Gå til innhold

Hvor viktig er økonomi hos vennene ens?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor viktig er venners økonomi nå det gjelder hvem man liker å tilbringe tid sammen med?

Jeg har inntrykk av at det er viktig?

Anonymkode: ae8f6...89f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig viktig å ha samme økonomi som familie og venner .

Anonymkode: d73c7...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad i god mat, gode viner, og litt luksus på ferie. Så liker jo å ha venner som kan være med på dette.

Men jeg er like glad i toppturer, geocatching, tur i skogen med niste. 

Oppsummert har ikke økonomi noe å si for hvem jeg trives med, men for hvilke aktiviteter jeg velger sammen med dem. 

Anonymkode: d3bc3...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke viktig i det hele tatt :) jeg og mine venner møtes oftest hjemme hos noen, og om de er på minstesum AAP eller har godt betalt jobb spiller det liten rolle. Vi har svært ulik økonomi, men et sterkt vennskap.

Anonymkode: 878c0...a28

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økonomi har ikke noe å si. Vi har venner ut fra felles interesser, ikke økonomi. I løpet av to tiår har vi gått fra å ha veldig dårlig økonomi til veldig god. Vi har de samme vennene fortsatt. Skulle vi ha byttet ut vennene våre (som noen har dårlig økonomi, andre middels), bare fordi vi selv har blitt velstående? 

Anonymkode: df7fc...31a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvor viktig er venners økonomi nå det gjelder hvem man liker å tilbringe tid sammen med?

Jeg har inntrykk av at det er viktig?

Dette er noe jeg aldri har tenkt over engang. Kanskje jeg skal spørre dem hvor rike de er ? 😱

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså i utgangspunktwt bryr jeg meg ikke noe om andres økonomi. Men velger jo å for eks dra på ferie og slikt med folk som har tilnærmet lik økonomi som meg så jeg ikke blir «begrenset» eller får dårlig samvittighet. Kqnskje litt egoistisk men vil jo kose meg på ferie

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenkt over. Om noen sier de har lite penger for tiden kan jeg gjerne gjøre noe som ikke koster penger. 

Anonymkode: 49f9a...146

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uviktig. Jeg har både fattige og rike venner. Alle har de gode egenskaper som jeg setter pris på.

Anonymkode: 3c228...d1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melis123

Tanken har ikke slått meg en gang🙄

Spiller ingen rolle for meg, har venner både med og uten penger🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken har ikke slått meg engang, ikke ikke jeg så mye om venners økonomi heller. Vi er alle i jobb og har hus og hjem.. så vi er vel ganske like vil jeg tro. Velger ikke venner etter økonomi nei.

Anonymkode: b270a...50f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Økonomien spiller ingen rolle ang hvem jeg liker å være med. Felles interesser/personlighetstrekk derimot ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...