Gå til innhold

Tanta til barna mine har fått kreft, jeg vet ikke hvordan jeg skal håndtere det.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tanta til barna mine skal dø. Jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre. Hun har voksne barn og jeg vet ikke hva jeg skal si til de. Vet ikke hva jeg skal si til henne heller. Har aldri vært i lignende situasjon før. 

Anonymkode: beea3...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, din søster? Eller din svigerinne?

Anonymkode: ebb46...88b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle skal dø.

Vet du hva slags kreft hun har og hvor store sjanser hun har for å bli kvitt kreften?

Anonymkode: adbcd...503

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal snart miste en som står meg veldig nær. Jeg setter pris på at folk spør meg hvordan det går og viser sin medfølelse. Når det "er gjort" er det mye lettere å snakke om alt mulig. Vær naturlig, du kan ikke gjøre noe galt ved å vise omtanke.

De verste er de som later som ingen ting.

Anonymkode: a4774...27b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min har kreft og kommer nok ikke til å leve lenger enn kanskje ett år. Det er ikke enkelt å prate om det, men enklere når han åpner seg opp om det først. Gikk gjennom det samme med moren min, det var værre. Hun snakket ikke i heletatt og holdt alt inne. Som motreaksjon gikk jeg inn i en "boble" og ville ikke innse realiteten. Det resulterte i et voldsomt sjokk da jeg til slutt innså hva som skulle skje. Det er i dag 13 år siden og jeg har fortsatt ikke bearbeidet det skikkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...