AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #1 Skrevet 24. juni 2021 Matcher ofte med jenter jeg får et godt inntrykk av, som svarer interessert, og samtalen ser ut til å gå bra. Så blir det stille helt uten forvarsel. Uten at det har kommet frem noen nye dealbreakere, noen ganger når det ble snakk om å møtes, men også noen ganger ut av tynn luft. Noen uker senere har de byttet ut noen bilder, skrevet om teksten og leter videre. Hva er egentlig målet? Anonymkode: 11fdd...ad1
Gjest TheCatLady Skrevet 24. juni 2021 #2 Skrevet 24. juni 2021 Det kan jo være dealbreakere som du ikke vet om eller du ikke var interessant nok. Sånne ting får man aldri vite. Det kan også være at de er på en evig jakt der de aldri blir fornøyde. Det er nok best å ikke tenke så mye på det siden man stort sett ikke får svar på det.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #3 Skrevet 24. juni 2021 Kan bare snakke for min egen del. Jeg synes samtalen kan dø ut for meg om spørsmålene blir for intense eller for kjedelig. Tror det er mange som har startet opp samtaler gang på gang, som man selv har gjort, og man ser fort hvor det bærer hen. Om jeg tenker det er helt utelukket så fjerner jeg da matchen. Men tenker om du ligger fortsatt som match, så kan du jo spørre da om hvorfor det har stoppet opp i kommunikasjonen. Det hadde jeg i hvert fall av og til satt pris på 🙂 Lykke til! Anonymkode: 69ad8...687 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #4 Skrevet 24. juni 2021 Det stopper gjerne opp når jeg ikke vet hva jeg skal svare på noe eller det har vært en naturlig pause i samtalen, feks når man skal sove for kvelden, også starter ingen av partene samtalen igjen. Jeg ønsker å se litt initiativ fra mannen, så jeg venter gjerne litt. Dersom det viser seg at jeg alltid må starte på igjen på samtalen så gidder jeg ikke. Da blir hele forholdet sånn og det orker jeg ikke en gang til. Anonymkode: b1404...907 3
Gjest TheCatLady Skrevet 24. juni 2021 #5 Skrevet 24. juni 2021 Det er sant. Samtalen slutter ofte her når jeg ikke vet helt hva jeg skal svare og venter så lenge at det er for sent. Eller så er det sånn at samtalen har gått tregt eller begynner å gå tregt. Jeg forventer at man spør litt spørsmål eller skriver noe man kan snakke/diskutere videre. Det er når det blir sånn korte og kjipe svar eller kun svarer på det jeg har spurt om og da gjerne noe intetsigende, at jeg ikke gidder mer. Eventuelt så gidder jeg ikke når det går veldig lang tid mellom svar. Forventer ikke nødvendigvis mange svar hver dag, men gjerne å gi en liten lyd eller skrive at man er opptatt. Jeg antar egentlig at de ikke er spesielt interesserte når de er så lite online på Tinder eller at jeg er en i rekken. Men ja, det kan være alle slags grunner til at en samtale stopper opp.
MiniMjau Skrevet 24. juni 2021 #6 Skrevet 24. juni 2021 Når samtalen går trått, og det ikke blir sagt så mye selv om vi skriver til hverandre. Typ: Hei. Skjer? Hva driver du med da? Nei, ikke no spes. Slapper av. Fin hund(hvis jeg eg har hund på profilbildet) Det tar timesvis å utveksle noen få meldinger, og når disse bare er tomprat, så mister jeg piffen. Jeg spurte en en gang, etter å ha fortalt litt om meg selv, om han kunne fortelle litt om seg. Så fikk jeg til svar "oj, det var vanskelig spørsmål". 6
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #7 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Matcher ofte med jenter jeg får et godt inntrykk av, som svarer interessert, og samtalen ser ut til å gå bra. Så blir det stille helt uten forvarsel. Uten at det har kommet frem noen nye dealbreakere, noen ganger når det ble snakk om å møtes, men også noen ganger ut av tynn luft. Noen uker senere har de byttet ut noen bilder, skrevet om teksten og leter videre. Hva er egentlig målet? Anonymkode: 11fdd...ad1 Nå kan jeg bare svare for meg. Men om jeg liker 5 stk og får match skriver 4 av disse til meg med en gang.. Og alle 4 vil møte meg. Dermed får jeg et dilemma for jeg orker ikke møte mer enn en om gangen. Dater ikke flere samtidig. Mange menn er utålmodig og jeg må få lov til å finne ut hvilken mann jeg faktisk vil møte. Kan jo ikke skrive det heller? Sorry men jeg har så mange andre som skriver til meg at jeg vet ikke om jeg vil møte deg? Orker ikke bare ta til takke med det første og beste jeg finner. Vil føle litt på personligheten til fyren før jeg evt går med på å møte han. Menn på tinder er utålmodig.. Anonymkode: 58e0c...e9f 8
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #8 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Nå kan jeg bare svare for meg. Men om jeg liker 5 stk og får match skriver 4 av disse til meg med en gang.. Og alle 4 vil møte meg. Dermed får jeg et dilemma for jeg orker ikke møte mer enn en om gangen. Dater ikke flere samtidig. Mange menn er utålmodig og jeg må få lov til å finne ut hvilken mann jeg faktisk vil møte. Kan jo ikke skrive det heller? Sorry men jeg har så mange andre som skriver til meg at jeg vet ikke om jeg vil møte deg? Orker ikke bare ta til takke med det første og beste jeg finner. Vil føle litt på personligheten til fyren før jeg evt går med på å møte han. Menn på tinder er utålmodig.. Anonymkode: 58e0c...e9f Det jeg får ut av dette, og egentlig alt det over også er at jeg burde slette hele greia. Du får en haug av meldinger av folk som vil møte deg, som gjør det til en konkurranse. Disse må altså gjøre en innsats, altså i utgangspunktet ville møte deg, eller i hvert fall late som for at det skal bli noe av. Det er ikke gøy å jobbe for noen som behandler deg som et andre-tredje-fjerdevalg. I alle fall ikke når det er sånn hver eneste gang. Anonymkode: 11fdd...ad1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #9 Skrevet 24. juni 2021 Og nei, snakker ikke om kjedelige samtaler som ikke har en naturlig fortsettelse. De skjønner alle at slutter hvis ingen prøver Anonymkode: 11fdd...ad1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #10 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det jeg får ut av dette, og egentlig alt det over også er at jeg burde slette hele greia. Du får en haug av meldinger av folk som vil møte deg, som gjør det til en konkurranse. Disse må altså gjøre en innsats, altså i utgangspunktet ville møte deg, eller i hvert fall late som for at det skal bli noe av. Det er ikke gøy å jobbe for noen som behandler deg som et andre-tredje-fjerdevalg. I alle fall ikke når det er sånn hver eneste gang. Anonymkode: 11fdd...ad1 Haha, vi snakker ikke alle med 4-5 samtidig…. Så fortsett jakten du 😜 Anonymkode: 69ad8...687
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #11 Skrevet 24. juni 2021 Jeg dropper å svare menn/mister interessen hvis: - de ikke spør om noe personlig, kun «hatt en fin dag?» eller annet ræl. - de overøser med komplimenter fra første stund, type «wow! Flott dame!» eller «Du er nydelig!»... æsj, orker ikke flørtere som nok er slik med alle. - spør altfor raskt om å treffes. Men er du interessert i meg og å bli kjent med MEG, bruker tid og ikke er falsk og for på, da vil jeg også bli kjent med deg. Anonymkode: c3136...8dd 4
Hr. Aktiv Skrevet 24. juni 2021 #12 Skrevet 24. juni 2021 Det er litt morro det at kvinner ønsker å skrive. En mann må ha en utredning helt korrekt skrevet og med et innhold som en roman for å i det hele tatt være aktuell. Vi menn må ta til takke med ja, nei og vet ikke. Altså fire ord er det damer kan etter så mange år på skolen.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #13 Skrevet 24. juni 2021 7 minutter siden, Hr. Aktiv said: Det er litt morro det at kvinner ønsker å skrive. En mann må ha en utredning helt korrekt skrevet og med et innhold som en roman for å i det hele tatt være aktuell. Vi menn må ta til takke med ja, nei og vet ikke. Altså fire ord er det damer kan etter så mange år på skolen. Jeg hater chat, møter bare menn som skriver et par setninger og så ber mer ut Anonymkode: 6fda7...7c9
MiniMjau Skrevet 25. juni 2021 #14 Skrevet 25. juni 2021 "På en skala fra 1-10 hvor lyst har du å møte meg?" Det var kanskje 7 før det spørsmålet....Men det ble 1 etter. 😂😂 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #15 Skrevet 25. juni 2021 Jeg går trekker meg når matchen er for intetsigende eller for intens. Har vært sammen med kjæresten i 2 år nå, og vi møttes på tinder. Han hadde en perfekt blanding av oppriktig interesse, masse humor, små finter og flørtende "terging", passe lange svar, relevante spørsmål, diskré komplimenter og passe timing på forslag om å møtes for en date (etter ca 2-3 uker med chatting). Og best av alt var at sånn han fremstilte seg på tinder, både ut i fra bilder og samtale, stemte overens med virkeligheten. Ingen løgner, pynting på sannheten eller forsøk på å være noe han ikke er. Anonymkode: 6949b...a2f 6
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #16 Skrevet 25. juni 2021 Hr. Aktiv skrev (9 timer siden): Det er litt morro det at kvinner ønsker å skrive. En mann må ha en utredning helt korrekt skrevet og med et innhold som en roman for å i det hele tatt være aktuell. Vi menn må ta til takke med ja, nei og vet ikke. Altså fire ord er det damer kan etter så mange år på skolen. Får du bare de ordene så er hun overhodet ikke interressert. TS, det kan være mange grunner til at man lar samtalen dø ut. For min del gidder jeg ikke mer hvis han svarer veldig sjeldent eller ikke spør spørsmål som viser at han er interessert i å vite mer om meg feks. Og samme hvis samtalen aldri blir interessant, dvs hvis den hele tiden er oppstyltet og kunstig uten at jeg ser noe engasjement for noe hos han. De gode chattene er de man blir sittende å smile og småhumre av, der man føler man er på bølgelengde med den andre personen, og har mye til felles med vedkommende. Det er også de man får lys til å møte. Det skjer jo langt fra med alle. Nå pleier jeg riktignok å si fra at jeg ikke er interessert da, om samtalene har gått såpass lenge at man har snakket om å møtes. Eller hvis vedkommende fortsetter å sende meldinger. Men noen samtaler dør jo bare ut. Anonymkode: 73ae5...c23 5
wandagirl Skrevet 25. juni 2021 #17 Skrevet 25. juni 2021 Opplever selv at samtalen kan dø ut noen ganger. Man har kanskje ikke mer å snakke om, lite felles, eller det var andre ting som opptok tiden. Er ikke nødvendigvis fordi jeg finner personen kjedelig, men en kommunikasjon som foregår skriftlig med en du ikke kjenner er for meg i allefall mer krevende enn samtalen når man møtes Har de ikke fjernet deg som match er det jo bare å gjenoppta kontakten 1
Jacuzzi Skrevet 25. juni 2021 #18 Skrevet 25. juni 2021 Sannsynligvis er det ikke personlig. Det er veldig vanskelig å engasjere seg i folk som man ikke kjenner og som man aldri har møtt. Jeg kan fint snakke med folk der inne i 3-4 dager, og så går jeg lei og åpner ikke appen på mange dager. Da vil jeg på en måte ha ghostet alle samtalene, uten at det er noe personlig imot de som jeg har snakket med. Synes bare det generelt kjedelig å tekste, og holder ikke ut! 2
Hr. Aktiv Skrevet 25. juni 2021 #19 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Får du bare de ordene så er hun overhodet ikke interressert. TS, det kan være mange grunner til at man lar samtalen dø ut. For min del gidder jeg ikke mer hvis han svarer veldig sjeldent eller ikke spør spørsmål som viser at han er interessert i å vite mer om meg feks. Og samme hvis samtalen aldri blir interessant, dvs hvis den hele tiden er oppstyltet og kunstig uten at jeg ser noe engasjement for noe hos han. De gode chattene er de man blir sittende å smile og småhumre av, der man føler man er på bølgelengde med den andre personen, og har mye til felles med vedkommende. Det er også de man får lys til å møte. Det skjer jo langt fra med alle. Nå pleier jeg riktignok å si fra at jeg ikke er interessert da, om samtalene har gått såpass lenge at man har snakket om å møtes. Eller hvis vedkommende fortsetter å sende meldinger. Men noen samtaler dør jo bare ut. Anonymkode: 73ae5...c23 Tja flere av disse ønsker jo en date. Jeg har datet noen av dem bare for å se hva som bor i dem.
Blått Skrevet 25. juni 2021 #20 Skrevet 25. juni 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg dropper å svare menn/mister interessen hvis: - de ikke spør om noe personlig, kun «hatt en fin dag?» eller annet ræl. - de overøser med komplimenter fra første stund, type «wow! Flott dame!» eller «Du er nydelig!»... æsj, orker ikke flørtere som nok er slik med alle. - spør altfor raskt om å treffes. Men er du interessert i meg og å bli kjent med MEG, bruker tid og ikke er falsk og for på, da vil jeg også bli kjent med deg. Anonymkode: c3136...8dd Må si meg enig med dette. Eller de som vil ha snap i løpet av de første setningene... mhm... spør da sikkert alle 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå