Gå til innhold

Nabobarn som tar seg til rette

Fremhevede innlegg

Skrevet
Når det gjelder det å servere andre unger mat, gjør jeg ikke det før de har spurt hjemme om det er greit.

Jeg syns nemlig selv det er ganske irriterende når sønnen min kommer hjem, og ikke orker middag fordi han har spist enten brød, vafler eller middag borte hos kamerater.

Selv om jeg har sagt til han at vi skal spise da og da, tenker ikke han på det hvis han blir tilbudt ett berg med vafler hos naboen  :sur:

Så her får ungene beskjed om å gå hjem og spørre om de kan spise her.

Helt enig med deg! Ble skikkelig irritert da jeg hadde laget lapskaus, gledet meg veldig til vi skulle spise. Så kom datteren min hjem og hadde allerede spist middag hos en venninne! :sur:

Ikke fullt så koselig å bli sittende alene med middagen en søndag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ei nabodame som til stadighet har ungene mine inne hos seg på mat. Jeg har prøvd å si til ungene at vi spiser hjemme. Kjeks og en eller annen bolle er greit, men når det blir snakk om middag og kveldsmat syns jeg hun kunne sendt dem hjem... :sur:

Skrevet

Her har jeg hatt barn på besøk som plutselig sto å laget seg mat. Da ble jeg så paff at jeg visste ikke hva jeg skulle si. Spurte bare, hva holder du på med?

Men de fikk klar beskjed om at sånn gjør man ikke uten å spørre først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...