Gå til innhold

Til dere menn i 40-årene, blir dere smigret når unge jenter blir sjenerte rundt dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette kommer til å høres helt feil ut, men jeg spør likevel. Ofte opplever jeg å bli rød i ansiktet og sjenert rundt menn som er i 40-årene som er attraktiv, altså ikke alle, men rundt de jeg personlig syns er attraktiv. Har egentlig alltid vært tiltrukket av eldre menn, men hadde aldri kunne tenkt meg å ha noen som helst relasjon eller samleie med de. Jeg er selv ei jente på 23 år.

Jeg føler meg så dum og virker så dum når jeg feks må være rundt slike pga enten jobb, eller noe annet. Snakker jeg med de blir jeg nesten litt svett i ansiktet og rar. Merker dere slikt? Syns dere det er sjarmerende eller tenker dere «huff stakkars så nervøs hun er». Tror dere kvinner at menn skjønner at jeg blir nervøse rundt de fordi jeg syns de er ekstremt tiltrekkende?

Anonymkode: cee54...d38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke vær så ekstreeeemt selvsentrert da.

Anonymkode: d3b34...c9a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir usikker fordi jeg lurer på hvor innbilsk denne mannen er da ... Og blir nervøs for om han sier noe eller gjør noe rart. 

Ergo, redd menn som ikke har selvkontroll. Er jo litt som å tro at Tante Guri har draget på en deilig mann. Men det skumle med menn er jo at Onkel Kåre selv tror han er deilig ... Selv om han er uføretrygdet, alkoholisert og har masse vorter over hele seg. Kvinner liker topp 5 % menn, men problemet er jo at alle menn tror de er innenfor, akkurat som at alle menn tror de er over snittet i alt mulig rart. De tenker sikkert at de har over snittet lekker bæsj også. 

Anonymkode: 372b6...287

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Dette kommer til å høres helt feil ut, men jeg spør likevel. Ofte opplever jeg å bli rød i ansiktet og sjenert rundt menn som er i 40-årene som er attraktiv, altså ikke alle, men rundt de jeg personlig syns er attraktiv. Har egentlig alltid vært tiltrukket av eldre menn, men hadde aldri kunne tenkt meg å ha noen som helst relasjon eller samleie med de. Jeg er selv ei jente på 23 år.

Jeg føler meg så dum og virker så dum når jeg feks må være rundt slike pga enten jobb, eller noe annet. Snakker jeg med de blir jeg nesten litt svett i ansiktet og rar. Merker dere slikt? Syns dere det er sjarmerende eller tenker dere «huff stakkars så nervøs hun er». Tror dere kvinner at menn skjønner at jeg blir nervøse rundt de fordi jeg syns de er ekstremt tiltrekkende?

Anonymkode: cee54...d38

Det blir rett og slett kleint. 

Desto mer kleint med tanke på din «jævla kjerring» kommentar.

Er sikker på at de fleste 40 åringer ikke legger merke til deg, ei heller vil de merke at du blir brydd når du snakker med dem.

Hilsen 
Mann i 40 årene.

Anonymkode: 09285...850

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann, nesten 60, her. Ja, jeg blir smigret av det. Men det skjer jo sjelden da...

Anonymkode: eae0e...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de blir sjenerte fordi du holder en flørtende tone? Veldig unge mennesker blir lett "satt ut" av mye 😄 Trenger ikke være at de er betatt :) 

Anonymkode: 32696...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, bodde en stund ved siden av en fyr som jeg ble litt sånn du beskriver. Han var mye eldre enn 40 da. Han hjalp meg med noe greier og han var veldig søt og snill mot meg. Dessverre gift. Men jeg skal innrømme at jeg pyntet meg litt for han en gang han var innom. Bare fordi jeg hadde lyst. Tok på en søt sommerkjole og krøllet håret. Ingenting skjedde selvfølgelig. Men hvis han hadde prøvd seg så hadde jeg nok ikke klart å holde igjen og hadde nok elsket med han 🖤 

Skulle ønske han visste at jeg tenker på han mens jeg onanerer. I stedet er han gift med hun sure dama.

Anonymkode: e7e65...c7f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Haha, bodde en stund ved siden av en fyr som jeg ble litt sånn du beskriver. Han var mye eldre enn 40 da. Han hjalp meg med noe greier og han var veldig søt og snill mot meg. Dessverre gift. Men jeg skal innrømme at jeg pyntet meg litt for han en gang han var innom. Bare fordi jeg hadde lyst. Tok på en søt sommerkjole og krøllet håret. Ingenting skjedde selvfølgelig. Men hvis han hadde prøvd seg så hadde jeg nok ikke klart å holde igjen og hadde nok elsket med han 🖤 

Skulle ønske han visste at jeg tenker på han mens jeg onanerer. I stedet er han gift med hun sure dama.

Anonymkode: e7e65...c7f

Hahahhahah WTF

Anonymkode: cee54...d38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kanskje de blir sjenerte fordi du holder en flørtende tone? Veldig unge mennesker blir lett "satt ut" av mye 😄 Trenger ikke være at de er betatt :) 

Anonymkode: 32696...f38

De blir ikke sjenerte - jeg blir!! Og nei jeg holder overhodet ikke noe flørtete tone. Jeg blir musestille og tomatrød i ansiktet om jeg ser han i øynene

Anonymkode: cee54...d38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.6.2021 den 20.14):

Dette kommer til å høres helt feil ut, men jeg spør likevel. Ofte opplever jeg å bli rød i ansiktet og sjenert rundt menn som er i 40-årene som er attraktiv, altså ikke alle, men rundt de jeg personlig syns er attraktiv. Har egentlig alltid vært tiltrukket av eldre menn, men hadde aldri kunne tenkt meg å ha noen som helst relasjon eller samleie med de. Jeg er selv ei jente på 23 år.

Jeg føler meg så dum og virker så dum når jeg feks må være rundt slike pga enten jobb, eller noe annet. Snakker jeg med de blir jeg nesten litt svett i ansiktet og rar. Merker dere slikt? Syns dere det er sjarmerende eller tenker dere «huff stakkars så nervøs hun er». Tror dere kvinner at menn skjønner at jeg blir nervøse rundt de fordi jeg syns de er ekstremt tiltrekkende?

Anonymkode: cee54...d38

Er ikke helt 40 ( heldigvis) men nære nok (dessverre) til at jeg svarer hehe. 

Hadde jeg lagt merke til det så hadde jeg bare tenkt at du var litt sjenert - og sjenert er sjarmerende 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at jaha, akkurat som datteren, en sjenert jente.

Anonymkode: c2bba...d9f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Jeg har opplevd det flere ganger. Jeg blir smigret og tenker at kvinner er utrolig søte og deilige. Av og til tenker jeg at jeg skulle gjerne vært på hennes alder. Jeg tolker det bare som litt dårlig selvtillit, og tror ingen ting på at hun mener noe med det, annet enn at hun blir litt usikker. Det er bare hormoner. Et herlig sunnhetstegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paramount skrev (1 time siden):

Jeg har opplevd det flere ganger. Jeg blir smigret og tenker at kvinner er utrolig søte og deilige. Av og til tenker jeg at jeg skulle gjerne vært på hennes alder. Jeg tolker det bare som litt dårlig selvtillit, og tror ingen ting på at hun mener noe med det, annet enn at hun blir litt usikker. Det er bare hormoner. Et herlig sunnhetstegn.

Hvorfor skulle du ønske at du var på hennes egen alder?

Anonymkode: cee54...d38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 18.6.2021 den 20.14):

Dette kommer til å høres helt feil ut, men jeg spør likevel. Ofte opplever jeg å bli rød i ansiktet og sjenert rundt menn som er i 40-årene som er attraktiv, altså ikke alle, men rundt de jeg personlig syns er attraktiv. Har egentlig alltid vært tiltrukket av eldre menn, men hadde aldri kunne tenkt meg å ha noen som helst relasjon eller samleie med de. Jeg er selv ei jente på 23 år.

Jeg føler meg så dum og virker så dum når jeg feks må være rundt slike pga enten jobb, eller noe annet. Snakker jeg med de blir jeg nesten litt svett i ansiktet og rar. Merker dere slikt? Syns dere det er sjarmerende eller tenker dere «huff stakkars så nervøs hun er». Tror dere kvinner at menn skjønner at jeg blir nervøse rundt de fordi jeg syns de er ekstremt tiltrekkende?

Anonymkode: cee54...d38

Menn er ofte ikke så veldig observante...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror man skal være forsiktig med å bli smigret kun fordi ei yngre dame blir sjenert rundt en. Jeg har for eksempel alltid vært sånn og det med stort sett alle. Det betyr ikke at jeg liker alle jeg snakker med eller har snakket med opp igjennom. 

Anonymkode: 243e4...dfc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også opplevd at unge kvinner kan rødme og begynne å bli klumsete rundt meg. Synes det er svært søtt, men forstår at tiltrekning og reell interesse kan være to ulike ting. Som sagt er det supersøtt, men that's it. Skulle jeg tenk annerledes så måtte det skje mer enn kun dette. Dessuten er det viktig å være forsiktig i jobbsammenheng osv når hun  være der. 

m38

Anonymkode: ff979...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.6.2021 den 20.24):

Haha, bodde en stund ved siden av en fyr som jeg ble litt sånn du beskriver. Han var mye eldre enn 40 da. Han hjalp meg med noe greier og han var veldig søt og snill mot meg. Dessverre gift. Men jeg skal innrømme at jeg pyntet meg litt for han en gang han var innom. Bare fordi jeg hadde lyst. Tok på en søt sommerkjole og krøllet håret. Ingenting skjedde selvfølgelig. Men hvis han hadde prøvd seg så hadde jeg nok ikke klart å holde igjen og hadde nok elsket med han 🖤 

Skulle ønske han visste at jeg tenker på han mens jeg onanerer. I stedet er han gift med hun sure dama.

Anonymkode: e7e65...c7f

Godt han tok ansvar da. Det er ikke sikkert at du egentlig ville likt at dette skjedde. Det er jo forskjell på seksuell fantasi og virkeligheten. 

Anonymkode: ff979...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en rødmer, men det har lite med den andre personen å gjøre. Har alltid vært en rødmer ved øyekontakt og når jeg må fortelle om hendelser. For eksempel mine synspunkter på en sak på jobb. Da blir jeg stresset. Misliker det sterkt, for det har ingenting med tiltrekning å gjøre og kan misforståes den retning. Det er en form for sosial angst jeg har. 

Anonymkode: 4307c...ebb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...