! Mye enklere å se det nå siden nå har jeg vært avholds i 6 måneder. Så den historien gikk veldig inn på meg. Da det faktisk gikk på tv, så var jeg redd for Julian siden han mishandlet Benedikte Anonymkode: 69515...a0b Er alkoholiker selv og kjenner meg igjen. Er også på sesongen hvor Victoria drikker og det er rart og litt ekkelt å se hvor nært det er virkeligheten og hvordan vi er i aktiv rus. Og synes det er fantastisk at de gjorde Juni til avhengig og satte det og hvor hardt det gikk utover Victoria som barn på dagsorden. Anonymkode: 7c13e...449 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 29. juni 2021 Forfatter #18 Del Skrevet 29. juni 2021 16 hours ago, AnonymBruker said: Ingar Helge Gimle har spilt en menighetsfyr før faktisk, i forbindelse med Pride dukket en kortfilm opp på NRK TV fra 1985 faktisk, hvor han spilte en homofil konformantlærer, var en film som tok opp hvor vidt man skulle akseptere at en som var homofil jobbet på sånne steder. Men den han spilte der var en god person. Var en del trangsynte i menigheten, men også flere som var rause der! "En av oss?" heter filmen. Anonymkode: a0fdf...5ef Ingar Helge er en skikkelig allrounder . Funker til alt. Husker jeg fikk frysninger når han var i bar overkropp, grunnet hans voldsomme hårvekst Husker godt Cathrine Hove. For ei kjerring 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #19 Del Skrevet 29. juni 2021 Tradegy skrev (1 time siden): Ingar Helge er en skikkelig allrounder . Funker til alt. Husker jeg fikk frysninger når han var i bar overkropp, grunnet hans voldsomme hårvekst Husker godt Cathrine Hove. For ei kjerring Da er søstera hennes, Cecilie, verre. For ein dum drittkjerring😂 Anonymkode: b9e6f...430 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 29. juni 2021 Forfatter #20 Del Skrevet 29. juni 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Da er søstera hennes, Cecilie, verre. For ein dum drittkjerring😂 Anonymkode: b9e6f...430 Nei, nei der legger jeg inn protest! Cathrine er ond i forhold til Cecilie Men hun skulle fortalt Storm at hun ventet barn. Men langt snillere enn Cathrine Husker dere Bjørn Ivar? Og hun forferdelige dama hans, som heiv bikkja dems inn i ovnen (Tenkte mye på at hun i sitt virkelige liv var gift med Sondre Lerche. Hun var en rå skuespiller ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå