Gå til innhold

En fra NAV følger meg på instagram


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en åpen konto med naturbilder som jeg finne mye glede i å ha.

Jeg er på AAP dette året etter mange vonde år med sykdom og depresjon men er i behandling.

Jeg får noen nye følgere hverdag og sjekker hvem de er (høres rart ut, men jeg har store problemer med tillit)

En dem står som saksbehandler i NAV og det er i nabokommunen.

Pleier de å snike på sosiale medier?

Anonymkode: b3da5...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har en åpen konto med naturbilder som jeg finne mye glede i å ha.

Jeg er på AAP dette året etter mange vonde år med sykdom og depresjon men er i behandling.

Jeg får noen nye følgere hverdag og sjekker hvem de er (høres rart ut, men jeg har store problemer med tillit)

En dem står som saksbehandler i NAV og det er i nabokommunen.

Pleier de å snike på sosiale medier?

Anonymkode: b3da5...a76

jepp! jeg fikk beskjed om at jeg blir «nett-gransket» før uføresøknad kan sendes. er lite synlig, men kan forstå at det er ubehagelig å få «CIA» på nakken🙈😌

Anonymkode: 15421...1b7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har en åpen konto med naturbilder som jeg finne mye glede i å ha.

Jeg er på AAP dette året etter mange vonde år med sykdom og depresjon men er i behandling.

Jeg får noen nye følgere hverdag og sjekker hvem de er (høres rart ut, men jeg har store problemer med tillit)

En dem står som saksbehandler i NAV og det er i nabokommunen.

Pleier de å snike på sosiale medier?

Anonymkode: b3da5...a76

Hvis de sniker så gjør de det ikke så åpenlyst. Hun er vel bare en tilhenger av naturen i nærområdet, og så kom du opp som forslag. 

Anonymkode: 60f28...9a5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har jo åpen profil, ønsker man å ha kontroll over hvem som følger så må man ha lukket konto. Jeg slev velger å følge ulike personer med åpen profil da innholdet er noe som interesserer meg.

Anonymkode: 85de8...be5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det på personens instagram at de er saksbehandler i NAV? Legger du ut mye på instagram med masse hashtags og har åpen profil? 

Anonymkode: 73359...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

jepp! jeg fikk beskjed om at jeg blir «nett-gransket» før uføresøknad kan sendes. er lite synlig, men kan forstå at det er ubehagelig å få «CIA» på nakken🙈😌

Anonymkode: 15421...1b7

Det fikk ikke jeg beskjed om. 

Anonymkode: 60f28...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Står det på personens instagram at de er saksbehandler i NAV? Legger du ut mye på instagram med masse hashtags og har åpen profil? 

Anonymkode: 73359...035

Nei, men søkte opp navnet hennes og fikk treff på LinkedIn med samme profilbilde.

Anonymkode: b3da5...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

jepp! jeg fikk beskjed om at jeg blir «nett-gransket» før uføresøknad kan sendes. er lite synlig, men kan forstå at det er ubehagelig å få «CIA» på nakken🙈😌

Anonymkode: 15421...1b7

Det høres merkelig ut, kjenner ingen andre som har fått en slikt beskjed.

Anonymkode: bf90b...2dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke saksbehandlere på NAV følge instagramkontoer helt uskyldig? Hvis du har åpen profil er det ingen grunn til å "følge" deg. Da kan de kan bare følge med på profilen din uten å faktisk tykke "følg". Det er ikke sikkert at denne personen vet at du er på AAP engang 🤷‍♀️ og hvis hun jobber i nabokommunen din er det heller ingen grunn til at hun skal følge med på deg på grunn av din AAP-sak. 

Jeg jobber i NAV. Ja, vi kan følge med på sosiale medier. Det er jo åpent for alle, men det er ikke noe jeg driver med til stadighet. Det har kanskje skjedd et par ganger, og den ene gangen ble det oppdaget svindel. 

Anonymkode: 01b12...0bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har en åpen konto med naturbilder som jeg finne mye glede i å ha.

Jeg er på AAP dette året etter mange vonde år med sykdom og depresjon men er i behandling.

Jeg får noen nye følgere hverdag og sjekker hvem de er (høres rart ut, men jeg har store problemer med tillit)

En dem står som saksbehandler i NAV og det er i nabokommunen.

Pleier de å snike på sosiale medier?

Anonymkode: b3da5...a76

Hadde blokket

Anonymkode: 0b739...747

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv på aap nå, og jeg har selv stor glede av naturfoto de får gangene i året (ja, året) jeg klarer å komme meg ut døra og inn i hagen min. 

Jeg er redd for at dette skal brukes mot meg. Jeg sitter på bakken i 10 min og tar et bilde, og en uke senere redigerer jeg det i 5 min. Likevel er jeg redd. Så jeg har opprettet en helt anonym IG konto, ingen tilknytning til meg i det hele tatt, nevner ikke landet jeg bor i engang. Men ja, jeg tenkte på det når jeg opprettet den. 

Min private IG er lukket, og der legger jeg kanskje ut noe en gang i halvåret. FB også lukket selvsagt. Jeg syns det er dumt at det må være slik, men jeg er livredd for at de få dagene i året jeg føler meg halvveis menneske skal brukes imot meg.

Anonymkode: b2602...2d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Khloe

Kjære tid, er dette tull?

Saksbehandlere i NAV er faktisk helt normale mennesker etter arbeidstid. De er på sosiale medier og følger profiler de synes har interessant innhold, sånn som alle andre.

Er vedkommende saksbehandler i nabokommunen vet hun eller han sannsynligvis ikke hvem du er en gang eller at du går på AAP. Hun eller han likte profilen din og ønsker å se mer, er ikke det bare hyggelig?

Det hadde vært noe helt annet om det var DIN saksbehandler, men det er det jo ikke.

Endret av Khloe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...