AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #21 Del Skrevet 12. februar 2015 Bare blåser litt liv i denne tråden igjen i stedet for å starte ny. Lurer på om bileier får beskjed om at det er noen som har sjekket opp bilen når man sender sms? Anonymous poster hash: 4d969...fea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #22 Del Skrevet 12. februar 2015 Ja, da ringer selveste kongen opp til bileieren og forteller at, "Anne Hansen søkte på ditt bilnummer på SMS". Anonymous poster hash: 85633...8df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #23 Del Skrevet 12. februar 2015 Ja, da ringer selveste kongen opp til bileieren og forteller at, "Anne Hansen søkte på ditt bilnummer på SMS". Anonymous poster hash: 85633...8df Da var det vel jaggu bra at jeg ikke sendte noen sms, tenker jeg... Godt at kongen ikke har bedre å gjøre en helt vanlig torsdag. Anonymous poster hash: 4d969...fea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #24 Del Skrevet 12. februar 2015 Da var det vel jaggu bra at jeg ikke sendte noen sms, tenker jeg... Godt at kongen ikke har bedre å gjøre en helt vanlig torsdag. Anonymous poster hash: 4d969...fea Kongen har blitt veldig sløv med å følge opp dette så bileier får ikke beskjed.Anonymous poster hash: ddb91...461 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå