Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?


skruf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke så mye igjen av Guerlain - Sparkling Bouqet så blir å bruke det på jobben fremover. 😀

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Swiss Arabian - Shaghaf Oud. Helt ny så prøver den ut nå, ganske tung og veldig søt men krydret, og passer nok bedre til høst/vinter. Varer ekstremt lenge og sitter godt, en spray holder en hel dag. 

 

See the source image

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacuna skrev (13 timer siden):

Jeg leter fremdeles etter en parfyme som lukter friske bær/nydusjet. Nå har jeg passert flere jenter/damer som har denne lukten og jeg har sniffet meg ihjel på parfymerier, men finner den ikke. Er det noen som vet? Det er ikke Mugler Angel. Den ble jeg tipset om tidligere i tråden, og jeg bestilte den uten å ha luktet på den først. Den var god, men det var ikke den. 

Kam det være VAAG av Vita og Wanda? Den lukter friskt og nydusjet. Jeg liker den godt, men på meg varer den bare i 2 timer før den er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ut på vift i ettermiddag, så da kjører jeg på med min absolutte favoritt. 💗

EBC1D804-5D19-4ABA-88A9-FA3EEB4E4A09.jpeg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kamelia83 skrev (20 timer siden):

Vet ikke om disse egentlig er basert på bær, men jeg syns hvertfall de lukter litt bær/fruktig, og det virker som de er ganske populære nå (sånn mtp at du har lukta den på flere). 

Men kan det være armani-my way eller reve de hanami fra rituals? Eller fleurs de Himalaya fra rituals? Den lukter kanskje litt mer nydusja enn de andre to. Blir litt skudd i blinde men. Hvis du har lukta på disse fra før så vet du kanskje hva som er feil med disse duftene i forhold til den du leter etter. For å få flere forslag. 

Ingen av de. Har prøvd både my way og fleurs de himalaya. Sistnevnte er en av mine all time favoritter!🥰

My way er for søt og tung, fleurs de himalaya er litt for floral

flusa skrev (20 timer siden):

Viva la juicyyyyy🥰🥰

ikke den heller!

 

Daudaferd skrev (7 timer siden):

Kam det være VAAG av Vita og Wanda? Den lukter friskt og nydusjet. Jeg liker den godt, men på meg varer den bare i 2 timer før den er borte.

den skal jeg sjekke ut! endte med å bestille   Ellie saab girl of now forever - KUN basert på beskrivelsen av den. Uavhengig om det er riktig parfyme eller ei så tror jeg det er en parfyme jeg kan like

Endret av Lacuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (36 minutter siden):

Lacoste, er det innafor at menn bruker parfyme egentlig?

Absolutt!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lacuna skrev (1 time siden):

Ingen av de. Har prøvd både my way og fleurs de himalaya. Sistnevnte er en av mine all time favoritter!🥰

My way er for søt og tung, fleurs de himalaya er litt for floral

ikke den heller!

 

den skal jeg sjekke ut! endte med å bestille   Ellie saab girl of now forever - KUN basert på beskrivelsen av den. Uavhengig om det er riktig parfyme eller ei så tror jeg det er en parfyme jeg kan like

Kan det være Rah Rah Rouge fra Juicy? 

Anonymkode: 23e34...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (37 minutter siden):

Lacoste, er det innafor at menn bruker parfyme egentlig?

Hvorfor skulle ikke menn kunne bruke parfyme? 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The only one fra Dolce&Cabbana. Nydelig varm og litt søt duft ❤️ 

Anonymkode: 2a837...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Coty Exclamation. Den første skikkelige parfymen eg kjøpte, på tidleg 90tal....Fersken med masse vanilje

51903486-79434847-11453-org.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan det være Rah Rah Rouge fra Juicy? 

Anonymkode: 23e34...174

Kanskje, har ikke luktet på den! Skal sjekke ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (3 timer siden):

Lacoste, er det innafor at menn bruker parfyme egentlig?

Helt vanlig det!

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...