AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #1 Del Skrevet 17. juni 2021 Jeg trener styrke tre ganger i uken. Har 1-2 dager uten trening mellom hver gang. Bruker manualer, strikk og egenvekt. Trener armer, skuldre, rygg,mage, lår og rumpe. Har brukt samme program siden april. Øvelsene for mage har jeg byttet litt på. Men hva anbefales? Lik økt hver gang? Ønsker å trene hele kroppen. Men vil kanskje ha mest fokus på mage og rumpe. Er det lurt at en av øktene i uken konsentrerer seg ekstra om dette? Er det lurt å bytte øvelser underveis? Jeg har hittil økt vekt på manualene underveis. Anonymkode: 422ba...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayo Skrevet 17. juni 2021 #2 Del Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har brukt samme program siden april. Øvelsene for mage har jeg byttet litt på. Om det er lurt å bytte avhenger på om du fortsatt har progresjon i treningen din. Om du fortsatt blir sterkere/mer muskuløs.. Fortsett med det du gjør ! Stagnerer du så er det bare å slenge på noen variasjoner AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men vil kanskje ha mest fokus på mage og rumpe. Er det lurt at en av øktene i uken konsentrerer seg ekstra om dette? Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PunkCouture Skrevet 17. juni 2021 #3 Del Skrevet 17. juni 2021 (endret) Jeg liker veldig godt å variere. Selv har jeg tre styrkeøkter i uka; en beinøkt, en mageøkt, og en armer/rygg-økt. Har hatt veldig god progresjon på denne måten 🙂 Endret 17. juni 2021 av PunkCouture Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 18. juni 2021 #4 Del Skrevet 18. juni 2021 Litt smak og behag. Jeg kjører alltid knebøy på hver økt, og så varierer jeg mellom disse ca annenhver gang: Benkpress/militærpress Ro med stang/nedtrekk/ro med kroppsvekt Markløft/hip thrust (markløft 2 ganger, HT 1 gang) Dette fordi jeg ikke greier prestere på militærpress etter benkpress for eksempel, og må ha de i hver sin økt. Øktene skal heller ikke ta mer enn en time for min del, så jeg må begrense antall øvelser. Og ikke minst er det fint å variere noe, blir kjedelig å gjøre det samme hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 18. juni 2021 #5 Del Skrevet 18. juni 2021 (endret) Jeg har tre faste styrkeøkter i uka: bein, armer/overkropp og kjernemuskulatur/mage. Vanligvis tar jeg to ekstra økter, en på glutes/rumpemusklene og en lettere økt som tar hele kroppen. Jeg har kontinuitet i øvelsene, men også noe variasjon, hvis ikke blir jeg lei! Endret 18. juni 2021 av Zooey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå