Gå til innhold

Tinder og den evige jakten

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Erfaringen min er at kjemien på nett stemmer veldig bra overens med hvordan det er på ekte. 

Anonymkode: 58e0c...e9f

Vel.. lykke til.. ;) Som sagt over så tenker jeg at du er veldig trengende og slitsom. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Blått skrev (1 minutt siden):

Vel.. lykke til.. ;) Som sagt over så tenker jeg at du er veldig trengende og slitsom. 

Du må gjerne tro hva du vil 😊 Men er nok stikk motsatt. Trenger ikke bekreftelse/oppmerksomhet døgnet rundt.. 

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Du må gjerne tro hva du vil 😊 Men er nok stikk motsatt. Trenger ikke bekreftelse/oppmerksomhet døgnet rundt.. 

Jepp. Det er planen :Nikke:

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.6.2021 den 13.44):

Matcher ofte med jenter jeg får et godt inntrykk av, som svarer interessert, og samtalen ser ut til å gå bra. Så blir det stille helt uten forvarsel. Uten at det har kommet frem noen nye dealbreakere, noen ganger når det ble snakk om å møtes, men også noen ganger ut av tynn luft. Noen uker senere har de byttet ut noen bilder, skrevet om teksten og leter videre. Hva er egentlig målet? 

Anonymkode: 11fdd...ad1

Kvinner er alltid på let etter noe bedre. Mens menn lettere finner seg ei de kan holde på så er damer stadig på jakt etter noe bedre. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg møtte en kar fra Tinder som skrøt av at han bodde på Frogner og hadde en meget inntektsbringende inntekt. Møtte han og det viste seg at han leide en studio lelighet og tjente lavere enn meg. Han hadde ikke lappen engang. Skjønner ikke vitsen med å skryte sånn av noe man raskt finner ut av 🙈

Anonymkode: 79b50...e9e

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg traff en som brukte bilde av seg selv i dress på sukker og var "bisnismann". Så kommer det frem at han ikke er i jobb og har ikke vært i jobb på veldig lenge. Men han latet som at han jobbet frilans.  Jeg som alenemor betalte alt og det drepte alt av attraksjon.  

En annen lovde hus og grønne skoger og vi hadde sex på andre date. Så dumpet han meg. 

Er veldig lei sånt apper nå.. :) Men skal på date neste uke. Vi har masse til felles så det lover bra..

Anonymkode: 45163...250

Folk som fremstiller seg selv på den måten er jo ofte noen luringer.

Et tips kan være å hoppe over folk som er sykelig opptatt av slike overflatiske ting. Folk med bra jobb og god inntekt flyr ikke rundt og skryter på en sånn harry måte. Det er i alle fall min erfaring.

Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Om han genuint føler vi kan være en god match basert på det han ser/leser og en kort samtale så forventer jeg at han investerer mer tid i å bli kjent med meg før vi møtes. Om fyren ikke orker å bruke litt «tid» på meg er det et rødt flagg for meg. Da er han utålmodig og går til neste - som betyr jeg ikke var noe spesielt interessant likevel - bare en i rekka. 

Videre skriver du at du svømmer i tilbud fra menn. Med andre ord må han investere flere ukers tid i noe som har en veldig lav sjans for suksess. Mens du vil få servert neste kandidat til koldtbordet ditt med engang du merker han ikke er den riktige. For han hele greia begynner på nytt. 

Jeg klarer ikke å fatte hvorfor du ikke forstår at ikke er bærekraftig å investere flere ukers tid i chatting (!!!!), noe som også ikke alltid fører til et stevnemøte.

AnonymBruker
Skrevet
someone_here skrev (1 time siden):

Videre skriver du at du svømmer i tilbud fra menn. Med andre ord må han investere flere ukers tid i noe som har en veldig lav sjans for suksess. Mens du vil få servert neste kandidat til koldtbordet ditt med engang du merker han ikke er den riktige. For han hele greia begynner på nytt. 

Jeg klarer ikke å fatte hvorfor du ikke forstår at ikke er bærekraftig å investere flere ukers tid i chatting (!!!!), noe som også ikke alltid fører til et stevnemøte.

Jeg matcher med svært få om gangen av nettopp denne årsaken. Orker ikke snakke med så mange samtidig og møter kun en om gangen.. Det er nå en gang slik det er for oss som har mange i kø.. Vet ikke hva mer jeg skal si. Grunnen til at jeg ikke løper i vei og møter dem med en gang er fordi alle mennene jeg møter vil møte meg igjen og stort sett ønsker ikke jeg flere møter. Slipper den ukomfortable praten med hvorfor jeg ikke vil se han igjen om jeg har fanget opp på forhånd at han et en jeg ikke vil treffe i utgangspunktet. Gjør det som er best for meg. Om det ikke er kjemi blir jo fyren avvist uansett, kanskje like greit å bli det før man møtes tenker jeg..

Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg matcher med svært få om gangen av nettopp denne årsaken. Orker ikke snakke med så mange samtidig og møter kun en om gangen.. Det er nå en gang slik det er for oss som har mange i kø.. Vet ikke hva mer jeg skal si. Grunnen til at jeg ikke løper i vei og møter dem med en gang er fordi alle mennene jeg møter vil møte meg igjen og stort sett ønsker ikke jeg flere møter. Slipper den ukomfortable praten med hvorfor jeg ikke vil se han igjen om jeg har fanget opp på forhånd at han et en jeg ikke vil treffe i utgangspunktet. Gjør det som er best for meg. Om det ikke er kjemi blir jo fyren avvist uansett, kanskje like greit å bli det før man møtes tenker jeg..

Så 4 matcher er nok for 3-4 måneder med aktiv dating? Går du på date en gang i måneden? 

AnonymBruker
Skrevet
someone_here skrev (2 timer siden):

Så 4 matcher er nok for 3-4 måneder med aktiv dating? Går du på date en gang i måneden? 

Ja - det stemmer ganske bra! Av 5 veldig selektive matcher prater jeg kanskje noen uker med 2-3 av dem. Finner ut hvem jeg vil møte. Så at jeg møter en person hver mnd stemmer bra for de mnd jeg har vært singel og ønsket å date litt. Har funket bra for meg. Har på denne måten sluppet unna de som ikke er seriøse. 

Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja - det stemmer ganske bra! Av 5 veldig selektive matcher prater jeg kanskje noen uker med 2-3 av dem. Finner ut hvem jeg vil møte. Så at jeg møter en person hver mnd stemmer bra for de mnd jeg har vært singel og ønsket å date litt. Har funket bra for meg. Har på denne måten sluppet unna de som ikke er seriøse. 

Så bra det virker for deg! Hvor gammel er du? I 30-årene? 

For meg virker det helt omvendt. De jeg chatter med i uker/noen måneder, er de som som oftest ikke møter til slutt. Derimot virker det helt greit å chatte i noen dager, bli 100% sikker på at jenta/kvinnen er ikke Catfish/webcam og arrangere et stevnemøte :)

AnonymBruker
Skrevet

Her er et eksempel på en samtale som jeg ghoster:

Jeg (starter samtalen): Hei! Så stas at vi matcha :) Du har ikke skrevet noe om deg selv på profilen, kan du ikke gi meg noen fun facts om deg selv?

Han: Hei. Ja det er stas! Over middels lat, drikker mye kaffe, leser en del og spiller litt gitar. Og har aldri smakt sennep

Jeg: Med tanke på sennep, har du ikke gått glipp av noe stort, synes jeg.. Hva slags bøker leser du da?

Han: Det kan hende men klarer meg uten. Nå leser jeg xxx av xxx. Men leser litt forskjellig, leser også en som heter xxx av xxx den er om xxx. 

-jeg svarer ikke på dette, og etter et døgn har ikke han skrevet noe mer heller-

Årsak til at jeg ikke gidder å svare her: 1.han skriver at han er lat, 2. han stiller meg null spørsmål tilbake. Kombinasjonen av mangelfull profil (kun ett bilde og null tekst) + latskap/generiske interesser gjør at han fremstår som kjedelig og lite gira på å date egentlig. 

Anonymkode: 45d62...724

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Loserne har den magiske evnen til å gjøre alt kjipt! Med en gang loserne får snerten i noe blir det ødelagt. Dvs de som alltid må ødelegge når de ikke får viljen sin. 

Anonymkode: e096c...7df

AnonymBruker
Skrevet
someone_here skrev (13 timer siden):

Så bra det virker for deg! Hvor gammel er du? I 30-årene? 

For meg virker det helt omvendt. De jeg chatter med i uker/noen måneder, er de som som oftest ikke møter til slutt. Derimot virker det helt greit å chatte i noen dager, bli 100% sikker på at jenta/kvinnen er ikke Catfish/webcam og arrangere et stevnemøte :)

Jeg er 28 år. Jeg møter kun de jeg føler kan bli en god match. Har hendt seg jeg har møtt en fyr før det har gått flere uker og da om vi har pratet mye. Men har og møtt en jeg snakket med i 2 mnd før første møte. Men de er oppriktig og seriøs om de ikke mister interessen kjapt. Å møte noen jeg har utvekslet kun noen fraser på nett for å sjekke kjemien gir meg ingenting. Er veldig utadvendt og blid og mange menn tolker dette som flørting og at daten gikk veldig bra, selv når den ikke gjorde det. Derfor synes jeg det er ubehagelig å møte/avvise folk som jeg kunne luka unna tidligere.. Så slik har det blitt for meg 😅🤷🏼‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg (starter samtalen): Hei! Så stas at vi matcha :) Du har ikke skrevet noe om deg selv på profilen, kan du ikke gi meg noen fun facts om deg selv?

Han: Hei. Ja det er stas! Over middels lat, drikker mye kaffe, leser en del og spiller litt gitar. Og har aldri smakt sennep

Jeg: Med tanke på sennep, har du ikke gått glipp av noe stort, synes jeg.. Hva slags bøker leser du da?

Han: Det kan hende men klarer meg uten. Nå leser jeg xxx av xxx. Men leser litt forskjellig, leser også en som heter xxx av xxx den er om xxx. 

-jeg svarer ikke på dette, og etter et døgn har ikke han skrevet noe mer heller-

Årsak til at jeg ikke gidder å svare her: 1.han skriver at han er lat, 2. han stiller meg null spørsmål tilbake. Kombinasjonen av mangelfull profil (kun ett bilde og null tekst) + latskap/generiske interesser gjør at han fremstår som kjedelig og lite gira på å date egentlig. 

Jeg mener at det er LOV å slutte å snakke med en man ikke får god tone med. Samtalen går tregt og det er ingen kjemi. Kansje han ikke spør fordi han egentlig ikke er så gira. Helt ok det og. Når man treffer noen med god kjemi så chatter man i timesvis.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det der såg heilt dødfødt ut ja.

Men minnar meg om samtalar eg har med eindel damer og der det er dei som svarar slik og stiller ingen spørsmål :)

Ikkje rart Tinder er så dårlegt for mange når du ser kor lite innsats dei har lagt i bileter, profiltekst og chat etter match. Litt sånn innstilling at 'eg sit no berre her og ventar på at ein super draumepartner kjem og sveipar meg overendes'. Må jo gå an å spørre seg sjøl korfor skal den supre draumepartnere vere interessert i ein som sjøl gjer ca null?

Anonymkode: 81ae1...ca4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...