mercury_ Skrevet 23. juni 2021 #61 Del Skrevet 23. juni 2021 I dag har jeg gått for denne, Giorgio Armani Sì. Jeg har nettopp kjøpt den og syns den er kjempegod! Dere som har Byredo parfymer, er de noen gang på tilbud? Kunne godt tenkt meg en eller to, men syns de er fryktelig dyre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 23. juni 2021 #62 Del Skrevet 23. juni 2021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 23. juni 2021 #63 Del Skrevet 23. juni 2021 mercury_ skrev (5 timer siden): I dag har jeg gått for denne, Giorgio Armani Sì. Jeg har nettopp kjøpt den og syns den er kjempegod! Dere som har Byredo parfymer, er de noen gang på tilbud? Kunne godt tenkt meg en eller to, men syns de er fryktelig dyre. Den er nydelig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gohege Skrevet 23. juni 2021 #64 Del Skrevet 23. juni 2021 Jeg bruker Twilly d’Hermes i dag. Digger kombinasjonen av ingefær, tuberose og sandeltre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mercury_ Skrevet 25. juni 2021 #65 Del Skrevet 25. juni 2021 I dag kom denne i posten. Artemisia av Penhaligon's. Kjøpte den på salg og syns beskrivelsen og omtalene var skikkelig lovende. Men jeg syns egentlig ikke den lukter noe som helst. Må prøve den på meg igjen i morgen, for dette syns jeg var litt mystisk. Skjønner at den skal være lett og pudrete, men duften skal vel ikke forsvinne helt etter 3 sekunder? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 25. juni 2021 #66 Del Skrevet 25. juni 2021 Dior Ambre Nuit 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #67 Del Skrevet 25. juni 2021 Anonymkode: abe3b...ff5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #68 Del Skrevet 26. juni 2021 Anonymkode: cfc12...237 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #69 Del Skrevet 7. juli 2021 Pepe Jeans, som jeg egentlig angrer litt på at jeg kjøpte. Testet den ikke godt nok i butikken og kjøpte den egentlig mest fordi flaska var så kul. 😅 Anonymkode: 122d2...02d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. juli 2021 #70 Del Skrevet 7. juli 2021 Issey Myake igjen. Er litt lei, så sær og sjelden jeg finner nye favoritter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #71 Del Skrevet 7. juli 2021 Jeg trives best i egen odør vanligvis. I dag er den svett, så jeg skal dusje og putte på en blomsterdeo fra Nivea etterpå. Anonymkode: f0006...f2d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #72 Del Skrevet 7. juli 2021 Jil Sander, som var et feilkjøp, søtere og tyngre enn jeg trodde. Noen som vil overta? 😅 Anonymkode: ec5e2...3e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronaldbrei Skrevet 7. juli 2021 #73 Del Skrevet 7. juli 2021 I dag lukter jeg friskt av kuskit og et hint av diesel. Stram lukt, men helt gratis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. juli 2021 Forfatter #74 Del Skrevet 9. juli 2021 (endret) Born in Roma av Valentino, har stått på ønskelista ei god stund vanilla bourbon, rosepepper, sjasmin-noter. Veldig god! Endret 9. juli 2021 av skruf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkatten Skrevet 9. juli 2021 #75 Del Skrevet 9. juli 2021 Nubica fra Le Couvent des Minimes. Nyinnkjøpt parfyme med vanilje og patchouli, den har den varmen og søtheten jeg liker i en parfyme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonka Skrevet 17. august 2021 #76 Del Skrevet 17. august 2021 I dag sitter jeg her i en liten sky av Blue fra Perfume.Sucks. Blue er frisk og oppløftende, minner meg om å kjøre båt på en solskinnsdag. Den er allikevel ingen favoritt, men er blant parfymene jeg forsøker å bruke opp for å tillate meg å kjøpe flere. 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 17. august 2021 #77 Del Skrevet 17. august 2021 Tonka skrev (2 timer siden): I dag sitter jeg her i en liten sky av Blue fra Perfume.Sucks. Blue er frisk og oppløftende, minner meg om å kjøre båt på en solskinnsdag. Den er allikevel ingen favoritt, men er blant parfymene jeg forsøker å bruke opp for å tillate meg å kjøpe flere. 🤭 Den hørtes god ut, har du link? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonka Skrevet 17. august 2021 #78 Del Skrevet 17. august 2021 1 hour ago, Peonjenta said: Den hørtes god ut, har du link? Ja! Min kommer fra svenske Sniph, men Perfume.Sucks selger den i sin egen nettbutikk også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 17. august 2021 #79 Del Skrevet 17. august 2021 cK Eternity idag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eveline Skrevet 17. august 2021 #80 Del Skrevet 17. august 2021 Det husker jeg ikke helt😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå