Gå til innhold

Er det noen her som har vært direkte fæle mennesker men har endret seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har det så dårlig med meg selv fordi jeg har blitt en person jeg aldri kunne ha forestilt meg. Jeg er psyskisk voldelig med de nærmeste rundt meg, og har ingen respekt for meg selv lenger. Jeg har ingen kontroll over følelsene mine og tenker kun det verste. Jeg har ødelagt mange relasjoner, og spesielt mot mine foreldre. Behandler de verre enn et dyr. Jeg er ikke her for å bli shamet, for som dere ser, så er jeg helt forstått med hva jeg er og hvordan jeg er.

Jeg skammer meg så mye at noen gang frister det å bare Gi opp fordi i mitt hode har jeg allerede gjort det verste tenkelige; så hvorfor skal et monster som meg gidde å leve? Jeg har ikke vært voldelig fysisk, og ikke noe slikt på den måten, men psykisk er jeg den verste tenkelige mennesket. Jeg er ei ung voksen, men utad virker jeg «helt fantastisk», men ingen vet hvor dritt jeg er i hjerterota.

Anonymkode: d4ebe...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har det så dårlig med meg selv fordi jeg har blitt en person jeg aldri kunne ha forestilt meg. Jeg er psyskisk voldelig med de nærmeste rundt meg, og har ingen respekt for meg selv lenger. Jeg har ingen kontroll over følelsene mine og tenker kun det verste. Jeg har ødelagt mange relasjoner, og spesielt mot mine foreldre. Behandler de verre enn et dyr. Jeg er ikke her for å bli shamet, for som dere ser, så er jeg helt forstått med hva jeg er og hvordan jeg er.

Jeg skammer meg så mye at noen gang frister det å bare Gi opp fordi i mitt hode har jeg allerede gjort det verste tenkelige; så hvorfor skal et monster som meg gidde å leve? Jeg har ikke vært voldelig fysisk, og ikke noe slikt på den måten, men psykisk er jeg den verste tenkelige mennesket. Jeg er ei ung voksen, men utad virker jeg «helt fantastisk», men ingen vet hvor dritt jeg er i hjerterota.

Anonymkode: d4ebe...961

Og spørsmålet mitt var egentlig, hva gjorde du for å bli bedre? Hva var det som gjorde at du ble til det ugjenkjennelige monsteret som du aldri trodde du skulle bli? Jeg trenger råd. Får hjelp av psykolog, men det er ikke nok?

Anonymkode: d4ebe...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spør hva har du gjort ?

Anonymkode: e36eb...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger. Jeg har en eks som var utrolig voldelig psykisk mot meg og jeg har alltid lurt på om han kunne forandre seg og behandle andre bedre. 

Anonymkode: 34ffa...7c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan jeg spør hva har du gjort ?

Anonymkode: e36eb...7b9

Jeg forteller de nærmeste rundt meg daglig om hvor fæle, dumme, ubrukelige, stygge osv de er. Eller ikke daglig, men de dagene jeg ikke klarer å håndtere følelsene mine så må jeg gjøre alt i min makt for å dra de rundt meg så langt ned at de begynner å gråte og blir nedstemt

Anonymkode: d4ebe...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg sleit veldig psykisk og mentalt så var jeg stygg mot en person i forhold til å trakkaserte vedkomne med mld og sa stygge ting til vedkomne for å prøve å føle meg bra. Men dette blei enda verre så jeg har slete med dette i mange år og fremdeles. 

Anonymkode: e36eb...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke noe imot forferdelige folk, men at de samtidig går rundt og krever at de skal få være "bra" samtidig er bare ekstremt irriterende. 

Anonymkode: 833fc...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da jeg sleit veldig psykisk og mentalt så var jeg stygg mot en person i forhold til å trakkaserte vedkomne med mld og sa stygge ting til vedkomne for å prøve å føle meg bra. Men dette blei enda verre så jeg har slete med dette i mange år og fremdeles. 

Anonymkode: e36eb...7b9

Det er ikke riktig å la andre få psyskiske problemer fordi en selv sliter. Jeg gråter mye om natta, nesten hver natt fordi jeg ikke klarer tanken på at noen andre har fått det dårlig pga meg.

Anonymkode: d4ebe...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg forteller de nærmeste rundt meg daglig om hvor fæle, dumme, ubrukelige, stygge osv de er. Eller ikke daglig, men de dagene jeg ikke klarer å håndtere følelsene mine så må jeg gjøre alt i min makt for å dra de rundt meg så langt ned at de begynner å gråte og blir nedstemt

Anonymkode: d4ebe...961

Har vært der selv. 

Anonymkode: e36eb...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke noe imot forferdelige folk, men at de samtidig går rundt og krever at de skal få være "bra" samtidig er bare ekstremt irriterende. 

Anonymkode: 833fc...f6d

Jeg har Aldri ment jeg er bra. Det jeg sier er at jeg ikke ble født sånn. Jeg har ikke alltid vært et monster, Det begynte for 3 år siden, og jeg vil ut av dette. Tilbake til den snille versjonen av meg selv

Anonymkode: d4ebe...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke riktig å la andre få psyskiske problemer fordi en selv sliter. Jeg gråter mye om natta, nesten hver natt fordi jeg ikke klarer tanken på at noen andre har fått det dårlig pga meg.

Anonymkode: d4ebe...961

Vet hvordan du har det siden jeg har vært der selv. 

Anonymkode: e36eb...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo egentlig ikke så rart at man blir sånn da. Min erfaring er at man nærmest må gå rundt og sette grenser 24/7 for å slippe å bli nedlesset med andres problemer. Har vært igjennom veldig tunge perioder og da ble jeg som blod for myggen. Det er jo egentlig helt sykt at man må ha så ekstremt masse forsvarsmekanismer oppe for å skulle slippe mye bullshit. Skulle tro man levde i en jungel og at mennesker lukter seg frem til andre mennesker som har redusert forsvar. Kunne ønske folk i større grad klarte å bevise at vi lever i en sivilisasjon. 

Anonymkode: 833fc...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du kan forandre deg! Du trenger jesus. Neida :P Måtte bare 😄 

Jeg har forandret meg :) Det er ikke noe du gjør over natten. Du høres ikke ut som en ond person. Da hadde du ikke hatt det så vanskelig som du har det nå :) Jeg gjorde mye som jeg angrer på, snart 15 år siden. Jeg var i en veldig vanskelig og mørk periode og jeg var veldig sint. Alt det jeg gjorde var på grunn av alt kaoset inne i meg. Høres så klisje ut men jeg har ikke bedre ord. Etter at jeg begynte å ordne opp i livet mitt og gå til psykolog ble jeg en bedre person åså. Du har jo samvittighet og du angrer, du har det som skal til da :) Sakte men sikkert jobber du deg ut av dette. Sakte men sikkert gjor du opp for deg.

Anonymkode: 3635f...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet dine nærmeste at du skammer deg over oppførselen og egentlig ikke ønsker å oppføre deg sånn mot dem?

Det blir veldig vanskelig for de rundt deg hvis de ikke aner om du i det hele tatt kjenner på anger og dårlig samvittighet, eller om du bare er kald og kynisk innad.

Anonymkode: b1807...129

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...