Gå til innhold

Om man blir spandert på på byen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke dette. Jeg føler jeg er sånn midt på treet attraktiv, ikke for høy, slank, veldig søt av utseende og utadvendt og blid. Har ALDRI blitt spandert på av fremmede menn?? Hvis jeg er på date og daten spanderer en drink, spanderer jeg gjerne neste. Forstår ikke en gang hvordan slike situasjoner oppstår. Føles som jeg har levd under en stein men er 28 år og har gått på byen et par ganger i mnd siden jeg var 17. Kanskje jeg er mye styggere enn jeg tror?? 

Anonymkode: 77c1d...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Skjønner ikke dette. Jeg føler jeg er sånn midt på treet attraktiv, ikke for høy, slank, veldig søt av utseende og utadvendt og blid. Har ALDRI blitt spandert på av fremmede menn?? Hvis jeg er på date og daten spanderer en drink, spanderer jeg gjerne neste. Forstår ikke en gang hvordan slike situasjoner oppstår. Føles som jeg har levd under en stein men er 28 år og har gått på byen et par ganger i mnd siden jeg var 17. Kanskje jeg er mye styggere enn jeg tror?? 

Anonymkode: 77c1d...340

Jeg tviler sterkt på at det handler om utseendet ditt! 
 

Det spørs veldig på hvordan man drar ut på byen. Er man en gjeng med jenter, så kan det virke litt skummelt for menn. Mye lettere om man kun er 2 venninner som drar ut sammen. Sitter et sted hvor det er ledige plasser rundt. At det er tilgjengelig for noen å ta kontakt, mulighet til å sette seg sammen med dere osv. Også hjelper det selvfølgelig om man har på seg høye heler og har litt utringing. Ikke noe drastisk, men bare at man har pynta seg litt. Heler og utringing er ikke fasit liksom. Oftest er et smil og at man ler og virker positiv et stort pluss og gjør det lettere for andre å ta kontakt. Svært få tørr å oppsøke hu som sitter med resting bitch face liksom

Anonymkode: 69535...327

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...