Gå til innhold

Venninne snakket utrolig stygt om min kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er så såret. En venninne jeg har hatt i over 10 år følte tydelig behovet for å fortelle meg sannheten om min kjæreste som hun har møtt toppen 3 ganger (vi har bodd et annet sted i landet). Han er en noe sosialt usikker og distre type, så jeg kan absolutt se at han kanskje ikke gjør det beste førsteinntrykket, men man må vel gi folk en sjanse? Det hun sa var at han ikke var en hun kunne seg for seg meg være sammen med på sikt, og "det kommer til å bli slutt, merk mine ord". Jeg ble virkelig helt paff, og utrolig såret og lei meg på vegne av min snille, gode mann. Hun kjenner han ikke overhode!!! Dessuten har jeg sett henne være sammen med utrolig mange ulike typer og aldri sagt et skeivt ord. Må sies at jeg har følt at hun har lett etter en sjanse til å jekke meg ned lenge... (har virket utrolig spydig i andre anledninger, har lurt på om hun er sjalu på min høyere utdannelse osv..). 

Hva ville dere gjort? Det skjærer meg i hjerte å tenke at hun ev skulle vært tilstede i et bryllup, eller møte barnet vårt om vi får, når jeg innerst inne vet hva hun tenker :(

Anonymkode: 646e9...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mr Bergen

Hva med å saklig og rolig fortelle hvordan du opplevde hennes reaksjon? Egne opplevelser kan ikke benektes av andre, men er ypperlig til å gå igang en dialog om vanskelige tema

Endret av Mr Bergen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke latt noen prate negativt om min mann, så jeg håper du satte ned foten. 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...