Gå til innhold

Venninne skal alltid ha det på sin måte..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi hadde en plan om å treffes for litt siden, uten å ha konkret plan om hva vi skal finne på den dagen, det avtaler vi stortsett dagen før...Det skjer ikke noe før jeg tar initativ uansett..Men kvelden før fikk jeg melding om jeg ville komme på besøk til henne dagen etter. Det ender som regel alltid med at jeg besøker henne, så jeg prøvde å si at det hadde vært hyggelig om ikke hun kom til meg. Dette svarer hun ikke på 🤨 Jeg dro såklart til henne, siden det plutselig var avtalen vår fordi hun foreslo det først - det var liksom ikke snakk om å gjøre noe annet/treffes et annet sted 🙄 Det er et stykke mellom oss, så det blir litt kjøring, og jeg må innrømme at jeg blir litt lei av jeg alltid må komme dit, hun har da strengt tatt bil og lappen hun og...Og ikke minst så følte jeg at hun egentlig ikke ville ha besøk, at det bare ble ork 😑😓 Men hvorfor sier man ja da? Det ble liksom en litt klein stemning selvom vi har kjent hverandre lenge..Litt usikker på hvordan dette blir fremover 😓 Måtte bare få det ut 😏

Anonymkode: 0ceb5...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke ta intinativ til noe spesifikt som ikke innbærer at du drar til henne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethB skrev (2 minutter siden):

Kan du ikke ta intinativ til noe spesifikt som ikke innbærer at du drar til henne? 

Det skjer titt og ofte at vi møtes på halvveien, så sant hun ikke avlyser da 🤣 Men hun tar ikke initativ, kun meg, uansett hva vi ender opp med 

Anonymkode: 0ceb5...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par opplevelser der jeg har blitt invitert hjem, men det jeg følte meg ekstremt uvelkommen og stemningen ble mildt sagt klein…aner ikke hvorfor de inviterte. prøver å heller treffes ute, enten for å gå tur eller dra på shopping. da er det bedre stemning. jeg er tilhenger av å være ærlig og åpen om hva vi vil/liker, så kunne godt vært uten de ikke-invitasjonene😒

Anonymkode: 6fff0...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du gjør lurt i å prioritere andre venner :) Jeg kjenner også ei som aldri møtes andre steder enn hos henne og alle initiativ til å treffes, uansett hva det måtte være, ender opp hos henne. Det er pur latskap og jeg har ikke truffet henne nå på mange år. Jeg gidder ikke mer. Prioriterer heller de som kan både gi og ta :) 

Anonymkode: e12e2...252

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Tror du gjør lurt i å prioritere andre venner :) Jeg kjenner også ei som aldri møtes andre steder enn hos henne og alle initiativ til å treffes, uansett hva det måtte være, ender opp hos henne. Det er pur latskap og jeg har ikke truffet henne nå på mange år. Jeg gidder ikke mer. Prioriterer heller de som kan både gi og ta :) 

Anonymkode: e12e2...252

Ja har tenkt det samme selv, men så syns jeg jo det er koselig når vi treffes..men tror jeg må se lenger enn det, det skaper jo mest frustrasjon for min del. Synd at det blir slik 

Anonymkode: 0ceb5...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Har et par opplevelser der jeg har blitt invitert hjem, men det jeg følte meg ekstremt uvelkommen og stemningen ble mildt sagt klein…aner ikke hvorfor de inviterte. prøver å heller treffes ute, enten for å gå tur eller dra på shopping. da er det bedre stemning. jeg er tilhenger av å være ærlig og åpen om hva vi vil/liker, så kunne godt vært uten de ikke-invitasjonene😒

Anonymkode: 6fff0...257

Uff ja det er vanskelig når det blir sånn..Kjekt å kunne treffes ute på nøytral grunn, men fint om man både gir og tar også 🤗 Ikke alle som ser den tydeligvis 😒

Anonymkode: 0ceb5...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det ender som regel alltid med at jeg besøker henne, så jeg prøvde å si at det hadde vært hyggelig om ikke hun kom til meg.

Litt forvirrende kommunikasjon fra deg, så antagelig er det så enkelt som at hun misforstår deg. Anbefaler deg å jobbe med enklere og tydeligere kommunikasjon. 

Anonymkode: e15e1...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...