Gå til innhold

Tinder og den evige jakten

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
someone_here skrev (1 time siden):

Hvorfor vil du ikke gå på date med noen som er litt "under"? De som har en god jobb, har større utvalg, noe som gjør at du blir aktuelt. 😉

Akkurat hva er de under? 

Anonymkode: 45163...250

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor er ikke en som rengjør lokomotiver bra nok for deg da? Det er jo en viktig jobb.

Anonymkode: d1b63...585

Nei.. orker ikke..

• Liker 1
Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Akkurat hva er de under? 

De har lavere scoring på datingmarkedet ifølge deg, og du skriver selv at det er e stor ulempe 

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Nei.. orker ikke..

Vel, da er det ikke noe rart du er singel.. når du avskriver så mange fordi at de ikke er "bra" nok for deg.. :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Blått skrev (9 timer siden):

Vel, da er det ikke noe rart du er singel.. når du avskriver så mange fordi at de ikke er "bra" nok for deg.. :) 

Jeg er nok singel fordi jeg ikke er så "på" ( orker knapt å dra på dates nå ). Ikke fordi jeg ønsker meg en mann med litt utdanning.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.6.2021 den 15.33):

Ikke alle gidder å tekste i mange uker/måneder før man møtes. Jeg hadde ikke giddet det. Dersom man ikke vil møtes etter maks en ukes tid (kan godta litt lenger hvis h*n f. eks. er på reise eller andre gode grunner til at man faktisk ikke kan møtes), så forteller det nemlig meg at h*n kanskje er litt tiltaksløs og har vansker for å kunne ta beslutninger. Det kan også være en indikasjon på at h*n ser det som en tidrøyte fremfor å faktisk ville møte noen. Det behøver selvsagt ikke være slik, men erfaringsmessig så har det ikke sjelden vært nettopp slik, og da gidder jeg ikke ta sjansen på det flere ganger. 

Anonymkode: 60708...746

Menn liker alt som kommer opp på tinder omtrent som gjør at vi kvinner får match omtrent i 100 % av tilfellene vi liker en fyr. Så har vi likt 5 stk kan du banne på at det er match med alle og at 4 skriver med en gang. Da må jeg finne ut hvem jeg vil møte etter 30 min? Funker ikke sånn.. Jeg har mye valgmuligheter og vurderer hvem jeg vil møte. Er fyren pushy og skal ha ting på sin måte og ikke er tålmodig så utgår han tvert.. Om du genuint liker meg så kan du vente.. De få jeg har valgt å møte tidlig uten å fått en føler på har vist seg å være helt skivebom, så det orker jeg ikke mer.. 

Anonymkode: 58e0c...e9f

• Liker 3
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er nok singel fordi jeg ikke er så "på" ( orker knapt å dra på dates nå ). Ikke fordi jeg ønsker meg en mann med litt utdanning.

Du avskriver mange partnere på den måten, men du får ha lykke til med singellivet ditt :P 

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn liker alt som kommer opp på tinder omtrent som gjør at vi kvinner får match omtrent i 100 % av tilfellene vi liker en fyr. Så har vi likt 5 stk kan du banne på at det er match med alle og at 4 skriver med en gang. Da må jeg finne ut hvem jeg vil møte etter 30 min? Funker ikke sånn.. Jeg har mye valgmuligheter og vurderer hvem jeg vil møte. Er fyren pushy og skal ha ting på sin måte og ikke er tålmodig så utgår han tvert.. Om du genuint liker meg så kan du vente.. De få jeg har valgt å møte tidlig uten å fått en føler på har vist seg å være helt skivebom, så det orker jeg ikke mer.. 

Hahaha :P Jeg opplever aldri det... Noen får jeg match med, noen får jeg ikke match med :P 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Menn liker alt som kommer opp på tinder omtrent som gjør at vi kvinner får match omtrent i 100 % av tilfellene vi liker en fyr. Så har vi likt 5 stk kan du banne på at det er match med alle og at 4 skriver med en gang.

Jeg liker å være den mannen som forvirrer deg skikkelig, med å ikke matche 😁

Anonymkode: 9c539...145

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en kar fra Tinder som skrøt av at han bodde på Frogner og hadde en meget inntektsbringende inntekt. Møtte han og det viste seg at han leide en studio lelighet og tjente lavere enn meg. Han hadde ikke lappen engang. Skjønner ikke vitsen med å skryte sånn av noe man raskt finner ut av 🙈

Anonymkode: 79b50...e9e

• Liker 2
Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Om du genuint liker meg så kan du vente

Du skriver at du selv ikke vet om en fyr er noe du vil satse på. Hvordan vet fyren om du er verdt noe?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en kar fra Tinder som skrøt av at han bodde på Frogner og hadde en meget inntektsbringende inntekt. Møtte han og det viste seg at han leide en studio lelighet og tjente lavere enn meg. Han hadde ikke lappen engang. Skjønner ikke vitsen med å skryte sånn av noe man raskt finner ut av 🙈

Anonymkode: 79b50...e9e

Jeg traff en som brukte bilde av seg selv i dress på sukker og var "bisnismann". Så kommer det frem at han ikke er i jobb og har ikke vært i jobb på veldig lenge. Men han latet som at han jobbet frilans.  Jeg som alenemor betalte alt og det drepte alt av attraksjon.  

En annen lovde hus og grønne skoger og vi hadde sex på andre date. Så dumpet han meg. 

Er veldig lei sånt apper nå.. :) Men skal på date neste uke. Vi har masse til felles så det lover bra..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Blått skrev (16 timer siden):

Du avskriver mange partnere på den måten, men du får ha lykke til med singellivet ditt :P 

Hahaha :P Jeg opplever aldri det... Noen får jeg match med, noen får jeg ikke match med :P 

Jeg fikk 1 MAtch hver 14 dag i snitt på tinder så at alle damer får match stemmer ikke. Tinder er d dårligste jeg noen gang har prøvd😂

kvinne

Anonymkode: 3db65...9c1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De samtalene som døde ut, var gjerne de som ble kjedelige. 

Selvsagt ikke bare mannens ansvar det, men noen ganger kommuniserer man bare ikke godt. 

Svar som "Ja", "Nei", "mhm" på alle spørsmål, da døde samtalen fort. 

"Har du hatt en fin dag?". "Mhm"...... Ja, ok, bra. :ler:

Må ha noe å gå på, og om jeg merket at folk ikke gav noe tilbake, så lot jeg bare samtalen dø ut. 

Det andre var jo om jeg faktisk datet noen. Om jeg bestemte meg for å møte en mann, så minimerte jeg kontakten med andre. 

Da jeg traff samboer, så stoppet jeg de andre samtalene, da vi rett og slett klikket veldig godt, og jeg skjønte fort at vi kom til å treffes igjen. 

Grunnen til at samtalen med han gikk så fint, var en perfekt blanding av humor, at han ikke var hverken for intens eller for tilbaketrukket, og at han engasjerte seg i samtalen, uten at det virket påtatt. Samtalene våre fikk en god flyt fra dag én av, og bildet han dannet av seg selv på tinder, stemte godt med virkeligheten. 

Jeg smilte litt ekstra når jeg så at han hadde sendt en melding, og jeg husker at jeg kunne ta meg selv i å flire/le litt når jeg tenkte på mye av det vi hadde skrevet. 

4 år senere så smiler jeg fortsatt når han sender melding, og vi har det veldig bra sammen. :) Så jeg vil så absolutt si at det er håp på tinder. :)

Anonymkode: 764d2...5e4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De samtalene som døde ut, var gjerne de som ble kjedelige. 

Selvsagt ikke bare mannens ansvar det, men noen ganger kommuniserer man bare ikke godt. 

Svar som "Ja", "Nei", "mhm" på alle spørsmål

Det er kansje helt naturlig og. To stk som egentlig ikke har kjemi gidder kansje ikke prate så mye. Og samtalen blir kjedelig.

AnonymBruker
Skrevet
Blått skrev (20 timer siden):

Har til gode å ikke matche med en mann jeg liker på tinder.. 

someone_here skrev (16 timer siden):

Du skriver at du selv ikke vet om en fyr er noe du vil satse på. Hvordan vet fyren om du er verdt noe?

Nei etter noen fraser frem og tilbake vet man jo ikke hvordan personen er, selv om noen allerede da kan være uinteressant! Så om du vil bli kjent med meg må du gi det tid da? Orker ikke møte 4 stk for å sjekke ståa når jeg kan luke det ned til en ila et par ukers teksting. My point exactly! 

Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei etter noen fraser frem og tilbake vet man jo ikke hvordan personen er, selv om noen allerede da kan være uinteressant! Så om du vil bli kjent med meg må du gi det tid da? Orker ikke møte 4 stk for å sjekke ståa når jeg kan luke det ned til en ila et par ukers teksting. My point exactly! 

Personlig kjemi og kjemi på nettet kan være to forskjellige ting. Jeg hadde fint dumpet en som ville tekste i et par uker. Det gidder jeg ikke. Blir for trengende og slitsomt. 

Endret av Blått
Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nei etter noen fraser frem og tilbake vet man jo ikke hvordan personen er

Men du skriver jo "hvis han genuint liker deg". Han likte bildene dine, kanskje bioen din og. Hvordan vet han at han genuint liker deg, og at du er verdt et par ukers tidsinvesteringer?

AnonymBruker
Skrevet
Blått skrev (9 minutter siden):

Personlig kjemi og kjemi på nettet kan være to forskjellige ting. Jeg hadde fint dumpet en som ville tekste i et par uker. Det gidder jeg ikke. Blir for trengende og slitsomt. 

Erfaringen min er at kjemien på nett stemmer veldig bra overens med hvordan det er på ekte. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er kansje helt naturlig og. To stk som egentlig ikke har kjemi gidder kansje ikke prate så mye. Og samtalen blir kjedelig.

Jepp, er det jeg prøvde å komme frem til. :) Det handler jo ikke om at det er noe galt med en av partene, det kan like godt være at de bare ikke prater så godt sammen. 

Anonymkode: 764d2...5e4

AnonymBruker
Skrevet
someone_here skrev (1 minutt siden):

Men du skriver jo "hvis han genuint liker deg". Han likte bildene dine, kanskje bioen din og. Hvordan vet han at han genuint liker deg, og at du er verdt et par ukers tidsinvesteringer?

Om han genuint føler vi kan være en god match basert på det han ser/leser og en kort samtale så forventer jeg at han investerer mer tid i å bli kjent med meg før vi møtes. Om fyren ikke orker å bruke litt «tid» på meg er det et rødt flagg for meg. Da er han utålmodig og går til neste - som betyr jeg ikke var noe spesielt interessant likevel - bare en i rekka. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...