Skogkatten Skrevet 17. april 2022 #1001 Del Skrevet 17. april 2022 Eryn skrev (9 timer siden): Ååå denne har jeg hatt lyst til å lukte på lenge!! Hvor fikk du testet den? Pliz ikke si Sverige! 🤪 Jeg kjøpte Peche et suede fra samme merke som bursdagsgave til meg selv tidligere i år. Da fikk jeg med prøver på de andre parfymene. Det var noen på Fragrantica som sa hun var generøs med prøvene, og av og til ga bort gratis, kanskje du kan kontakte henne på Instagram eller sende en e-post og spørre. https://www.instagram.com/lindalandenberg/ http://www.lindalandenberg.com/contact.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 17. april 2022 Forfatter #1002 Del Skrevet 17. april 2022 Elysion skrev (18 timer siden): "Very Good Girl" fra Carolina Herrera. Synd flaska er så innmari upraktisk, men den lukter fantastisk. Denne har jeg egentlig så lyst på, men flasken hindrer meg fra å kjøpe den. Den ser så ustabil ut, ser for meg at klønete meg kommer til å velte den ned fra hylla i baderomsskapet, ned på flisene og så går den i tusen knas….. Aldri prøvd den, men hører flere elsker den. Kan du beskrive lukten av den tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #1003 Del Skrevet 17. april 2022 Clean Pure Soap, passer bra på jobb. Anonymkode: 11a1b...e2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 17. april 2022 #1004 Del Skrevet 17. april 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysion Skrevet 17. april 2022 #1005 Del Skrevet 17. april 2022 skruf skrev (2 timer siden): Denne har jeg egentlig så lyst på, men flasken hindrer meg fra å kjøpe den. Den ser så ustabil ut, ser for meg at klønete meg kommer til å velte den ned fra hylla i baderomsskapet, ned på flisene og så går den i tusen knas….. Aldri prøvd den, men hører flere elsker den. Kan du beskrive lukten av den tror du? Synes egentlig den er ganske stabil når man har den stående på en hylle f.eks., for min del er en upraktisk fordi flaska er såpass stor som den er. Jeg pleier å ha med meg parfyme hvor enn jeg går, og da er den litt upraktisk å ha i veska (også fordi jeg har opplevd en gang før med en annen parfyme med samme type flaske, at den "knakk" av hælen). Den er litt vanskelig å beskrive, men fant det her på Vita iallfall: Den er veldig sånn at du kjenner den igjen, om det gir mening? Jeg synes den lukter fantastisk godt iallfall - den beste av Good Girl-serien etter min mening. Ser det har kommet enda en ny utgave nå, men den har jeg ikke testa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #1006 Del Skrevet 17. april 2022 Sunflowers fra Elizabeth Arden 🌻 Anonymkode: 23e34...174 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StellaNova Skrevet 18. april 2022 #1007 Del Skrevet 18. april 2022 Rotehøna_21 skrev (På 16.4.2022 den 23.39): Hatt Mugler - Alien tidlig i dag. Også hadde jeg Initio - Addictive vibration da vi gikk ut for å spise senere på kvelden 😀 Hvordan synes du Initio holder? Og blander du disse to parfymene eller dekker den det som er igjen av Alien på kvelden? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #1008 Del Skrevet 18. april 2022 Orpheon fra Diptyque. Kan bli nødt til å handle full flaske…. Anonymkode: 23e34...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 18. april 2022 #1009 Del Skrevet 18. april 2022 StellaNova skrev (8 timer siden): Hvordan synes du Initio holder? Og blander du disse to parfymene eller dekker den det som er igjen av Alien på kvelden? 😊 Lukter ganske greit i ca 4t da blir det mer en skinscent. Men huden min sluker parfyme da. 🙄 jeg bare dekka Alien på kvelden, da var det så vidt no lukt igjen a den, og siden de er litt i samme familie så gjorde det ikke så mye å ta den oppå. 😀 har Musk therapy fra Initio og den sitter også godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StellaNova Skrevet 19. april 2022 #1010 Del Skrevet 19. april 2022 Rotehøna_21 skrev (19 timer siden): Lukter ganske greit i ca 4t da blir det mer en skinscent. Men huden min sluker parfyme da. 🙄 jeg bare dekka Alien på kvelden, da var det så vidt no lukt igjen a den, og siden de er litt i samme familie så gjorde det ikke så mye å ta den oppå. 😀 har Musk therapy fra Initio og den sitter også godt. Takk for svar og tips 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 19. april 2022 #1011 Del Skrevet 19. april 2022 Vintage Dior Poison 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkatten Skrevet 19. april 2022 #1012 Del Skrevet 19. april 2022 (endret) Peche et Suede fra Linda Landenberg. Kjøpt i bursdagsgave til meg selv tidligere i år. En del av mitt prosjekt å finne en god parfyme for de varmere månedene. Problemet er at de lettere parfymene sitter dårlig på min hud. Denne parfymen lukter veldig godt, ordentlig fersken, ikke klissete søtt eller syntetisk. Dessverre sitter ikke denne heller veldig godt på meg, men den sitter bedre enn mange andre jeg har prøvd. (Av en eller annen grunn her jeg klart å laste opp både et stort og et lite bilde, jeg vil fjerne det lille, men det er tydeligvis ikke mulig. Ekstremt irriterende) Endret 19. april 2022 av Skogkatten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 19. april 2022 #1013 Del Skrevet 19. april 2022 Skogkatten skrev (5 timer siden): Peche et Suede fra Linda Landenberg. Kjøpt i bursdagsgave til meg selv tidligere i år. En del av mitt prosjekt å finne en god parfyme for de varmere månedene. Problemet er at de lettere parfymene sitter dårlig på min hud. Denne parfymen lukter veldig godt, ordentlig fersken, ikke klissete søtt eller syntetisk. Dessverre sitter ikke denne heller veldig godt på meg, men den sitter bedre enn mange andre jeg har prøvd. (Av en eller annen grunn her jeg klart å laste opp både et stort og et lite bilde, jeg vil fjerne det lille, men det er tydeligvis ikke mulig. Ekstremt irriterende) Korhen sel dei denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 20. april 2022 #1014 Del Skrevet 20. april 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkatten Skrevet 20. april 2022 #1015 Del Skrevet 20. april 2022 Capazitet skrev (8 timer siden): Korhen sel dei denne? Det var et blindkjøp, kjøpt fra produsentens nettside. Jeg kjenner ikke til noe sted i Norge hvor den selges, dessverre. Den produseres ikke lenger, det som selges nå er de siste flaskene, når lageret er tomt er det slutt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GulSol Skrevet 20. april 2022 #1016 Del Skrevet 20. april 2022 Chloe Naturelle Nomade, sååå god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaputt Skrevet 20. april 2022 #1017 Del Skrevet 20. april 2022 My way - Giorgio Armani. Blitt helt hekta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysion Skrevet 20. april 2022 #1018 Del Skrevet 20. april 2022 I dag blir det YSL Black Opium Illicit Green. 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaputt Skrevet 20. april 2022 #1019 Del Skrevet 20. april 2022 (endret) Noen som har tips til en varm parfyme med musk som toppnote? Som nevnt litt over har jeg blitt hekta på "My Way" - men kunne gjerne tenke meg noe som lukter mindre blomster og mer "muskete". Sprayer én gang på håndledd som jeg fordeler på det andre håndleddet og bak ørene. Kanskje én spray på halsen også (kommer an på). Så den kan gjerne lukte litt mye - bare den er enkel å regulere mengden på. Endret 20. april 2022 av Kaputt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 20. april 2022 #1020 Del Skrevet 20. april 2022 (endret) Kaputt skrev (1 time siden): Noen som har tips til en varm parfyme med musk som toppnote? Som nevnt litt over har jeg blitt hekta på "My Way" - men kunne gjerne tenke meg noe som lukter mindre blomster og mer "muskete". Sprayer én gang på håndledd som jeg fordeler på det andre håndleddet og bak ørene. Kanskje én spray på halsen også (kommer an på). Så den kan gjerne lukte litt mye - bare den er enkel å regulere mengden på. Jeg elsket Body Shop sin White Musk og lurer på om jeg skal kjøpe den igjen. Men det er sånn 20 år siden jeg brukte den så vet ikke om jeg liker den nå. Men det er en nydelig og lett ren muskduft som ikke er søt. Flaska har blitt stygg da, var finere før. Endret 20. april 2022 av Djungelvrål 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå