Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?

skruf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Solano - som den siste uka ☀️🌊🍋🌼

Anonymkode: 23e34...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peche et Suede fra Linda Landenberg. Nyere forskning tyder på at den varer lenger på meg enn jeg først trodde. Jeg sett nemlig på jobb i hele dag og lurte på hvorfor jeg hadde så lyst på fersken, til det gikk opp for meg at jeg hele tiden hadde luktet min egen parfyme. Den lukter virkelig ordentlig fersken, og jeg måtte selvsagt kjøpe med meg fersken på vei hjem.

Pêche et Suède Linda Landenberg perfume - a fragrance for women and men 2017

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
skruf skrev (9 timer siden):

Perfect, fra Marc Jacobs 

B062231.jpg?m=1597830453&w=125

Sitter den lenge på huden eller forsvinner den raskt? 

Jeg fikk Chloé signature i posten i går, har den på meg i dag! Hadde ikke luktet på den før, så jeg ble litt overrasket på første sprut. Men jeg tror jeg elsker den? Er nok litt vanesak også, jeg har stort sett brukt YSL Libre det siste året. 

Anonymkode: 17d9c...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.5.2022 den 14.19):

Solano - som den siste uka ☀️🌊🍋🌼

Anonymkode: 23e34...174

Denne kom i posten i dag, og herlighet så god den er😍 seilet rett opp som favoritt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sitter den lenge på huden eller forsvinner den raskt? 

Jeg fikk Chloé signature i posten i går, har den på meg i dag! Hadde ikke luktet på den før, så jeg ble litt overrasket på første sprut. Men jeg tror jeg elsker den? Er nok litt vanesak også, jeg har stort sett brukt YSL Libre det siste året. 

Anonymkode: 17d9c...390

Usikker på hvor lenge den sitter egentlig, for etter ei stund så kjemmer man ikke lukten så godt selv pga nesen venner seg til den, mens de rundt deg kjenner parfymen 

Perfect er ei litt lett og vårlig duft, litt myk og frisk. Duftnoter er rabarbra, påskelilje, mandelmelk, sedertre og kasjmir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogkatten skrev (13 timer siden):

Peche et Suede fra Linda Landenberg. Nyere forskning tyder på at den varer lenger på meg enn jeg først trodde. Jeg sett nemlig på jobb i hele dag og lurte på hvorfor jeg hadde så lyst på fersken, til det gikk opp for meg at jeg hele tiden hadde luktet min egen parfyme. Den lukter virkelig ordentlig fersken, og jeg måtte selvsagt kjøpe med meg fersken på vei hjem.

Pêche et Suède Linda Landenberg perfume - a fragrance for women and men 2017

Hvor har du kjøpt denne? Utsolgt overalt 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaputt skrev (2 timer siden):

Hvor har du kjøpt denne? Utsolgt overalt 🙄

Den produseres ikke lenger. Det som har blitt solgt i det siste, inkludert min flaske, er siste rest av lageret. 

Ser kanskje ut som det er mulig å bestille den fra et tsjekkisk parfymeri her: https://wonderful.cz/en/products/linda-landenberg-peche-et-suede-50-ml. Ellers kan du kanskje sjekke blocket.se jevnlig og se om noen selger brukt. Og har du virkelig flaks så kanskje den dukker opp på finn.no også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Primula3 skrev (På 29.4.2022 den 17.43):

Hei hei, er det noen som husker Donna Karan sin "Chaos"? Tror den fantes tidlig 2000-tallet... Dette var min STORE  favoritt og jeg har forgjeves prøvd å finne noe som kunne minne bittelitt...

Er det noen som har tips til noen alternativer som kan minne om den?😇

Ingen?? 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...