Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eau Capitale, det er fredag 🌹❤️

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.4.2022 den 8.52):

Jeg er for tiden fullstendig hekta på Solano fra La Couvent. Bruker bare den. Det er som om noen har tatt det beste fra både Wood sage and sea salt (Jo Malone), Fucking fabulous (Tom Ford) og Olympea Intense (Paco Rabanne). Og et hint av Nuxe (La prodigieux) for å få litt solskinn i den. 

Solano  lukter havsalt, sitrusaktig, vanilje og solskinn på en gang! 

Anonymkode: 23e34...174

Jeg ble helt overbevist og har nå tatt sjansen på å bestille den uten å ha prøvd den😄 men beskrivelsen er helt meg! 

Skrevet

Hei hei, er det noen som husker Donna Karan sin "Chaos"? Tror den fantes tidlig 2000-tallet... Dette var min STORE  favoritt og jeg har forgjeves prøvd å finne noe som kunne minne bittelitt...

Er det noen som har tips til noen alternativer som kan minne om den?😇

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.4.2022 den 8.52):

Jeg er for tiden fullstendig hekta på Solano fra La Couvent. Bruker bare den. Det er som om noen har tatt det beste fra både Wood sage and sea salt (Jo Malone), Fucking fabulous (Tom Ford) og Olympea Intense (Paco Rabanne). Og et hint av Nuxe (La prodigieux) for å få litt solskinn i den. 

Solano  lukter havsalt, sitrusaktig, vanilje og solskinn på en gang! 

Har du bilde?

AnonymBruker
Skrevet
skruf skrev (3 timer siden):

Jeg ble helt overbevist og har nå tatt sjansen på å bestille den uten å ha prøvd den😄 men beskrivelsen er helt meg! 

Så artig! Men jeg får dårlig samvittighet hvis du ikke liker den😅

Men jeg elsker den! 

AnonymBruker
Skrevet

Chloé Nomade 😍

Anonymkode: 2a26e...335

• Hjerte 2
Skrevet

Christian Dior - Rouge Trafalgar 🍓🍒🍊

Skrevet

Lurer på om mange får den der "Si" med på kjøpet når de handler kosmetikk. Jeg fikk den - syns den lukter veldig gammel dame - og at jeg i ettertid har luktet noe liknende på toget ofte 

• Liker 1
Skrevet

Gabriela Sabatini EdT

Skrevet
Jensine skrev (13 timer siden):

Lurer på om mange får den der "Si" med på kjøpet når de handler kosmetikk. Jeg fikk den - syns den lukter veldig gammel dame - og at jeg i ettertid har luktet noe liknende på toget ofte 

Jeg er så enig.

Gammeldame parfyme..

AnonymBruker
Skrevet

375x500.25481.jpg

Anonymkode: cfc12...237

• Liker 1
Skrevet

Cacharel Yes I am Fabulous

Skrevet

Victor & Rolf flowerbomb bonbon 

• Liker 1
Skrevet

I går var jeg på Ghost konsert og ingenting passa bedre enn Playing with the devil fra Kilian 😈 eneste som er synd er at den blir fort borte 🥺

• Liker 1
Skrevet

Pivoine fra Fragonard. Kjøpt på fabrikkutsalget i Grasse for noen år siden. Lukter blomstrende sommer, og i dag var de i alle fall sol, selv om sommeren ikke er her ennå. Dessverre sitter den ikke så lenge på meg, men den er i alle fall god så lenge den varer. 

3612060138189 Fragonard Parfumeur Pivoine Eau de Toilette 50 ml

Skrevet

Vetyverio fra Diptyque. Passer sommer som vinter, vår som høst. Alle anledninger. Tror ikke man kan mislike den? 
Hvis noen gjør det er jeg nysgjerrig på hvorfor. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...