Gå til innhold

Tinder og den evige jakten

Fremhevede innlegg

Skrevet
15 hours ago, MiniMjau said:

Når samtalen går trått, og det ikke blir sagt så mye selv om vi skriver til hverandre. 

Typ: 

Hei. 

Skjer?

Hva driver du med da? Nei, ikke no spes. Slapper av. 

Fin hund(hvis jeg eg har hund på profilbildet)

Det tar timesvis å utveksle noen få meldinger, og når disse bare er tomprat,  så mister jeg piffen. 

Jeg spurte en en gang, etter å ha fortalt litt om meg selv, om han kunne fortelle litt om seg. Så fikk jeg til svar "oj, det var vanskelig spørsmål". 

😂

1 hour ago, MiniMjau said:

"På en skala fra 1-10 hvor lyst har du å møte meg?"

Det var kanskje 7 før det spørsmålet....Men det ble 1 etter. 😂😂

😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Blått skrev (3 timer siden):

😂

😂

Hahaha, say no more,  Blått 😂😂😂 

Tinder er god på å gi meg svar på hva jeg IKKE vil ha ihvertfall :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Matcher ofte med jenter jeg får et godt inntrykk av, som svarer interessert, og samtalen ser ut til å gå bra. Så blir det stille helt uten forvarsel. Uten at det har kommet frem noen nye dealbreakere, noen ganger når det ble snakk om å møtes, men også noen ganger ut av tynn luft. Noen uker senere har de byttet ut noen bilder, skrevet om teksten og leter videre. Hva er egentlig målet? 

Anonymkode: 11fdd...ad1

Du må huske at disse damene på 20-30 år har 100 vis av matcher. Du drukner i mengden.

Anonymkode: dcb45...a1a

Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg går trekker meg når matchen er for intetsigende eller for intens. 

Har vært sammen med kjæresten i 2 år nå, og vi møttes på tinder. Han hadde en perfekt blanding av oppriktig interesse, masse humor, små finter og flørtende "terging", passe lange svar, relevante spørsmål, diskré komplimenter og passe timing på forslag om å møtes for en date (etter ca 2-3 uker med chatting). 

Og best av alt var at sånn han fremstilte seg på tinder, både ut i fra bilder og samtale, stemte overens med virkeligheten. Ingen løgner, pynting på sannheten eller forsøk på å være noe han ikke er. 

Anonymkode: 6949b...a2f

Hahaha, seriøst? Hvem orker å chatte i 2-3 uker? Chattet du bare med ham?

Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du må huske at disse damene på 20-30 år har 100 vis av matcher. Du drukner i mengden.

Anonymkode: dcb45...a1a

Dermed er det ikke lurt å chatte i flere uker/måneder. Man bør møtes etter max. 1-3 dager. Eller ihvertfall bli enige om å møtes i nær fremtid ala 1-5 dager. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg dropper å svare menn/mister interessen hvis:

- de ikke spør om noe personlig, kun «hatt en fin dag?» eller annet ræl.

- de overøser med komplimenter fra første stund, type «wow! Flott dame!» eller «Du er nydelig!»... æsj, orker ikke flørtere som nok er slik med alle.

- spør altfor raskt om å treffes.

Men er du interessert i meg og å bli kjent med MEG, bruker tid og ikke er falsk og for på, da vil jeg også bli kjent med deg. 

Anonymkode: c3136...8dd

Jeg liker at folk spør raskt om å treffes. Min opplevelse er at samtalen ellers bare fader ut.

Anonymkode: 1fdfd...ee4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
someone_here skrev (12 minutter siden):

Dermed er det ikke lurt å chatte i flere uker/måneder. Man bør møtes etter max. 1-3 dager. Eller ihvertfall bli enige om å møtes i nær fremtid ala 1-5 dager. 

Da blir det ikke noe date med meg. Om ikke fyren lar meg kjenne litt på om jeg vil møte han og han pusher orker jeg ikke.. Og jeg er ikke av den sjenerte typen. 

Anonymkode: 58e0c...e9f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Da blir det ikke noe date med meg. Om ikke fyren lar meg kjenne litt på om jeg vil møte han og han pusher orker jeg ikke.. Og jeg er ikke av den sjenerte typen. 

Ikke alle gidder å tekste i mange uker/måneder før man møtes. Jeg hadde ikke giddet det. Dersom man ikke vil møtes etter maks en ukes tid (kan godta litt lenger hvis h*n f. eks. er på reise eller andre gode grunner til at man faktisk ikke kan møtes), så forteller det nemlig meg at h*n kanskje er litt tiltaksløs og har vansker for å kunne ta beslutninger. Det kan også være en indikasjon på at h*n ser det som en tidrøyte fremfor å faktisk ville møte noen. Det behøver selvsagt ikke være slik, men erfaringsmessig så har det ikke sjelden vært nettopp slik, og da gidder jeg ikke ta sjansen på det flere ganger. 

Anonymkode: 60708...746

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.6.2021 den 13.44):

Matcher ofte med jenter jeg får et godt inntrykk av, som svarer interessert, og samtalen ser ut til å gå bra. Så blir det stille helt uten forvarsel. Uten at det har kommet frem noen nye dealbreakere, noen ganger når det ble snakk om å møtes, men også noen ganger ut av tynn luft. Noen uker senere har de byttet ut noen bilder, skrevet om teksten og leter videre. Hva er egentlig målet? 

Anonymkode: 11fdd...ad1

Der er ingen mål. Problemet er at du er kun én nobody blant 100 eller 1000 andre menn som kvinner matcher med iløpet av kort tid. 

Skal du få napp så må du være kjapp i replikken, være noe annet enn hva du egentlig er og være snar. Be ut på date heller, som noe av det første du gjør. Så får du ja/nei, og så slipper du all styret med å chate og bli ghostet. 

Anonymkode: 23740...08e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med de som påstår at de er nye på Tinder. De sier at de er ikke så aktiv der, og derfor vil rett over på mail og vil ha kontakt på den måten. 
Finnes det ett eneste eksempel på at det ikke betyr ugler i mosen ? 

Anonymkode: 3c034...49e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
MiniMjau skrev (7 timer siden):

"På en skala fra 1-10 hvor lyst har du å møte meg?"

Det var kanskje 7 før det spørsmålet....Men det ble 1 etter. 😂😂

Og her TS, her har du et prakteksempel på at du aldri kan skrive noe som helst feil. Du må være feilfri fra første øyeblikk. Og som du ser, så er det mange fallgruver, og forventningene er skyhøye til deg. Derav, slutt å chat, og be folk ut som det første du gjør. 

• Liker 1
Gjest someone_here
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hva kan man egentlig snakke om i flere uker? De fleste har et helt vanlig liv, vanlige hobbyer, kjæledyr, omgås av samme folk.  Det er gøyere og mer spennende å møtes, kjenne på kroppsspråk, mimikk, lukt osv.

Endret av someone_here
AnonymBruker
Skrevet
someone_here skrev (9 minutter siden):

Hva kan man egentlig snakke om i flere uker? De fleste har et helt vanlig liv, vanlige hobbyer, kjæledyr, omgås av samme folk.  Det er gøyere og mer spennende å møtes, kjenne på kroppsspråk, mimikk, lukt osv.

Jepp. Og ikke minst er det viktig for en del (meg selv inkludert) å unngå at man danner seg falske forventninger ved at man kun holder kontakt ved chat for lenge. Det gjelder da begge veier. Bedre å møtes før man evt. har bygget seg et gedigent luftslott som det er kjipt å se kollapse når man først møtes. 

• Liker 1
Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Der er ingen mål. Problemet er at du er kun én nobody blant 100 eller 1000 andre menn som kvinner matcher med iløpet av kort tid. 

Skal du få napp så må du være kjapp i replikken, være noe annet enn hva du egentlig er og være snar. Be ut på date heller, som noe av det første du gjør. Så får du ja/nei, og så slipper du all styret med å chate og bli ghostet. 

Her er oppskriften :)

Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jepp. Og ikke minst er det viktig for en del (meg selv inkludert) å unngå at man danner seg falske forventninger ved at man kun holder kontakt ved chat for lenge. Det gjelder da begge veier. Bedre å møtes før man evt. har bygget seg et gedigent luftslott som det er kjipt å se kollapse når man først møtes. 

Enig :)

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Og her TS, her har du et prakteksempel på at du aldri kan skrive noe som helst feil. Du må være feilfri fra første øyeblikk. Og som du ser, så er det mange fallgruver, og forventningene er skyhøye til deg. Derav, slutt å chat, og be folk ut som det første du gjør. 

Haha nei, men når man begynner med hvor lyst har du til å møte meg på en skala fra.. så er det bare et helt absurd spørsmål. Det er sånn man drev med på barneskolen, også vokste man fra det. 

3 hours ago, AnonymBruker said:

Enig med deg. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er så himla vanskelig å finne en normal person der. Det er så mange som jeg snakker med en stund, og så begynner de å åpne opp om at de er på nav, osv. 

Det har skjedd flere ganger og er veldig vanlig blant de jeg snakker med. 

Det skjer alltid når jeg snakker med folk som ikke har nevnt noe om jobb i profilen da er det noe greier om at de er på nav. eller så står det "leder" og så er de leder for en gjeng som rengjører lokomotiv osv. Har de en god og bra jobb så er jeg ALDRI bra. nok, da skal de ha modelldame.

Jeg skulle egentlig også på date i dag, og jeg skrev med han i går, men jeg var ute med noen kollegaer på sommerfest. Og så skriver han noe om at han ikke skulle forstyrre, og så bare blokkerer han meg. Ble helt forvirret i dag når jeg skulle snakke med han igjen om daten og han var helt borte. Folk asså !!!!

Anonymkode: 45163...250

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er så himla vanskelig å finne en normal person der. Det er så mange som jeg snakker med en stund, og så begynner de å åpne opp om at de er på nav, osv. 

Det skjer alltid når jeg snakker med folk som ikke har nevnt noe om jobb i profilen da er det noe greier om at de er på nav. eller så står det "leder" og så er de leder for en gjeng som rengjører lokomotiv osv. Har de en god og bra jobb så er jeg ALDRI bra. nok, da skal de ha modelldame.

Jeg skulle egentlig også på date i dag, og jeg skrev med han i går, men jeg var ute med noen kollegaer på sommerfest. Og så skriver han noe om at han ikke skulle forstyrre, og så bare blokkerer han meg. Ble helt forvirret i dag når jeg skulle snakke med han igjen om daten og han var helt borte. Folk asså !!!!

Hva tenker du man skal gjøre da? Skrive i profilen at man er på NAV på grunn av ditt og datt? Man er jo et normalt menneske selv om det har skjedd kjipe ting med en, men man må selvfølgelig matche på personlighet osv. 

• Liker 1
Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor vil du ikke gå på date med noen som er litt "under"? De som har en god jobb, har større utvalg, noe som gjør at du blir aktuelt. 😉

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvorfor er ikke en som rengjør lokomotiver bra nok for deg da? Det er jo en viktig jobb.

Anonymkode: d1b63...585

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...