Gå til innhold

make-up krem som dekker godt til uren hud


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cream Finish er for tørr hud, så jeg ville ikke brukt den på kvisehud. Prøv heller en foundation beregnet for fet hud, for eksempel Superfit fra Clinique eller Ideal Matte fra Estee Lauder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter sier ikke mye om hvilken hud h*n har. Det hadde vært enklere å foreslå produkt hvis man visste det.

Min hud er tørr og med urenheter og kviser, så det går an å ha tørr kvisehud ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg regnet bare med at siden trådstarter nevnte kviser, mente hun fetere hud. Ellers ville hun nevnt at huden var tørr? Men hvorfor ikke få tak i en haug med prøver, og så bestemme seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fet/uren hud og bruker farget dagkrem/foundation fra Dermalogica. Den er oljefri og pleiende. Den gir verken kviser eller tørker ut huden.

Selv om den finnes foundation for uren hud og som er oljefri og som egentlig ikke skal gi kviser,så er det viktig at huden får puste!

Foundations/farget dagkremer som er oljefri som du kan få prøve på:

Cliniques farget dagkrem

Clinique Perfect real

Clarins true Radiance

Helena Rubinstein Sensual Clone

Dior Ultramatt

Max Factor Color Adapt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette blir ikke et svar på det du spurte om, men jeg ville bare kommentere at overdreven bruk av foundation faktisk kan fremheve uren hud... Unngå for all del å få en ensfarget maske-look.

Har du kviser, så ville jeg heller brukt dekkstift og en lett foundation. Heldekkende sminke fungerer bare i mørket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...