Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?


skruf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Chabaud Maison de perfum, Lait de Biscuit. Helt urolig god, lukter som nybakte kjeks/coockie dough! Hjerte og bunnote er karamell og vanilje. 
Mannen min spurte om jeg kunne bake noe godt i dag, sniffet i lufta etter at jeg hadde dusjet og stelt meg😄

image.thumb.jpeg.dde103fcf93beb752ee491dd8fdc1da3.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moonlight patchouli fra Van Cleef and Arpels foreløpig. 

Anonymkode: 23e34...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flowerbomb Nectar fra Viktor & Rolf i dag. 

Er det bare jeg som begynner å merke at denne tråden kan påvirke lommeboka? Jeg har allerede en ønskeliste, og synes den blir lenger for hver dag som går. Var innstilt på å kjøpe ny parfyme i dag, men parfymeriet her hadde ikke den jeg hadde bestemt meg for, klarte utrolig nok å ikke kjøpe en annen på impuls. Men jeg har jo ikke noe mindre lyst på ny parfyme av den grunn...

Viktor & Rolf Flowerbomb Nectar Eau De Parfum 50ml | Gratis frakt - rask  levering

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pure Xs fra Paco Rabanne. Er så glad jeg kjøpte den! 

Anonymkode: 23e34...174

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogkatten skrev (28 minutter siden):

Flowerbomb Nectar fra Viktor & Rolf i dag. 

Er det bare jeg som begynner å merke at denne tråden kan påvirke lommeboka? Jeg har allerede en ønskeliste, og synes den blir lenger for hver dag som går. Var innstilt på å kjøpe ny parfyme i dag, men parfymeriet her hadde ikke den jeg hadde bestemt meg for, klarte utrolig nok å ikke kjøpe en annen på impuls. Men jeg har jo ikke noe mindre lyst på ny parfyme av den grunn...

Viktor & Rolf Flowerbomb Nectar Eau De Parfum 50ml | Gratis frakt - rask  levering

Tja. Jeg hadde allerede en lang ønskeliste så har ikke merket så stor forskjell 😂

Anonymkode: 23e34...174

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacuna skrev (4 timer siden):

Dette er en av mine nye favoritter!
849085287_Skjermbilde2022-02-26kl_13_57_10.png.54db0288ecbc89004ce2d949cd0f9241.png
 

Leste om denne på Fragrantica nå. Ser veldig god ut! 

Anonymkode: 23e34...174

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asabi N° 2 

Klarer ikke å bestemme meg for om dette skal bli min nye signaturduft. Min eldgamle standardparfyme (+20 års bruk) - Contradiction fra Calvin Klein - gikk ut av produksjon for en del år tilbake. De siste årene har jeg saumfart ymse nettbutikker og parfymerier, men nå ser det ut til at forholdet mellom Contradiction og meg dessverre er over. 

Skikkelig i-landsproblem, men like fullt vemodig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hunter7 skrev (11 timer siden):

Asabi N° 2 

Klarer ikke å bestemme meg for om dette skal bli min nye signaturduft. Min eldgamle standardparfyme (+20 års bruk) - Contradiction fra Calvin Klein - gikk ut av produksjon for en del år tilbake. De siste årene har jeg saumfart ymse nettbutikker og parfymerier, men nå ser det ut til at forholdet mellom Contradiction og meg dessverre er over. 

Skikkelig i-landsproblem, men like fullt vemodig. 

Hvis du ikke klarer å bestemme deg så er det neppe riktig signaturduft. Beklager…. 💜😅

Anonymkode: 23e34...174

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Good girl fra Caroline Herrera 👠

Bruker den sjelden ute blant folk fordi det er så mange andre som bruker den, men hjemme er det greit. Den er jo veldig god. 

Anonymkode: 23e34...174

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Escada cherry in japan🙂 Kjøper alltid årets Escada duft. Denne har tatt litt tid å venne seg til, men nå liker jeg den veldig godt🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...