candykiss Skrevet 22. september 2021 #101 Del Skrevet 22. september 2021 Paco Rabanne Pure XS 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #102 Del Skrevet 22. september 2021 Saph skrev (På 13.6.2021 den 22.09): Britney Spears Perogative rave. Helt grusom, lukter Dior Poison. Og hadde den vært bare bittelitt mere intens så hadde jeg tygget av meg armen, for jeg har vasket hender flere ganger uten at lukta har gått bort. Stakkars 🤣 Britney spears parfymene er helt forferdelig kvalmende alle sammen 🤣🤮 Anonymkode: 99152...f3b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 22. september 2021 #103 Del Skrevet 22. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Stakkars 🤣 Britney spears parfymene er helt forferdelig kvalmende alle sammen 🤣🤮 Anonymkode: 99152...f3b Jeg kjøpte Curious fordi den skulle være veldig lik Ralph Lauren Blue, men det var den på ingen måte. Flaska var fin men det var det. Helt grusom, og gav den bort med en gang. Nå ha de heldigvis relansert Blue igjen da. Endret 22. september 2021 av Peonjenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 22. september 2021 #104 Del Skrevet 22. september 2021 (endret) Okei folkens, jeg tok en råsjans og bestilte denne basert på utelukkende kvinneguiden og anmeldelser på div nettsider. Toppnotene er bringebær og litchi (?), samt at den er fruktig, og burde vært min smak. Og "alle" mente denne var sååå god! Ved første sniff ble jeg SÅ skuffet! Samboer syns derimot den var megagod, og mye bedre enn de andre parfymene jeg har fra før Jeg derimot syns nesten den ble for sterk og kvalmende, og jeg liker jo i utgangspunktet søte parfymer, men ikke fullt så stikkende som denne var. Jeg er mer i banen My Way (Armani) og L'Impératrice (Dolce & Gabbana). Toppnotene i Angel Nova ble alt for kraftig og skikkelig kunstig på min hud. Opplevde den ikke som "fruity" i det hele tatt. Bare kunstig. Litt merkelig, med tanke på at jeg var BonBon-jente for et par år siden også, og den er jo megakraftig. Har latt den sitte en stund nå og den lukter mye bedre og lettere nå! men er likevel ikke heeelt overbevist, dersom jeg må kvalme meg gjennom den første timen hver gang jeg bruker den.... Men er jo greit at samboer synes jeg lukter godt da. Endret 22. september 2021 av Lacuna 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 22. september 2021 #105 Del Skrevet 22. september 2021 Bruker sjeldent parfyme. Mannen er allergisk så da blir det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saph Skrevet 22. september 2021 #106 Del Skrevet 22. september 2021 Har fått meg en ny overraskende favoritt. Berries fra H&M. Bruker bare kroppsprodukter uten lukt i dusjen og savnet å lukte godt, ikke bare rent, etter en dusj. Men å bruke ordentlig parfyme blir for mye lukt på kvelden, så kjøpte denne. Var akkurat det jeg var ute etter. Den lukter berries. Enkelt og greit 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 22. september 2021 #107 Del Skrevet 22. september 2021 Lacuna skrev (3 timer siden): Okei folkens, jeg tok en råsjans og bestilte denne basert på utelukkende kvinneguiden og anmeldelser på div nettsider. Toppnotene er bringebær og litchi (?), samt at den er fruktig, og burde vært min smak. Og "alle" mente denne var sååå god! Ved første sniff ble jeg SÅ skuffet! Samboer syns derimot den var megagod, og mye bedre enn de andre parfymene jeg har fra før Jeg derimot syns nesten den ble for sterk og kvalmende, og jeg liker jo i utgangspunktet søte parfymer, men ikke fullt så stikkende som denne var. Jeg er mer i banen My Way (Armani) og L'Impératrice (Dolce & Gabbana). Toppnotene i Angel Nova ble alt for kraftig og skikkelig kunstig på min hud. Opplevde den ikke som "fruity" i det hele tatt. Bare kunstig. Litt merkelig, med tanke på at jeg var BonBon-jente for et par år siden også, og den er jo megakraftig. Har latt den sitte en stund nå og den lukter mye bedre og lettere nå! men er likevel ikke heeelt overbevist, dersom jeg må kvalme meg gjennom den første timen hver gang jeg bruker den.... Men er jo greit at samboer synes jeg lukter godt da. Testet denne selv på et parfymeri men det var noe sterkt og intenst stikkende i lukta, i tillegg luktet den kunstig på en måte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 20. oktober 2021 #108 Del Skrevet 20. oktober 2021 Issey miyake, pleats please 😄 (grønn flaske.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 20. oktober 2021 #109 Del Skrevet 20. oktober 2021 Giorgio Armani She Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 20. oktober 2021 #110 Del Skrevet 20. oktober 2021 Skulle ønske jeg fant en ny favoritt snart litt lei av de 2-3 samme jeg bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 20. oktober 2021 Forfatter #111 Del Skrevet 20. oktober 2021 Tresor Nuit; innmari god! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #112 Del Skrevet 20. oktober 2021 Denne. Er. Så. God Anonymkode: c1bd0...682 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #113 Del Skrevet 20. oktober 2021 Axe 💝💝💝💝 Anonymkode: 05394...ab2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 20. oktober 2021 #114 Del Skrevet 20. oktober 2021 (endret) Denne🥰 Endret 20. oktober 2021 av Tessa12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 20. oktober 2021 #115 Del Skrevet 20. oktober 2021 Jasmin Noir - Bvlgari 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #116 Del Skrevet 21. oktober 2021 Ingen Det verste jeg vet er overduftende mennesker! Anonymkode: ba1f2...5e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #117 Del Skrevet 21. oktober 2021 Burberry London ❤️ Synes den er perfekt for høsten. Anonymkode: 15bc7...1a5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #118 Del Skrevet 21. oktober 2021 Burberry for women Denne har vært en trofast venn i snart 15 år. Etter mitt siste svangerskap er det den eneste parfymen i samlingen jeg takler lukten på 🙃 Anonymkode: 34ca0...46c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 21. oktober 2021 #119 Del Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 20.10.2021 den 17.00): Denne. Er. Så. God Anonymkode: c1bd0...682 Åjaa😍 Har 2 stk😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 21. oktober 2021 #120 Del Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ingen Det verste jeg vet er overduftende mennesker! Anonymkode: ba1f2...5e9 Du dufter sikkert godt👍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå