AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #1 Del Skrevet 24. juni 2021 Dere som trener tidlig på dagen, hva spiser dere? Må man spise før en treningsøkt på 30 min til 1,5 time? Hva spiser dere etter trening? Vil passe på at jeg ikke spiser for mye, da jeg går ned i vekt. Så det er viktig at det jeg må ha for å vedlikeholde musklene og gi næring, ikke er det jeg legger på meg av eller at jeg holder meg i ro. Anonymkode: f6776...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #2 Del Skrevet 24. juni 2021 Spiser aldri mye før trening. Bare noe lett. Yoghurt, noe frukt, noe havregrøt, eller par knekkebrød. Etter trening så blir det en banan, rosiner, eller noe. Før jeg spiser ett bedre måltid. Anonymkode: 2f022...e81 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 24. juni 2021 #3 Del Skrevet 24. juni 2021 Trenger ikke spise noe før trening om du ikke er sulten. Prøver å spise et solid måltid relativt kjapt etter trening. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 24. juni 2021 #4 Del Skrevet 24. juni 2021 Samme som over. Spiser lett før trening. Stor kopp kaffe og kanskje en smoothie/Shake av noe slag, eller en liten skål havregryn. Etterpå spiser jeg mer proteinholdig mat eller en Shake om jeg er på farta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #5 Del Skrevet 24. juni 2021 Så om jeg forstår det riktig. Lite, lett og karbs før trening, protein etterpå? ts Anonymkode: f6776...a80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #6 Del Skrevet 24. juni 2021 For noen fungerer det å trene på tom mage, for andre ikke. Du kan prøve deg frem. Du trenger heller ikke stresse med å spise etterpå, men hvis du trener fastende bør du få i deg noe næring ikke for lenge etter økten. Anonymkode: c3858...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #7 Del Skrevet 24. juni 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så om jeg forstår det riktig. Lite, lett og karbs før trening, protein etterpå? ts Anonymkode: f6776...a80 Karbohydrater er faktisk viktigere enn protein rett etter trening. Forstår ikke hvorfor alle på død og liv skal ha i seg den proteinshake rett etter trening, bedre med en banan eller noe. Men om man er hjemme, så er det greit med ett bra måltid med karbs og protein. Anonymkode: 2f022...e81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #8 Del Skrevet 24. juni 2021 Du trenger ikke karbs hverken før eller etter trening. Om du vanligvis spise karbohydrater, kan det ta litt tid å venne seg til å kjøre på fett, men når du er tilvendt kan du fungere minst like bra uten, spesielt på lange økter. Det kan være lurt å velge enten fett eller karbohydrater, spesielt i samme måltid. Selv trener jeg best på tom mage og spiser mest protein og fett. Det er vanskelig å overspise hvis størstedelen av måltidet består av protein. Anonymkode: a39e2...ed2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #9 Del Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så om jeg forstår det riktig. Lite, lett og karbs før trening, protein etterpå? ts Anonymkode: f6776...a80 Ikke gjør det så komplisert med regler. Nyere forskning viser at tidsrommet ikke et så viktig. Få i deg variert mat gjennom dagen, så får du fremgang og energi. Anonymkode: fa0b8...d9f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #10 Del Skrevet 24. juni 2021 Spiser ingenting før trening, trener kl 5.30. Jeg drikker PWO, og da holder jeg koken i to timer. Anonymkode: c5628...5a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #11 Del Skrevet 24. juni 2021 Jeg spiser ingenting før trening. Tar bare en kopp kaffe. Spiser så en slags frokost/lunsj 1-3 timer etter trening. Det har ingenting å si. Så lenge du har energi til å trene. Anonymkode: 30966...eb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #12 Del Skrevet 24. juni 2021 Takk for innspill! Anonymkode: f6776...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå