Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?


skruf

Anbefalte innlegg

flusa skrev (På 7.5.2022 den 21.23):

Min absolutt favorittparfyme♡♡

Bruker 2 flasker i året😅

image.thumb.png.db1ed7e2b2504cd4c41a3df27efa6f2a.png

719346257107_2.thumb.jpg.dbba5b616826b3b4d6c7952e5a63fa52.jpg

Neon her, jeg elsker denne lukten, men må begrense meg pga babyen 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ullgenseren min luktet Eau des sens. Så da blir det Eau des sens. 

Anonymkode: 23e34...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Philosykos 💚 den er helt utrolig god nå på våren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rose de Shiraz fra Rituals. Kanskje kjøpt litt for raskt, for på grunn av flaske og eske var jeg sikker på at dette skulle være en litt mørkere, krydret roseduft. Det er det ikke, det en fruktig og blomstrende duft, men for all del god og vel verdt å bruke. Passer godt om våren og sommeren. 

RITUALS Oriental Essences Perfume Rose de Shiraz, eau de parfum 60 ml -  GRATIS levering

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogkatten skrev (1 time siden):

Rose de Shiraz fra Rituals. Kanskje kjøpt litt for raskt, for på grunn av flaske og eske var jeg sikker på at dette skulle være en litt mørkere, krydret roseduft. Det er det ikke, det en fruktig og blomstrende duft, men for all del god og vel verdt å bruke. Passer godt om våren og sommeren. 

RITUALS Oriental Essences Perfume Rose de Shiraz, eau de parfum 60 ml -  GRATIS levering

Synes den er for mørk og søt og krydderet jeg, passer mer til sensommer høst enn vår sommer for meg 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaneel skrev (9 minutter siden):

Synes den er for mørk og søt og krydderet jeg, passer mer til sensommer høst enn vår sommer for meg 

Interessant at du sier det. Da er det kanskje produsentens tanke at den skal være mørk og krydret, men at det er noe med meg som gjør at den ikke blir sånn. På meg lukter den tydelig blomstrende rose, med et hint av rabarbra. Oppleves veldig sommerlig. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogkatten skrev (1 time siden):

Interessant at du sier det. Da er det kanskje produsentens tanke at den skal være mørk og krydret, men at det er noe med meg som gjør at den ikke blir sånn. På meg lukter den tydelig blomstrende rose, med et hint av rabarbra. Oppleves veldig sommerlig. 

Heldigris skulle ønske den luktet sånn på meg ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den parfymen som lukter «meg» er Daisy fra Marc Jacobs (den vanlige av de). I går kom jeg over den som heter Perfect, og jeg falt pladask for den, så den er på vei til meg nå :) 

Anonymkode: cf9cf...30a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...