Gå til innhold

Venninne får dyr etter dyr hun ikke tar vare på!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvorfor hun skaffer seg dyr! Hun skaffer dyr, det er stas på begynnelsen, men så blir hun lei. Hun fikk seg hund, men ble fort lei av den og satte den hos foreldra. Men så ville hun ha den tilbake etter noen år, men etter en uke, så var hun lei igjen og sendte den tilbake. 
Så fikk hun kanin. Var moro en mnd, så satte hun den bort. Men så savnet hun kanin og fikk en ny igjen. Satte den bort etter kort tid den også.

SÅ fikk hun to katter og samme skjer igjen. Lei etter kort tid og omplasserer de. 
 

Nå la hun plutselig ut bilde av en hund og jeg tenkte «ikke nå igjen». Jeg spurte henne om det var en hun passa, men neida, hun har overtatt en hund på 8 år! 
 

Kjenner jeg har fått så nok nå og har veldig lyst til å informere hun som har gitt hunden bort om hva slags dyreeier hun har overlatt hunden sin til! :sur: 

Anonymkode: 2ae1f...cc3

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lite som skjer i livet ditt siden du har nesa så langt inni andres? 

Anonymkode: 3ab3c...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun burde ikke ha dyr.. Et dyr er en stor forpliktelse, og dyra fortjener bedre enn å bli en 'bruk og kast' gjenstand for uansvarlige mennesker. 

Anonymkode: 5d529...c43

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Lite som skjer i livet ditt siden du har nesa så langt inni andres? 

Anonymkode: 3ab3c...5d4

Dette er så giftig. Det er ikke en dårlig ting å bry seg om andre mennesker, eller dyr. Faen som jeg skulle ønska folk stakk nesa si i min venninne sine saker som ble grisepult av stefar i rævva og som er inkontinent i dag.

Anyway, jeg tror jeg hadde satt rett ut at hun må slutte å få seg dyr som hun så må sette bort. Klarer hun ikke å binde seg over lengre tid så må hun la være.

Anonymkode: 0bbbe...c41

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men istedenfor å informere tidligere eier om hvordan venninnen din er, burde du vel kanskje si det du mener til venninna di direkte?

Anonymkode: d5796...2d3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men istedenfor å informere tidligere eier om hvordan venninnen din er, burde du vel kanskje si det du mener til venninna di direkte?

Anonymkode: d5796...2d3

Begge deler. 

Anonymkode: f56dd...c5f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff. Dette er et veldig typisk tegn på bipolar lidelse, kan det hende at hun har det?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fitnessjenta skrev (5 minutter siden):

Huff. Dette er et veldig typisk tegn på bipolar lidelse, kan det hende at hun har det?

Nei eupf! Dette er så typisk eupf. Glad og lykkelig den ene timen og den neste timen steller de seg på broa og skal liksom ta selvmord. 

Anonymkode: fdefc...390

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakt Mattilsynet om du er bekymret for hennes dyr.

Anonymkode: 92f9e...8ae

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fitnessjenta skrev (23 timer siden):

Huff. Dette er et veldig typisk tegn på bipolar lidelse, kan det hende at hun har det?

Jeg har faktisk tenkt tanken.

Ts

Anonymkode: 2ae1f...cc3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.6.2021 den 21.19):

Lite som skjer i livet ditt siden du har nesa så langt inni andres? 

Anonymkode: 3ab3c...5d4

Altfor mange som enten ikke har empati til å bry seg, eller er livredde for å bry seg, si noe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.6.2021 den 1.40):

Nei eupf! Dette er så typisk eupf. Glad og lykkelig den ene timen og den neste timen steller de seg på broa og skal liksom ta selvmord. 

Anonymkode: fdefc...390

Hva er eupf?

Anonymkode: f8681...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva er eupf?

Anonymkode: f8681...1a3

Emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse. 

Anonymkode: 94c58...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både bipolar og eupf, og vil ikke bli overrasket om di venninne har lignende. 

Anonymkode: d3f92...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.6.2021 den 1.40):

Nei eupf! Dette er så typisk eupf. Glad og lykkelig den ene timen og den neste timen steller de seg på broa og skal liksom ta selvmord. 

Anonymkode: fdefc...390

Selvmord har vel ikke noe med dette å gjøre, jeg tenkte mer på at å skaffe dyr på impuls er vanlig ved mani. Med andre ord er det ikke sikkert at hun gjør det bevisst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Meld fra! Flott du bryr deg, stakkars dyr ❤️❤️

Anonymkode: 771c9...9ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at du reagerer! Hadde det vært min venninne hadde jeg vært fly forbanna!!!!

Anonymkode: d380e...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er typisk for mennesker som har fokus på å tilfredsstille egne behov, men som driter i hvilke konsekvenser dette får for andre. Jeg tipper at hun også fremstiller seg selv som empatisk, følelsesstyrt, lettrørt og dyreglad…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...