Gå til innhold

Når har dere hatt første hjemmedaten og når har dere hatt sex for første gang?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Jeg lurer litt på dette. 

Jeg startet å date igjen etter 7 års pause (som singel) og lurer på om jeg er sær som tenker at man ikke tar hjemmedate på de første datene?

Anonymkode: 9c0e3...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er åpen for hjemmedate eller møtes ute for en spasertur første date. Avhenger litt av hvor mye vi har pratet førut. Men aldri hjemme med mindre jeg får fullt navn og vet med sikkerhet hvem jeg møter. K28

Anonymkode: a57d4...a68

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på hjemmedate gang nr 2, vi var først innom et lokalt kjøpesenter (dette var i Sverige, bodde der en periode) for så å dra hjem til han hvor han ordnet middag før vi så på film. Etter dette fortsatte vi stortsett å besøke hverandre hjemme hos hverandre, overnattet også en gang. Etter ca. 6-7 møter vil jeg tro, hadde vi sex. Synes ikke det er noe dumt med hjemmedater tidlig, så lenge man har snakket litt før og har gode vibber. 

Anonymkode: c4c14...b55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmedate blir når jeg har fått litt rede på hvem jeg dater. Damer haster til senga og det er omtrent det første de gjør. Ikke er de interesserte i finne ut hvem, hva og hvor jeg er. De skal pule. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hr. Aktiv said:

Hjemmedate blir når jeg har fått litt rede på hvem jeg dater. Damer haster til senga og det er omtrent det første de gjør. Ikke er de interesserte i finne ut hvem, hva og hvor jeg er. De skal pule. 

Du beskriver egentlig veldig godt hva jeg tenker om saken og egentlig grunnen til at jeg spør også. Jeg vil gjerne vite litt om personen jeg dater, vite hvem den personen er. Jeg har allerede gått i fella med å ha sex tidlig og ble dumpet fort etterpå. Det gjør veldig vondt når det er en sånn kast og bruk, spesielt når man en tenker på hvor flinke noen er til å spille bare for å få pule. 

Anonymkode: 9c0e3...7eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen regel på dette. Når det føles naturlig, men tror jeg vil møtes ute første gang i alle fall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg er åpen for hjemmedate eller møtes ute for en spasertur første date. Avhenger litt av hvor mye vi har pratet førut. Men aldri hjemme med mindre jeg får fullt navn og vet med sikkerhet hvem jeg møter. K28

Anonymkode: a57d4...a68

Og hva sex angår kommer det veldig an på kjemien. Det å ha sex er jo også endel av å bli kjent med hverandre i min bok, så om det ikke blir intimt ila en 2-6 dater så blir fyren friendzona av meg.. Om jeg liker han veldig godt og vi har god kjemi ser jeg ingen problem med å ha sex tidlig.. 

Anonymkode: a57d4...a68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Du beskriver egentlig veldig godt hva jeg tenker om saken og egentlig grunnen til at jeg spør også. Jeg vil gjerne vite litt om personen jeg dater, vite hvem den personen er. Jeg har allerede gått i fella med å ha sex tidlig og ble dumpet fort etterpå. Det gjør veldig vondt når det er en sånn kast og bruk, spesielt når man en tenker på hvor flinke noen er til å spille bare for å få pule. 

Anonymkode: 9c0e3...7eb

Ja damer er alle rundbrenneres drøm. Så blir de jo oppskriftsmessig dumpet og tuter deretter fordi mannen ikke ønsket å fortsette sammen med dem. 

Altså ingen selvinnsikt over hodet om hvordan og hvorfor dette skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker egentlig hjemmedater jeg. Muligens litt sær. Han jeg er med nå var hos meg to ganger først, før jeg var hos han på date tre. Vi hadde sex på date tre, kunne nok hatt det på første også 😇 jeg ble så betatt at jeg ble helt lost å det er jeg enda. Har data/holdt på i 3 1/2 mnd ganske snart. Varierer om vi er hos meg eller han. 

Anonymkode: affe4...dc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

 

 

Jeg lurer litt på dette. 

Jeg startet å date igjen etter 7 års pause (som singel) og lurer på om jeg er sær som tenker at man ikke tar hjemmedate på de første datene?

Anonymkode: 9c0e3...7eb

Jeg synes du skal ta hjemmedate og ev. sex når det føles riktig (for begge). Jeg ville ikke invitert hjem eller dratt hjem til en på første date, men det handler om sikkerhet. Vær litt mindre opptatt av hva som passer for andre, og litt mer opptatt av hva som passer for deg, er mitt beste tips.😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk har de to gangene jeg har havna i lengre forhold, (her snakker vi om flere års forhold) vært hjemmedater og sex ved første treff.. 🙈 Første forhold varte 15 år, og nåværende er på sitt femte. (jepp, begynner bli oppi årene). Så, kan ikke akkurat si at det er noe negativ erfaring her med å hoppe til køys første gang, men det anbefales sikkert ikke av de fleste.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheAliass skrev (5 minutter siden):

Faktisk har de to gangene jeg har havna i lengre forhold, (her snakker vi om flere års forhold) vært hjemmedater og sex ved første treff.. 🙈 Første forhold varte 15 år, og nåværende er på sitt femte. (jepp, begynner bli oppi årene). Så, kan ikke akkurat si at det er noe negativ erfaring her med å hoppe til køys første gang, men det anbefales sikkert ikke av de fleste.. 

Tror ikke det er der skoen trykker, agendaen til mannen og graden av kjemi avgjør utfallet...ikke om de puler på første date or not

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABM skrev (4 minutter siden):

Tror ikke det er der skoen trykker, agendaen til mannen og graden av kjemi avgjør utfallet...ikke om de puler på første date or not

Nei. Og det vet alle. Imidlertid er det ingen god følelse å ligge med noen for så å bli dumpet dagen etter. Derfor er det bedre å bli litt bedre kjent først.

Anonymkode: 614d3...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. Og det vet alle. Imidlertid er det ingen god følelse å ligge med noen for så å bli dumpet dagen etter. Derfor er det bedre å bli litt bedre kjent først.

Anonymkode: 614d3...f7c

Nei alle vet ikke det, mange tror at skal en lykkes må sexen komme på eksakt riktig tidspunkt....mens sannheten er at alt handler om kjemi, treffes de to rette blir det forhold av det omtrent uansett...tom. om mannen kom kun for sex har jeg opplevd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABM skrev (35 minutter siden):

Tror ikke det er der skoen trykker, agendaen til mannen og graden av kjemi avgjør utfallet...ikke om de puler på første date or not

Neida, ser den, var mer bare det at man ofte ikke kan vite hva agendaen er, eller hvordan kjemien er. Kjemien har jo selvfølgelig vært tilstede begge gangene, men agendaen ante jeg jo ingenting om da vi møttes. Så, det kunne jo like godt gått til h... Men tror ikke man heller skal vente for lenge med å ha sex. Kjipt å ha opparbeide massevis av følelser for hverandre, for så å oppdage at man seksuelt sett er totalt mismatch. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok 6 hjemmedater, 8 turer og 2 måneder før sex. Først bli kjent før man gir etter for kjemien. 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

 

 

Jeg lurer litt på dette. 

Jeg startet å date igjen etter 7 års pause (som singel) og lurer på om jeg er sær som tenker at man ikke tar hjemmedate på de første datene?

Anonymkode: 9c0e3...7eb

Følte for det etter å ha prata daglig i 1 mnd og møttes 3 ganger. De 3 gangene var vi med hverandre i sikkert 8t per gang. Praten gikk i ett så jeg ble bare sittende. Følte meg forelsket en kort stund før han plutselig trakk seg mer unna. Da ble det ei rolig uke der jeg trakk meg helt bort. Han fikk angst og kom tilbake, men for meg er alle følelser borte og bare sex igjen. Helt ok. Jeg må ikke binde meg. 

Anonymkode: 0158d...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheAliass skrev (41 minutter siden):

Neida, ser den, var mer bare det at man ofte ikke kan vite hva agendaen er, eller hvordan kjemien er. Kjemien har jo selvfølgelig vært tilstede begge gangene, men agendaen ante jeg jo ingenting om da vi møttes. Så, det kunne jo like godt gått til h... Men tror ikke man heller skal vente for lenge med å ha sex. Kjipt å ha opparbeide massevis av følelser for hverandre, for så å oppdage at man seksuelt sett er totalt mismatch. 

Jess helt enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare hatt hjemmedater m min, sex på date nr tre. Kunne sikkert hatt det på date en også, har en syk kjemi og tiltrekkning, jeg ble lamslått å fnisa bare så han måtte kysse meg for å få meg til å slutte m fnisingen 😅

Anonymkode: affe4...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

 

 

Jeg lurer litt på dette. 

Jeg startet å date igjen etter 7 års pause (som singel) og lurer på om jeg er sær som tenker at man ikke tar hjemmedate på de første datene?

Anonymkode: 9c0e3...7eb

Jeg synes hjemmedate er 👌 kanskje med unntak av på første date.

Men greit å avklare at når man spør om mat og film, eller kaffe og litt skravling hjemme, så mener man nettopp det - ikke at hjemmedate lissom skal være lik sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...