Gå til innhold

The real housewives of Dallas på TV3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Begynte tilfeldigvis å se på dette i dag. Herregud, så deilig hjernedødt! Dette må jeg se mer av! Haha😁  Den sesongen som sendes på TV nå (TV3 hverdager kl. 13.50) er sesong fem, og jeg har sett episode 5–11 i ukesarkivet til Telenor. Hvor kan jeg se de første fire episodene? Og hvor kan jeg se de tidligere sesongene? 
Noen her som har sett de forrige sesongene og som kan gi meg noen inside-tips for å forstå vennskapsforholdene? 

Anonymkode: c0d4d...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett sesong 4 og 5 og skjønner ikke hvorfor. Alt for mye krangling og så umodent. Men ser, det gjør jeg 😄😄😄 hvem som møtte hvem først osv vet jeg ikke. De elsker og hater hverandre på inn og utpust. Men tror produksjonen har en finger med i spillet. De ansetter jo en bestemt gjeng og så fester De over en lav sko.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de tidligere sesongene ligger på sumo. :)  De gjorde det før hvertfall 

Anonymkode: e8f3e...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs.Brain Vacation skrev (På 17.6.2021 den 22.13):

Jeg har sett sesong 4 og 5 og skjønner ikke hvorfor. Alt for mye krangling og så umodent. Men ser, det gjør jeg 😄😄😄 hvem som møtte hvem først osv vet jeg ikke. De elsker og hater hverandre på inn og utpust. Men tror produksjonen har en finger med i spillet. De ansetter jo en bestemt gjeng og så fester De over en lav sko.

Haha Ja😄 Elsker nicket ditt, det passer veldig godt i denne tråden! Det er akkurat sånn jeg føler denne serien er, brain vacation.🤣

 

AnonymBruker skrev (På 17.6.2021 den 23.22):

Tror de tidligere sesongene ligger på sumo. :)  De gjorde det før hvertfall 

Anonymkode: e8f3e...c2d

Skal sjekke ut Sumo, takk! 😃

Anonymkode: c0d4d...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.6.2021 den 13.46):

Haha Ja😄 Elsker nicket ditt, det passer veldig godt i denne tråden! Det er akkurat sånn jeg føler denne serien er, brain vacation.🤣

 

Skal sjekke ut Sumo, takk! 😃

Anonymkode: c0d4d...223

 

Hehe.  Ja, det ble til da jeg fulgte en sesong med Pærra 🙈#guiltypleasure

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så en episode i går...Voksne kvinner på skogstur for å lete etter Bigfoot og jeg ble litt satt ut av all den ropingen og skrikingen.De oppfører seg verre enn fjortiser og det virker som om det viktigste er å drikke mest mulig og lage drama.Og så skulle noen av dem fiske.Mer roping og skriking...Jeg vet det er for å lage "god"tv,men ærlig talt..

Anonymkode: 468a5...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på sesong 3 nå, ser på sumo. 
jeg får mark av Kameron, attituden og så sjukt prippen🤪

Anonymkode: 31b27...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun blonde meksikanske (Kary?)er så syykt slitsom, hun ødelegger serien. Den stemmen, og måten hun oppfører seg på fylla.

Anonymkode: 6ff23...2aa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett alle 5 sesongene - og gud hjelpe , jeg elsker guilty pleasure tvprogrammer som dette 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...