Ginny Skrevet 24. juni 2021 #21 Skrevet 24. juni 2021 Mener han at to av barna hans ikke skal få tilbringe tid med besteforeldre de ikke har sett på over ett år, for at dere skal tilbringe tid med eldstemanns mor? Virkelig? En person dere tydeligvis ser ganske ofte? Dette høres ut som et desperat forsøk på å slippe å tilbringe tid hos svigers. Jada det er viktig å vise eldstemann at dere har et godt forhold til mor og kan samarbeide, men dere bruker ikke denne ene ferieuka på det. Det gjør dere resten av året. 18
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #22 Skrevet 24. juni 2021 Si att det et viktig for barna å se att dere har ett godt forhold til besteforeldre🤷🏼♀️ Hadde ikke vært en diskusjon en gang for min del om ikke jeg eller barna hadde sett mine foreldre å familie på over ett år. Anonymkode: 15906...dc1 4
Perleugla Skrevet 24. juni 2021 #23 Skrevet 24. juni 2021 (endret) Kattugla skrev (19 minutter siden): Jeg ville bare sagt at jeg ble gjerne med på et eller annet, men at det må være i en av de andre 51 ukene i året. Denne ugla er enig med Kattugla. Ville sagt akkurat det samme. Endret 24. juni 2021 av Perleugla 5
Kattugla Skrevet 24. juni 2021 #24 Skrevet 24. juni 2021 Perleugla skrev (11 minutter siden): Denne ugla er enig med Kattugla. Ville sagt akkurat det samme. Uhu! 😄 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #25 Skrevet 24. juni 2021 Takk! De manglende «hatkommentarene» her viser at det ikke er meg som er urimelig her! 😄 Anonymkode: a0ed9...021 7
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #26 Skrevet 25. juni 2021 Jeg synes du har rett her. Og ville holdt på at ferien går som planlagt og avtalt. Hvis dere kjører 10 timer hver vei, så forsvinner jo en reisedag i hver ende allerede. Si at stebarnet kan se at foreldrene omgås og samarbeider de andre 51 ukene i året. Denne ene uka er det fellesbarna som skal se at foreldre samarbeider om å omgås mors familie. Anonymkode: 457a1...4bf 10
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #27 Skrevet 25. juni 2021 Jeg er veldig nysgjerrig på hvorfor en snart tenåring skal måtte se at foreldre «samarbeider og omgås» hele tiden! Det virker krampaktig og kunstig. Hvorfor ønsker din mann å tilbringe så mye tid med barnets mor, inkludert ferie? Dette ville jeg ærlig talt forsøkt å komme til bunns i hvis jeg var deg. Anonymkode: f88df...773 9
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #28 Skrevet 25. juni 2021 Du sier ikke noe om hvor ofte barnet er hos dere ellers i året. Husk dine barn er heldige som får vokse opp i et hjem, med både mor og far. Anonymkode: f969c...2e9 1
Blomsterpotta Skrevet 25. juni 2021 #29 Skrevet 25. juni 2021 Jeg hadde ikke giddi å hatt så mye sosialt med hans eks. Barnet må faktisk en gang forstå at er foreldrene skilt, ja da skal de ikke leke familie innimellom heller. Hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke giddi den gubben lenger. Be han reise på ferie med dattera og eksen, så drar du alene med barna til din familie. Jeg og min eks har aldri feiret noen bursdager sammen, ei heller gjort noe sosialt sammen med barna etter bruddet. Kunne aldri falt meg inn å gjøre det. 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #30 Skrevet 25. juni 2021 Blomsterpotta skrev (2 timer siden): Jeg hadde ikke giddi å hatt så mye sosialt med hans eks. Barnet må faktisk en gang forstå at er foreldrene skilt, ja da skal de ikke leke familie innimellom heller. Hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke giddi den gubben lenger. Be han reise på ferie med dattera og eksen, så drar du alene med barna til din familie. Jeg og min eks har aldri feiret noen bursdager sammen, ei heller gjort noe sosialt sammen med barna etter bruddet. Kunne aldri falt meg inn å gjøre det. Jeg synes familien viser veldig gode sosiale ferdigheter ved å klare å opprettholde en god sosial omgang med mora. Det er noe med å la det gamle ligge og gå videre uten nag(som bare spiser deg opp). Å ikke la seg rive med av sinte/sårede/krenkede følelser og ha god tone til tross for brudd. Tror barna lærer veldig mye av det, det blir sikkert veldig sosialt kompetente barn av det. Masse kudos til ts som også står stødig som en påle i dette. Men ferieuka mi hadde jeg også takket nei til samvær med eksen 😁 Anonymkode: 201c8...55b
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #31 Skrevet 25. juni 2021 Kan dere ta med bonusbarn til din familie? Så får barnet og mor se at din familie også samarbeider og inkluderer? Uten eksen,selvfølgelig. Anonymkode: 63480...062 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #32 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Si at stebarnet kan se at foreldrene omgås og samarbeider de andre 51 ukene i året. Denne ene uka er det fellesbarna som skal se at foreldre samarbeider om å omgås mors familie. Anonymkode: 457a1...4bf Spot on! Anonymkode: 771a6...db2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå